Bara jag som skriver så? va? är det det?SirDIFalot skrev:Jag pekar inte ut någon specifik person som dum i huvudet?Bjurre skrev:Alla som kan sitta och skratta åt det här för att "det är rätt åt spelarna" är dumma i huvudet.SirDIFalot skrev:Ja, när jag säger att man inte kan skratta åt att DIF förlorar. Då menar jag att man ska hänga sig istället.Bjurre skrev:Vad menar du ska vi hänga oss eller?SirDIFalot skrev:Alla som kan sitta och skratta åt det här för att "det är rätt åt spelarna" är dumma i huvudet och inga Djurgårdare. Det är VI som Djurgården. Inte spelarna. Det är oss det drabbar. Inte spelarna. 90% av spelarnas kontrakt skulle avslutas och jag garanterar er att ingen av dom skulle hamna i Allsvenskan. Nästa år har de nya klubbadress och vi har ett lag med nya budgetvärvningar tack vare den enorma krisen vi kommer gå igenom ekonomiskt när vi åker ur. Så sluta sitt och garva för det är fan oss det drabbar och ingen annan.
Btw du gjort nyss person angrepp.
Personangrepp på vadå?
Är inte detta ett person angrepp så får du gärna förklara vad du anser är ett.
Om det där rankas som personangrepp kan jag i så fall klippa alla dina inlägg där du säger vad du tycker om spelarna och tränare.. Det är på en helt annan nivå.
Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/3 2012.
Re: Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/3 2012.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Ah fy fan, vi var inte ens värda en poäng..Magnutz skrev:Strongt av er. Synd att det är sorgeresa hem. Kämpa Pez & Gang.JohanPez skrev:80 mil, två timmars sömn, inga stämband kvar och vad fan gjorde det?!
Så jävla uselt!
Alla lag trycker in minst fem men så klart inte vi.
Så jävla bittert.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Nej, och det har jag inte heller påstått. Men det är du som klagar och därför riktade jag mig emot dig.Bjurre skrev:
Bara jag som skriver så? va? är det det?
Expert.
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Spelarna i DIF borde fan flytta på sig och låta er som åkte upp sitta i framsätet i spelarbussen på vägen hem. Hjältar!JohanPez skrev:80 mil, två timmars sömn, inga stämband kvar och vad fan gjorde det?!
Så jävla uselt!
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Känns väl inte direkt som att det är DT som ska ha skit idag. Egentligen är det svårt att peka ut någon som var riktigt dålig. Alla var ganska jämndåliga. Bra jobbat.
Å fyfan very bad.
Å fyfan very bad.

- Nummer19
Nummer19 skrev:Spelarna i DIF borde fan flytta på sig och låta er som åkte upp sitta i framsätet i spelarbussen på vägen hem. Åtminstone dela med sig av sina chips påsar. Hjältar!JohanPez skrev:80 mil, två timmars sömn, inga stämband kvar och vad fan gjorde det?!
Så jävla uselt!
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Detta är ett forum. Då ska man väl för fan få skratta om man förlorar som det ser ut nu.SirDIFalot skrev:Nej, och det har jag inte heller påstått. Men det är du som klagar och därför riktade jag mig emot dig.Bjurre skrev:
Alla tar en förlust olika vettu. Sörjer olika osv.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Men snälla du SER DU PÅ MATCHEN? Ser du att spelarna åker undan? Ser du att de konsekvent vägrar vika in mot mål? Ser du att de ger blanka fan i att hjälpa varandra? Ser du att de alltid är tvåa in vid sargen? Ser du att alla närkamper förloras? Ser du att INGEN tackling delades ut under denna 20-miljonerkronors-match?luncano skrev:Tyvärr handlar det inte om hjärta, det handlar om KVALITÉ. Djurgårdens trupp är sämre än Växjös. Djurgårdens trupp är riktigt tunn. Sen att det inte finns någon vinnarmentalitet påverkar självklart saken.Caveman skrev:Hur kan det vara så att främlingslegionen Växjö kan kämpa/visa mer hjärta än dagens DIF.
Spelarna från Leksand satt och skrattade åt DIF.
Var du med 2005? Då saknades kvalitet. Men hjärta, team spirit och stolthet fanns det desto mer av.
Den som säger att laget "visst kämpar på" är rejält ute och cyklar.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- Jim Morrison
Tim Eriksson är en av dom absolut sämsta idag. Ger bort 1-0-målet och slår sedan världens mest tamaste, nonchalanta, avgörande straff.Kentta skrev:Känns väl inte direkt som att det är DT som ska ha skit idag. Egentligen är det svårt att peka ut någon som var riktigt dålig. Alla var ganska jämndåliga. Bra jobbat.
Å fyfan very bad.
Senast redigerad av Jim Morrison den 2012-03-01 22:00:39, redigerad totalt 2 gång.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- minalman
Mycket som ser positivt ut: Vi borde ju vinna några fler matcher i allsvenskan! Det blir några mer tillfällen att jubla nästa vinter! Vi bygger upp ett vinnande lag, som när fotbollen var nere -99 (eller var det -00?)! Hockey går ut på att vinna matcher och det blir lättare i AS!
