Rysk förlorare. Stanley cup förlorare. Vm förlorare. 2 ggr sm förlorareCaveman skrev:Vår lagkapten är en förlorare, han har alltid varit en förlorare & kommer alltid att vara en förlorare.
Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/3 2012.
Re: Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/3 2012.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
-
- Säsongskort: Ja
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/3 2012.
Jag är säker på att han vill vinna KS och gör allt nu för att ge sig själv chansen.Bjurre skrev:Rysk förlorare. Stanley cup förlorare. Vm förlorare. 2 ggr sm förlorareCaveman skrev:Vår lagkapten är en förlorare, han har alltid varit en förlorare & kommer alltid att vara en förlorare.
"Sent from my Brain XXL (HD)"
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Avgå herr Jan Banan! Bara avgå!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
minalman skrev:Jag är säker på att han vill vinna KS och gör allt nu för att ge sig själv chansen.Bjurre skrev:Rysk förlorare. Stanley cup förlorare. Vm förlorare. 2 ggr sm förlorareCaveman skrev:Vår lagkapten är en förlorare, han har alltid varit en förlorare & kommer alltid att vara en förlorare.
"Sent from my Brain XXL (HD)"
Men han förlorar även ks.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Men Järlan, AVGÅ FÖR HELVETE!
Super-Järlan Super-Järlan ifrån Bajen.
Det är sorgligt... För att vinna måste man våga, man måste vilja lira. Det är ingen som vill kliva fram och leda laget. Helvete vad illa det känns.
Lördagsmatchen är oerhört jävla viktig. Skiter fullständigt hur spelet ser ut men vinst ska det vara, ingen jävla kvalserie.
Lördagsmatchen är oerhört jävla viktig. Skiter fullständigt hur spelet ser ut men vinst ska det vara, ingen jävla kvalserie.
Caveman skrev:Men Järlan, AVGÅ FÖR HELVETE!
ALLT är Järlans fel bla bla bla.....
Han ska bort! Vi blir så jävla bättre utan han!
Gillar inte Järlan, dåliga värvningar mm.
Stackars Zabel säger jag bara.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vet att de här inte ska ligga i den här tråden egentligen men alla härinne kan behöva en lite pick up effekt
Så med moderatorernas tillstånd:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 2oYV4QdARI
VI ÄR INTE AIK
VI ÄR DJURGÅRN VI ÄR MYCKET SÄMRE
MEN VI ÄR GLADA Å KÖPER PLÅT ÄNDÅ

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 2oYV4QdARI
VI ÄR INTE AIK
VI ÄR DJURGÅRN VI ÄR MYCKET SÄMRE
MEN VI ÄR GLADA Å KÖPER PLÅT ÄNDÅ
100% DJURGÅRDSJ***L
- Jim Morrison
Varför har inte Janne Järlefelt sparkats/avgått ännu?
Är det ett jävla skämt eller? Antar att det dyker upp något på sidan imorgon eller?
Är det ett jävla skämt eller? Antar att det dyker upp något på sidan imorgon eller?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Om det vore så väl. Han får säkert förlängt.Jim Morrison skrev:Varför har inte Janne Järlefelt sparkats/avgått ännu?
Avgå Järlefelt !! Hoppas ALLA på detta forum skriver in det i sin signatur.
Varför avgår han inte ?!! Eller varför sparkas han inte ?
Järlefelt har det yttersta ansvaret för den sportsliga prestationen. Var är du Järlefelt ?
Kom fram ur garderoben.
Järlan! Your time is coming!!
Nu återstår en TOTAL ödesmatch. Torsk mot MoDo så är det god natt.
Det som oroar mig lite är ändå att MoDo spelat jäkligt bra på hovet. En av matcherna mot dom hemma var vi mer eller mindre chanslösa. Jag börjar få otäcka visioner om att den totalt förnedrande säsongen får sin prick över i:et nere i Jönköping den sista omgången.
DIF-Leksand yes!!! yes!!! yes!!!
Varför avgår han inte ?!! Eller varför sparkas han inte ?
Järlefelt har det yttersta ansvaret för den sportsliga prestationen. Var är du Järlefelt ?
Kom fram ur garderoben.
Järlan! Your time is coming!!
Nu återstår en TOTAL ödesmatch. Torsk mot MoDo så är det god natt.
Det som oroar mig lite är ändå att MoDo spelat jäkligt bra på hovet. En av matcherna mot dom hemma var vi mer eller mindre chanslösa. Jag börjar få otäcka visioner om att den totalt förnedrande säsongen får sin prick över i:et nere i Jönköping den sista omgången.
DIF-Leksand yes!!! yes!!! yes!!!
Då sa jag till domaren på ren svenska: "Go home".
- Christer Abrahamsson
Det ska göra ont att möta Djurgården :
http://www.youtube.com/watch?v=ydao4l6Eb74
- Christer Abrahamsson
Det ska göra ont att möta Djurgården :
http://www.youtube.com/watch?v=ydao4l6Eb74
SKANDAL. hoppet lös upp lite när ni vann de senaste matcherna. men ack så besviken man blir när ni loosar mot laget som resten av serien kör över. AVGÅ JÄRLAN
DRA ÅT HELVETE
DRA ÅT HELVETE
Det jag inte förstår och inte kan fatta är att ingen av tränarna ser hur usel Mackan är som kapten, det sjuka sen är att man låter Mackan ha kvar C:et på bröstet...
En kapten ska visa och gå i bräschen för sitt lag. Vad gör våran lagkapten fumlar, duttar och visar TOTAL oengagemang ute på isen i 60 min..
Va fan sänder det för signaler till resten av laget.
Ja jag vet att våra s.k hjältar i år är ett gäng sopor. Men kämpa kan man oavsett och visa att man vill något.
Gårdagens match såg man inget av detta.
Det kommer bli kvalserie för våran del och jag kan lova er att vi trillar ner.
För vi har ingen som kan göra mål så hur fan ska vi lyckas hålla oss kvar??
Lyckas vi göra ett mål med nöd och näppe mot Timrå så hur ska vi lyckas göra tillräckligt med mål mot lag som Leksand,Örebro osv??
Nej detta är kört.. Citerar Alien filmen. GAME OVER MAN GAME OVER!!!
En kapten ska visa och gå i bräschen för sitt lag. Vad gör våran lagkapten fumlar, duttar och visar TOTAL oengagemang ute på isen i 60 min..
Va fan sänder det för signaler till resten av laget.
Ja jag vet att våra s.k hjältar i år är ett gäng sopor. Men kämpa kan man oavsett och visa att man vill något.
Gårdagens match såg man inget av detta.
Det kommer bli kvalserie för våran del och jag kan lova er att vi trillar ner.
För vi har ingen som kan göra mål så hur fan ska vi lyckas hålla oss kvar??
Lyckas vi göra ett mål med nöd och näppe mot Timrå så hur ska vi lyckas göra tillräckligt med mål mot lag som Leksand,Örebro osv??
Nej detta är kört.. Citerar Alien filmen. GAME OVER MAN GAME OVER!!!
There is no I in TEAM!!!!