Coach LeMat 2011/12
Re: Coach LeMat 2011/12
Står Tellqvist ikväll månntro?
1 (1) Mikey Magic's 5/25 2255 (44)
2 (2) TREDJE FEMMAN 2/25 2246 (50)
3 (3) BERLINS JÄRNKAMINER 8/25 2244 (57)
Tight i topp 3 sett över säsongen. Jag håller ledningen, om än knappt!
Ja du är stabil dessutom med bara ett lag! Fast alla mina 3 lag ligger strax bakom och nåt ska väl fan klara gå om!kaminor skrev:1 (1) Mikey Magic's 5/25 2255 (44)
Salas känns dock avhängd! Eller???
Var hittar man säsongstotalen?
Det har ju tidigare varit viktigt att starta ämnen i rätt trådar så min fråga är då, ska inte denna tråd rätteligen vara i Rinkside Bar. Lek och ploj?Webmaster skrev:Den här säsongen kommer vi att satsa extra hårt på Coach LeMat, Elitseriens managerspel.
Du kommer att tävla både mot andra djurgårdare om fina priser och med andra djurgårdare mot de andra lagens supportrar.
Registrera dig med Djurgårdens IF som favoritlag och gå med i ligan Djurgården Hockey, nu kör vi!
http://www.coachlemat.se/
Du klickar på "Liga" och får då upp ställningen i rond 3. Men då finns det också en ruta "Hela säsongen", klicka på den så får du totalställningen.Sjöwall skrev:Var hittar man säsongstotalen?
Mmm, det är ju överhängande risk för att du kommer gå om med nåt lag. Jag kan ju inte gardera på samma sätt som du.mb81 skrev:Ja du är stabil dessutom med bara ett lag! Fast alla mina 3 lag ligger strax bakom och nåt ska väl fan klara gå om!kaminor skrev:1 (1) Mikey Magic's 5/25 2255 (44)
Salas känns dock avhängd! Eller???
Dessutom ska jag till Mexico i två veckor, så jag vet inte hur pass stora förändringar jag kommer kunna göra i laget.
Skönt ryck idag. Har en helt ok ledning nu.
Undrar vad DIF Hockey bjuder på för fina priser?
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Boumediennes kvarglömda matchtröja?kaminor skrev:Skönt ryck idag. Har en helt ok ledning nu.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Nummer19 skrev:Boumediennes kvarglömda matchtröja?kaminor skrev:Skönt ryck idag. Har en helt ok ledning nu.
Ja, högre förväntningar än så har jag inte. Eller hans kvarglömda susp kanske.

Btw om det är nån som bryr sig fortfarande så vann jag hela skiten i rond 4! Gick bättre när vi var ute och man inte spelade med Djurgårdare! Jag hade iaf ingen gnagare nånsin!!!
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Grattis!mb81 skrev:Btw om det är nån som bryr sig fortfarande så vann jag hela skiten i rond 4! Gick bättre när vi var ute och man inte spelade med Djurgårdare! Jag hade iaf ingen gnagare nånsin!!!

Kommer du få något pris? Har för mig att det var någonting iallafall men kommer inte riktigt ihåg vad.

"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Jag tappade orken efter rond två, så missade helt att du vann sista ronden, så ett stort grattis sitter på plats! Sjukt bra jobbat att vinna en hel rond, inte fy skam det.mb81 skrev:Btw om det är nån som bryr sig fortfarande så vann jag hela skiten i rond 4! Gick bättre när vi var ute och man inte spelade med Djurgårdare! Jag hade iaf ingen gnagare nånsin!!!
Däremot så är det ju skapligt segt för din del att Djurgården åkte ur just den här säsongen. Priset som du får, tappar ju sitt syfte rätt rejält.
Måste bara fråga vart du vill ha säsongskort i elitserien nästa säsong? Snacka om att välja mellan pest eller kolera. Har du någon vän ute på landet så kan du ju kanske fixa säsongskort åt honom åt ett ordentligt reducerat pris. Hade Djurgården varit kvar i elitserien så hade du haft säsongskort för 0 kr på Hovets övre långsida nästa säsong, vilket du förvisso fortfarande kan få, men dock på gnagets hemmamatcher. Segt som fan måste det vara, ett större anti-klimax lär ju vara svårt att finna.
Ja jag vete fan hur jag ska göra. Kommer inte på nån landsortpolare som skulle vara intresserad och egentligen inte så sugen att sälja till nån gnagare men på nåt sätt vill jag iaf casha in på mitt pris!Salas skrev:Jag tappade orken efter rond två, så missade helt att du vann sista ronden, så ett stort grattis sitter på plats! Sjukt bra jobbat att vinna en hel rond, inte fy skam det.mb81 skrev:Btw om det är nån som bryr sig fortfarande så vann jag hela skiten i rond 4! Gick bättre när vi var ute och man inte spelade med Djurgårdare! Jag hade iaf ingen gnagare nånsin!!!
Däremot så är det ju skapligt segt för din del att Djurgården åkte ur just den här säsongen. Priset som du får, tappar ju sitt syfte rätt rejält.
Måste bara fråga vart du vill ha säsongskort i elitserien nästa säsong? Snacka om att välja mellan pest eller kolera. Har du någon vän ute på landet så kan du ju kanske fixa säsongskort åt honom åt ett ordentligt reducerat pris. Hade Djurgården varit kvar i elitserien så hade du haft säsongskort för 0 kr på Hovets övre långsida nästa säsong, vilket du förvisso fortfarande kan få, men dock på gnagets hemmamatcher. Segt som fan måste det vara, ett större anti-klimax lär ju vara svårt att finna.
Btw så vi tänkte rätt likt vad gäller laguttagning och jag är säker på att du skulle vara högt upp i slutet om du bara orkat men var inte lika kul när vi åkt ut såklart! Jag är också stolt att alla mina tre lag kom topp 14 för hela säsongen! Aja slut med skryt nu!
Ta säsongskort hos gnaget och ställ dit en krukväxt.
Sjöwall skrev:Ta säsongskort hos gnaget och ställ dit en krukväxt.

Eller den där