Fy fan va dåliga årets lag är!!!!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Jag kunde inte sagt det bättre själv.Jim Morrison skrev:Jag är så förkrossad. Jag känner mig så otroligt ledsen. Vi håller på att åka ur elitserien. Det här en av de största tragedierna i mitt liv.
- SirDIFalot
Tycker man om att skratta när Djurgården förlorar så bör man knappast skylta med det här. Skulle en gnagare komma in och göra det skulle han bli spärrad direkt.Bjurre skrev:Detta är ett forum. Då ska man väl för fan få skratta om man förlorar som det ser ut nu.SirDIFalot skrev:Nej, och det har jag inte heller påstått. Men det är du som klagar och därför riktade jag mig emot dig.Bjurre skrev:
Expert.
Finns väll inga fler bra spelare på marknaden som är från stockholmsområdet.minalman skrev:Mycket som ser positivt ut: Vi borde ju vinna några fler matcher i allsvenskan! Det blir några mer tillfällen att jubla nästa vinter! Vi bygger upp ett vinnande lag, som när fotbollen var nere -99 (eller var det -00?)! Hockey går ut på att vinna matcher och det blir lättare i AS!
Så vart ska den gode Järlan shoppa då? Kanske kan slå ihop ssk med DIF ?
Allt vårt lidande kan vi tacka Jan J för.
Mannen som ska leda oss i kvalserien heter Tony Zabel, en tränare som kommer från J20 och totalt saknar rutin från liknande. Men han tycker ju det är stort och häftigt att stå i båset och basa över DIF...JJ är oerhört stolt över detta fynd som dessutom redan fanns i organisationen. Porr på hög nivå i Jannes ögon.
Lika nöjd va han när utbölingarna i form av Hannula och Widing försvann och kunde ersättas med Carlsson o Almtorp, duktiga killar med en mkt hög nivå i sig och icke att förglömma från det så viktiga området kring Stockholm.
Importer ska helst inte va i laget tycker JJ, men han förstår att det nog är bäst att hugga in ett par stycken för att sitta safe i båten när nu när många andra sportchefer tagit in utländska lirare.
Att det blir Klubban är helt logiskt för Jan, han behöver ju inte ens scouta utan bara lyfta luren och ringa. Plante tas in för att inte Janne ska behöva stå med brallorna nere när fönstret stängt utan att lyckas få tag på en enda spelare....han har banne mig jobbat och ska inte få skit för motsatsen.
Men mest nöjd är han ändå att han lyckades tacka nej till Linkan en gång till, nu har han visat vem som bestämmer en gång för alla!
Tack för allt Jan <3
Mannen som ska leda oss i kvalserien heter Tony Zabel, en tränare som kommer från J20 och totalt saknar rutin från liknande. Men han tycker ju det är stort och häftigt att stå i båset och basa över DIF...JJ är oerhört stolt över detta fynd som dessutom redan fanns i organisationen. Porr på hög nivå i Jannes ögon.
Lika nöjd va han när utbölingarna i form av Hannula och Widing försvann och kunde ersättas med Carlsson o Almtorp, duktiga killar med en mkt hög nivå i sig och icke att förglömma från det så viktiga området kring Stockholm.
Importer ska helst inte va i laget tycker JJ, men han förstår att det nog är bäst att hugga in ett par stycken för att sitta safe i båten när nu när många andra sportchefer tagit in utländska lirare.
Att det blir Klubban är helt logiskt för Jan, han behöver ju inte ens scouta utan bara lyfta luren och ringa. Plante tas in för att inte Janne ska behöva stå med brallorna nere när fönstret stängt utan att lyckas få tag på en enda spelare....han har banne mig jobbat och ska inte få skit för motsatsen.
Men mest nöjd är han ändå att han lyckades tacka nej till Linkan en gång till, nu har han visat vem som bestämmer en gång för alla!
Tack för allt Jan <3
Ja det är väl rätt uppenbart att han går in för att provocera då?SirDIFalot skrev:Tycker man om att skratta när Djurgården förlorar så bör man knappast skylta med det här. Skulle en gnagare komma in och göra det skulle han bli spärrad direkt.Bjurre skrev:Detta är ett forum. Då ska man väl för fan få skratta om man förlorar som det ser ut nu.SirDIFalot skrev:Nej, och det har jag inte heller påstått. Men det är du som klagar och därför riktade jag mig emot dig.Bjurre skrev:
Sen sa jag aldrig att man ska skratta.
Skulle jag dra ut på nått ställe och säga tex att jag tycker invandrare är dumma i huvudet skulle det ta hus i helvete.
Sluta tjafsa nu. Sitter man och "skrattar" åt vårt lag i matchtråden är det bad taste och måste anses som TROLL-aktivitet oavsett intentionen bakom garvet. Djurgårdare lider när laget sviker och att tvingas dela "rum" med personer som skrattar åt DIF är en påfrestning vi klarar oss utan. Håll tonen och måste det skrattas och eländet, gör då det där de flesta slipper uppleva det. //MOD