Samling för sista lunkmatchen.
Finns det intresse för att dra ihop ett gäng på tisdag för att se matchen mot HV på tex O'learys östermalm?
Re: Samling för sista lunkmatchen.
Jag är definitivt på.
Är sugen men vet inte om det går..Daniel942 skrev:Av. Alla till Jönköping!
Fan vi tar Olearys här hemma istället? 

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Heheseppuko skrev:Fan vi tar Olearys här hemma istället?

Vore skönt för oss men tror inte riktigt att övriga orkar pallra sig ut till obygden.
Vidare är det sämsta O'learys-stället "i stan". Otrevliga som fan och senast jag var där gick vakterna en bra bit över gränsen med en gäst.. Tror de flesta djurgårdarna i synnerhet är rätt trötta på vakter som går för långt

Äsch, aldrig stött på problem där. Bara du som är gangstah 

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Haha ja, det där sunkstället gillas ej.JohanPez skrev:Heheseppuko skrev:Fan vi tar Olearys här hemma istället?
Vore skönt för oss men tror inte riktigt att övriga orkar pallra sig ut till obygden.
Vidare är det sämsta O'learys-stället "i stan". Otrevliga som fan och senast jag var där gick vakterna en bra bit över gränsen med en gäst.. Tror de flesta djurgårdarna i synnerhet är rätt trötta på vakter som går för långt
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Olearys Norrmalm är ju helt OK faktiskt. Vi kan väl bestämma någonting innan måndag så ringer vi och bokar ett stort bord!
Ser gärna att Mäklaren hänger med så att vi kan få några härliga kommentarer under matchens gång.
Ser gärna att Mäklaren hänger med så att vi kan få några härliga kommentarer under matchens gång.
Mäklaren till O'learys annars jävlar
Det är absolut ingen omöjlighet.
Norrmalm funkar också, nära jobbetSjöwall skrev:Olearys Norrmalm är ju helt OK faktiskt. Vi kan väl bestämma någonting innan måndag så ringer vi och bokar ett stort bord!

Vore riktigt kul att åka ner till bibel men kan nästan helt säkert inte komma ifrån och då är detta bättre än soffan hemma.
Vi bokar på måndag!
Jag är på. Skulle vara riktigt kul att dra ihop några från forumet.
Hur gamla är ni som skrivit att ni ska dit? Känns ganska relevant för samtliga.