Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/3 2012.
- Lakrisal
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/3 2012.
Skandal. Sån jävla skandal. Hur åker man och torskar mot ligan sämsta lag i det läge man har satt sig själva i?
Dags att ladda för kvalserien nu.
- SkönaDjurgårn
Tack för idag DIF. Tack för den pinsammaste insatsen i modern idrottshistoria. Ni kan stanna kvar där uppe. Jävla fitt*r.
Yes, det var nog det... gonatt till ES och börja foka på hur vi ska överleva KS!
Kan ju börja med att sparka ut ALLA som inte är motiverade att köra 100% där, sen se om det blir någon kvar och fylla på med F16 elr något på resterande platser!
Vilken jävla nattsvart dag, precis när man börjat få upp lite hopp igen... så jävla grym tortyr!
Kan ju börja med att sparka ut ALLA som inte är motiverade att köra 100% där, sen se om det blir någon kvar och fylla på med F16 elr något på resterande platser!
Vilken jävla nattsvart dag, precis när man börjat få upp lite hopp igen... så jävla grym tortyr!
haha å de kom du på nu? god morgon!Djurgårn skrev:Dags att ladda för kvalserien nu.
Rättvist. Pinsamma Djurgår'n.
Kass match. Kass straff av Tim.
Hej Kvalserien.
Kass match. Kass straff av Tim.
Hej Kvalserien.
Så jävla DÅLIGA! Så äckligt jävla pinsamt, fy faaaaaaan.
Då ser läget ut såhär alltså:
DIF möter Modo på Hovet.
LHC möter HV hemma.
DIF möter HV borta
LHC möter Modo borta
Finns ingenting annat än 6 poäng som gäller. Annars blir det Allsvensk hockey till hösten.
HUR I HELA JÄVLA HELVETET KAN VI FÖRLORA MOT TIMRÅ SOM INTE HAR NÅGONTING ATT SPELA FÖR?!?! HUR I HELA JÄVLA FRIDEN KAN LAGET VARA SÅ JÄVLA ÄCKLIGT DÅLIGA?!!!
DIF möter Modo på Hovet.
LHC möter HV hemma.
DIF möter HV borta
LHC möter Modo borta
Finns ingenting annat än 6 poäng som gäller. Annars blir det Allsvensk hockey till hösten.
HUR I HELA JÄVLA HELVETET KAN VI FÖRLORA MOT TIMRÅ SOM INTE HAR NÅGONTING ATT SPELA FÖR?!?! HUR I HELA JÄVLA FRIDEN KAN LAGET VARA SÅ JÄVLA ÄCKLIGT DÅLIGA?!!!
- Jim Morrison
Pinsamt DIF. Pinsamt Tim Eriksson. Pinsamt.
Fy fan.
Fy fan.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Ett jävla skitlag är vad det är, dra åt helvete vad besviken jag är på inställningen från dessa jävla sopor. Alla kämpa takter är borta. Å vad kul det ska bli på lördag 0-7 till modo.
Jag kräks!
Jag kräks!
Så, nu har vi torskat igen, mot seriens sämsta lag.
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
Ruinex skrev:haha å de kom du på nu? god morgon!Djurgårn skrev:Dags att ladda för kvalserien nu.
Men herregud, har du läst nånting jag har skrivit här? Du måste ju vara helt tom i skallen.
- Nummer19
- Säsongskort: Ja
Vi vann mot lhc och skaffade oss en bra sits och hade allt i egna händer. Ochså sumpar vi det mot timrå som har noll att spela för PLUS en massa skador! Helt´jävla sinnes sjukt! SKÄMMES TA MIG FAN!
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
din mamma är sötDjurgårn skrev:Ruinex skrev:haha å de kom du på nu? god morgon!Djurgårn skrev:Dags att ladda för kvalserien nu.
Men herregud, har du läst nånting jag har skrivit här? Du måste ju vara helt tom i skallen.
Funderar allvarligt på en tur till kansliet och tala med den här sportchefen, jävlarn eller vad han nu heter.
Allsvenskan blir det vi gör den till.