Tråden som rör allt runt vårt U16,J18 samt J20 lag
- Jim Morrison
Re: Tråden som rör allt runt vårt U16,J18 samt J20 lag
Fina nyförvärv! Nu hoppas vi på Adrian Kempe också.
Senast redigerad av Jim Morrison den 2012-03-05 15:20:20, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Nix, en annan Fredrik Forsberg. Från DIFs U16 lag. Aggressiv spelare dom matcher jag har sett. Ingen stor poängmakare. Men sådana spelare behövs ju också.Jim Morrison skrev:Fredrik Forsberg? Filips brorsa från Leksand? Grym värvning om det är sant!
Född till sportchef.
- Jim Morrison
Fasen, vad snabb du var då. Insåg mitt misstag och ändradeandroid skrev:Nix, en annan Fredrik Forsberg. Från DIFs U16 lag. Aggressiv spelare dom matcher jag har sett. Ingen stor poängmakare. Men sådana spelare behövs ju också.Jim Morrison skrev:Fredrik Forsberg? Filips brorsa från Leksand? Grym värvning om det är sant!

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Är Kempe jr bra?Jim Morrison skrev:Fina nyförvärv! Nu hoppas vi på Adrian Kempe också.
Senast redigerad av Bjurre den 2012-03-05 17:28:27, redigerad totalt 1 gånger.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Japp (riktigt kul ordvits!).Bjurre skrev:Är Xbox jr bra?Jim Morrison skrev:Fina nyförvärv! Nu hoppas vi på Adrian Kempe också.
Född till sportchef.
Adrian har, likt sin bror, vissa attitydsproblem. Annars är han en helt annan spelare. Mer en playmaker.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Bara jag som tycker det där Xboxskämtet spelade ut sin roll för typ ett par månader sedan?
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
seppuko skrev:Bara jag som tycker det där Xboxskämtet spelade ut sin roll för typ ett par månader sedan?
Nöjd?Bjurre skrev:Är Kempe jr bra?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Tillsvidare, mr oneliner 

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Killen har gått från typ 400 inlägg till 900 på en månad. Omfg.seppuko skrev:Tillsvidare, mr oneliner
DIF!
Stör det dig?Daniel942 skrev:Killen har gått från typ 400 inlägg till 900 på en månad. Omfg.seppuko skrev:Tillsvidare, mr oneliner
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Vad har jag missat? Tränar han dåligt eller?Mäklaren skrev:Adrian har, likt sin bror, vissa attitydsproblem. Annars är han en helt annan spelare. Mer en playmaker.
Iofs ser alla våra junisar ut som spädbarn i överkroppen (Brodin, Cehlin osv).
Senast redigerad av BOMBOM BOUCHARD den 2012-03-05 19:03:29, redigerad totalt 1 gånger.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Tråden som rör allt runt vårt U16,J18 samt J20 lag
Nej.BOMBOM BOUCHARD skrev:Vad har jag missat? Tränar han dåligt eller?Mäklaren skrev:Adrian har, likt sin bror, vissa attitydsproblem. Annars är han en helt annan spelare. Mer en playmaker.
Iofs ser alla våra junisar ut som spädbarn i överkroppen (Brolin, Cehlin osv).
Zibbe, blomstrand?
Född till sportchef.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Ok, det finns undantag.android skrev:Nej.BOMBOM BOUCHARD skrev:Vad har jag missat? Tränar han dåligt eller?Mäklaren skrev:Adrian har, likt sin bror, vissa attitydsproblem. Annars är han en helt annan spelare. Mer en playmaker.
Zibbe, blomstrand?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Det tror jag inte att han gör, men begreppet ''diva'' kommer väl till pass i detta sammanhang.BOMBOM BOUCHARD skrev:Vad har jag missat? Tränar han dåligt eller?Mäklaren skrev:Adrian har, likt sin bror, vissa attitydsproblem. Annars är han en helt annan spelare. Mer en playmaker.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.