I teorin, Tomas Holmström. I realiteten Matte C. :/Mäklaren skrev:Matte C!SirDIFalot skrev:– Det här är en spelare som vi tror kommer passa mycket bra hos oss i Djurgården. Xxxxx är en snabb spelare med ett bra skott. Han är oöm och vågar gå in i trafiken framför mål, där målen ofta görs numera, säger Janne Järlefelt.
Någon gissning vem han beskriver?
Nånstans ser man ändå tendenser i hans spel till att han ska kunna vara en sådan spelare. Men han får inte ut någonting, och borde definitivt inte ha värvats som en spelare till första eller andralinan. Skandal.
Säsongen 2011/2012
Re: Säsongen 2011/2012
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Holmström vettefan. I så fall jämför du nog med Tjärnqvist, inte Carlsson. Holmström är ju likt Tjärnqvist väldigt seg på grillorna och bidrar bara i PP.Magnutz skrev:I teorin, Tomas Holmström. I realiteten Matte C. :/Mäklaren skrev:Matte C!SirDIFalot skrev:– Det här är en spelare som vi tror kommer passa mycket bra hos oss i Djurgården. Xxxxx är en snabb spelare med ett bra skott. Han är oöm och vågar gå in i trafiken framför mål, där målen ofta görs numera, säger Janne Järlefelt.
Någon gissning vem han beskriver?
Nånstans ser man ändå tendenser i hans spel till att han ska kunna vara en sådan spelare. Men han får inte ut någonting, och borde definitivt inte ha värvats som en spelare till första eller andralinan. Skandal.
Carlsson är snabb och har ett bra skott. En mysterium hur han inte lyckas visa det någonting alls typ.
Expert.
Detta är matchen som öppnade dörren till avgrunden enligt mitt sätt att se det också.minalman skrev: Spiken i kistan kom mot Frölunda.
Fast av något andra skäl. Detta var matchen då den usla lagmoralen kom upp till ytan på ett skrämmande tydligt sätt. Efter denna match var det uppenbart att det var solo race som gäller, med allt elände det innebär.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Mycket SJÄLVkänsla och ingen LAGkänsla. Fyfan. Jag skulle inte vilja spela i dagens DIF.sensei skrev:Detta är matchen som öppnade dörren till avgrunden enligt mitt sätt att se det också.minalman skrev: Spiken i kistan kom mot Frölunda.
Fast av något andra skäl. Detta var matchen då den usla lagmoralen kom upp till ytan på ett skrämmande tydligt sätt. Efter denna match var det uppenbart att det var solo race som gäller, med allt elände det innebär.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vad heter låten som spelas när spelarna åker ut på isen innan 2:a perioden?
Ursäkta en korkad fråga denna jobbiga stund på hockeyåret.
- SirDIFalot
Denna?Harold Camping skrev:Vad heter låten som spelas när spelarna åker ut på isen innan 2:a perioden?
http://www.youtube.com/watch?v=rfUYuIVbFg0
Expert.
På tisdag är det alltså kvalserien eller slut på säsongen. Fy fan vilken jävla ångest.
Jag var så laddad inför säsongen. Så revanschlysten... Och så blev det bara skit av allt.
Så får man gå med abstinensbesvären ytterligare ett tag. Känslan av att något inte är färdigt. Bara ett stort tomrum inom en som växer för varje säsong som går.
Fy fan. Jag är inte bitter. Pissäsong.
Jag var så laddad inför säsongen. Så revanschlysten... Och så blev det bara skit av allt.
Så får man gå med abstinensbesvären ytterligare ett tag. Känslan av att något inte är färdigt. Bara ett stort tomrum inom en som växer för varje säsong som går.
i
- BaronVonDif
isolerad skrev:På tisdag är det alltså kvalserien eller slut på säsongen. Fy fan vilken jävla ångest.
Instämmer, med Järlan kvar som sportchef kan man inte se fram mot silly season heller.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Dessutom känns det MYCKET tveksamt med sir Charles som huvudtränare.BaronVonDif skrev:isolerad skrev:På tisdag är det alltså kvalserien eller slut på säsongen. Fy fan vilken jävla ångest.
Instämmer, med Järlan kvar som sportchef kan man inte se fram mot silly season heller.
Men, vi ska väl fortsätta med det inslagna 08-spåret kryddat med några halvdana transatlanter.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- SirDIFalot
För övrigt är det en jävla megaskandal att vi inte sedan lockouten fått spela den avslutande matchen för säsongen på hemmaplan....
Expert.
Det är en DJ Yes-mix av Journey - Don't Stop Believing och Avicii - LevelsHarold Camping skrev:Vad heter låten som spelas när spelarna åker ut på isen innan 2:a perioden?
Vi har alltså släppt in 7 mål på de fem senaste matcherna. Tagit poäng i de fem senaste matcherna. Vi har tagit 10 av 15 möjliga poäng på de fem senaste matcherna. SE NU FAN TILL ATT VINNA PÅ TISDAG OCKSÅ!
- SirDIFalot
Aldrigälskat HV så mycket 
Idag rullade tärningarna vår väg, med Wesslau i kassen känns det som vår tärning har en sjua dessutom. Vågar inte sia angående sista omgången, kan gå hur som helst, i mardrömmen åker vi väl till KS på målskillnad... känns ändå bättre än inför kvällen.

Idag rullade tärningarna vår väg, med Wesslau i kassen känns det som vår tärning har en sjua dessutom. Vågar inte sia angående sista omgången, kan gå hur som helst, i mardrömmen åker vi väl till KS på målskillnad... känns ändå bättre än inför kvällen.
Säsongen 2011/2012
Nummer19 skrev:Visst, men målvakter får inte vara kaptener, tyvärr.Mäklaren skrev:Wesslau.Nummer19 skrev:Ingen spelare i dagens trupp förtjänar att ha C:et på sin tröja.
Och det är så jävla dumt.
Bara för att de inte får beträda mittlinjen.
Antingen kan diskussioner som involverar kaptener föras vid mittlinjen så en eventuell målvaktskapten kan delta eller så kan den där regeln endast gälla när spelet är igång.
Så jävla urlöjligt!