Ja precis, skulle man få hem Engqvist hade nästan bara det i sig varit en dröm!Harold Camping skrev:Jim Morrison skrev:Ser det hellre så här;SkönaDjurgårn skrev:Ottosson ska såklart spela en säsong till, men som sagt: inte som förstecenter utan i t.ex. en andralina. Tycker att han liksom är spindeln i nätet bland våra utespelare. Skulle bryta ihop om han t.ex. blev sjuk ikväll.
Vad det gäller alla andra kontrakt så får vi nog avvakta och se vilken serie vi spelar i till att börja med. Sen hoppas jag att Challe får stort inflytande i att bestämma vilka spelare som ska genomföra hans spelidé. Mr Järlefeldt ska inte ha så mycket som ett lillfinger med i den processen...
NY toppcenter (Aucoin, Hensick)
Engqvist
Ottosson
Tycker att detta ska vara vår centeruppställning nästa säsong.
Hur ska vi ha råd med det där tänkte du?
Speciellt nu om vi hamnar mellan slutspel och kvalserien.
Plockar vi hem Engqvist blir han med största sannolikhet förstacenter, sen Ottosson.
Lite realistiskt tänkande skulle ju inte skada på det här drömuppställningarna alla postar.
Samtidigt som man förlänger med Otto och Norman. Då har vi våra topp 3 centrar.
Vill inte behålla både Honken och Kyle iår igen, och eftersom den sistnämnda sitter på kontrakt såå....aaa, tyvärr Honken. Som inte heller haft en kanon säsong precis.
Printz ska givetvis få förlängt.
Vi har redan Gustafsson och Holm.
Claesson väck.
Tim,Kempe känns svårt för mig men Kempe hoppas jag ändå bli kvar.
MT måste bort.
Almtork och Carlsson måste vi försöka bryta med!
Aja, nu håller vi tummarna för kvällen så blir det förhoppningsvis ännu roligare att spekulera i sillyn om sisådär 6h.....