Henkos skrev:Vem är du, han med halsduken som jublar efter Kempes mål?
Haha nä, glasögonmuppen mellan 1:48-1:52.
Vanligtvis har jag aldrig glasögon men jag ser så fruktansvärt dåligt så när jag är på hockey så är det ett måste. Jag ser inte ens pucken och eftersom jag ser lite dubbelt så ser jag två blålinjer med cirka 5 cm emellan typ. Ställer till saker.
Du skulle jobba som målvideodomare, det hade blivit ett jäkla liv
Byström skrev:Har någon tillgång till bilden på Järlefelt iförd en grön bajenpiké? Skulle uppskattas.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Daniel942 skrev:Nu taggar vi till Kvalserien hörni! Vi gör detta till något som vi aldrig kommer glömma.
UR SPÅR BÖNDER!
Rös till i hela kroppen vid x antal tillfällen och fick några smickrande, pirrande fjärilar i magen. Snyggt ihopklippt av bildmaterialet och grymt också att se Challe in action. Blev riktigt taggad.
Bara jag som i stort sett började böla av att se klippen från finalåret Fick mig att minnas vilken stolthet man bar på dagarna i enda. Stolthet för spelarna, vilka krigare, vilken inställning. Då kände man verkligen att spelarna var beredda att offra liv och lem för att vinna, om inte annat för fansens skull. Det behövde inte betyda att de faktiskt vann matchen till slut, eller att de ens var nära, men de gjorde tamefan sitt bästa hela tiden. De försökte! Jag var besviken under tio sek kanske när Laine gjorde det där skitmålet. Sen kom stoltheten igen och jag älskade verkligen varenda en av våra spelare. De var järnkaminer enda ut i fingerspetsarna!
Sen kommer man på att det där är historia. Man tittar på dagens spelare och man skäms. ÖVer hur veka och hur viljelösa dessa spelare är. Svårt att förstå att många av dem var med den där underbara säsongen för två år sen.
Daniel942 skrev:Nu taggar vi till Kvalserien hörni! Vi gör detta till något som vi aldrig kommer glömma.
UR SPÅR BÖNDER!
Är det du dom skapat denna Danne?
Vart tårögd bästa jag sett sen sm guldet 01.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.