Skulle du gå på matcher vid spel i Allsvenskan?

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar

Gå på matcher i AS?

Säsongskort nu och förlänger oavsett
55
44%
Säsongskort nu och skulle inte förlänga
12
10%
Köper lösbiljetter nu och kommer att fortsätta
54
43%
Köper lösbiljetter och skulle sluta med det
4
3%

Antal röster: 125

Användarvisningsbild
Salas
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Skulle du gå på matcher vid spel i Allsvenskan?

Inlägg av Salas »

Åker vi ut så förlänger jag mitt säsongskort utifall att styrelsen tar sitt ansvar, i synnerhet Jan Järlefelt. Är han kvar så blir det nog inte förnyat säsongskort i alla fall, om han resonerar som idag förstås, dvs "så mycket pengar som möjligt till så lite ansträngningar som möjligt."
Inser han att han har ett arbete och sköta och levererar så skulle jag nog dock kunna överväga att ändra min synpunkt.

Förhoppningsvis är hela styrelsen borta inför nästa säsong i vilket fall som helst, jag ska göra så mycket jag kan för att så ska bli fallet. Styrelsepacket har pissat färdigt på laget och oss fans.
Pogue Mahone

Inlägg av Pogue Mahone »

om det blir säsongskort det beror på hur styrelsen ser ut eller agerar. Om det fortsätter som nu kommer det iaf bli en del matcher.
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Självklart. Min kärlek till DIF hockey kommer aldrig försvinna.
Det bästa som finns i sportens värld.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Magnutz

Re: Re: Skulle du gå på matcher vid spel i Allsvenskan?

Inlägg av Magnutz »

BOMBOM BOUCHARD skrev:Självklart. Min kärlek till DIF hockey kommer aldrig försvinna.
Det bästa som finns i sportens värld.
Hear, hear!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
jensa85

Inlägg av jensa85 »

Sitter och funderar lite på vilka vi lag vi ska lira mot nästan år när (om) det blir spel i AS. Om det finns något positiv från sett med supporterögon isf? Finns det några "heta" matcher där?
En sak är säker och det är att HockeyAllsvenskan som redan nu är en ganska underhållande liga som får större och större uppmärksamhet i media samt blir bättre och bättre rent kvalitetsmässigt.

Åker DIF ner i AS lär detta tar ytterligare fart och intresset för AS skulle öka än mer.

Jag får för mig att Timrå klarar sig kvar i ES samt att Örebro går upp.

Då finns lag som Leksand, Malmö, Södertälje, Västerås, Mora och Rögle i samma serie som DIF. Iaf sex lag som det borde vli hyfsat drag kring på Hovet (AS-mått mätt) med tanke på att samtliga spelat mot DIF i ES förr.

Herrejävlar va långt man har kommit i sin depression när man sitter och greppar efter positiva bitar efter att ha ramlat ur Elitserien. Men jag börjar bli mer och mer säker på att så blir fallet och då behöver jag fan redan nu något att se fram emot, även när vi spelar i Allsvenskan.

Usch...
Användarvisningsbild
bastis7

Inlägg av bastis7 »

Måste vara bland de dummaste frågor jag hört! Alla medgångare kan ju dra åt helvete alla med hjärt går fast vi spelar i dvision 2!!!
Metal Machine

Inlägg av Metal Machine »

Självklart kommer jag att infinna mig på Hovet vid ett flertal tillfällen nästa säsong, då vi spelar i AS. Ekonomi och tid kommer som vanligt att vara de avgörande faktorerna för hur många gånger det blir.
Användarvisningsbild
Ohddan

Inlägg av Ohddan »

Tja ska dif upp igen om vi nu åker ner så får ni stockholmare fan ta och pallra er till Hovet oavsett! Ni behövs i arenan inte minst för att ni ger mitt lag sveriges bästa klack men intäkterna är ju ovärdeliga då vägen tillbaka inte är gratis för föreningen :)
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Ohddan skrev:Tja ska DIF upp igen om vi nu åker ner så får ni stockholmare fan ta och pallra er till Hovet oavsett! Ni behövs i arenan inte minst för att ni ger mitt lag sveriges bästa klack men intäkterna är ju ovärdeliga då vägen tillbaka inte är gratis för föreningen :)
Alltså vänta nu. Du begär saker från andra som du själv uppenbarligen inte gör om jag tolkar ditt inlägg rätt? Det finns inget ni. Vi. Vi. Vi. Vi.
DIF!
Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

Daniel942 skrev:
Ohddan skrev:Tja ska DIF upp igen om vi nu åker ner så får ni stockholmare fan ta och pallra er till Hovet oavsett! Ni behövs i arenan inte minst för att ni ger mitt lag sveriges bästa klack men intäkterna är ju ovärdeliga då vägen tillbaka inte är gratis för föreningen :)
Alltså vänta nu. Du begär saker från andra som du själv uppenbarligen inte gör om jag tolkar ditt inlägg rätt? Det finns inget ni. Vi. Vi. Vi. Vi.
Han är från Göteborg.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Bjurre skrev:
Daniel942 skrev:
Han är från Göteborg.
Ja?
Han kräver att folk ska göra någonting som han själv inte kommer göra. Nu menar han ju väl självklart, men tycker man inte ska kräva saker av folk när man själv inte bidrar. Som när sittplatspublik klagar på klacken när de själva inte sjungit ett ord.
DIF!
Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

Daniel942 skrev:
Bjurre skrev:
Daniel942 skrev:
Han är från Göteborg.
Ja?
Han kräver att folk ska göra någonting som han själv inte kommer göra. Nu menar han ju väl självklart, men tycker man inte ska kräva saker av folk när man själv inte bidrar. Som när sittplatspublik klagar på klacken när de själva inte sjungit ett ord.
Nej det ska man inte men skrev det bara för då har han en anledning att inte kunna komma.
Men ingen rätt att kräva att andra går dit för det.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
zpy64

Inlägg av zpy64 »

Hejsan alla Djurgårds vänner. jag bor uppe i Örnsköldsvik och åker ner en till tre gånger per sesong, jag lider med laget å alla andra Djurgårdare , jag följer lagets matcher via vebben såvida jag inte arbetar, men nu får vi hoppas att dom krossar modo i kväll och att Lindköping torskar. jag är alltid Djurgårdare oavset.
Det finns bara ett DJURGÅRDEN.
Rogga

Inlägg av Rogga »

Förutsättningen för att jag ska se några matcher är att ledningen försvinner, AS eller ej. Ska man sopa en trappa så måste man börja uppifrån!
Användarvisningsbild
Ohddan

Inlägg av Ohddan »

Bjurre skrev:
Daniel942 skrev:
Bjurre skrev:
Daniel942 skrev:
Han är från Göteborg.
Ja?
Nej det ska man inte men skrev det bara för då har han en anledning att inte kunna komma.
Men ingen rätt att kräva att andra går dit för det.
Haha surputtar. Jag går på matcherna när dif kommer hit och försöker glo så mycket jag kan på burken här hemma och köper souvs varenda säsong. Ska jag tåga upp till Stockholm två gånger i veckan menar ni.

Kräva var ett taskigt ordval tycker jag snarare en önskan.
Skriv svar