Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/3 2012.
-
Re: Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/3 2012.
Fy f-n vad dåligt detta lag är. Har aldrig varit med om värre DIF-upplaga när det gäller usla målskyttar. Det är därför vi kanske spelar i andradivisionen allsvenskan nästa år. Har sagt det förr och säger det igen. Ledningen har alldeles för hög tro på grovjobbare och värvar inga målskyttar. Det är för att gnaget har Gynge som de går till slutspel och vi får kvala med värvningar som Almtorp och Carlsson.
Tycker att Mackan, Jimmie och Zibbe har varit riktigt dåliga. Mackan och Jimmie helt osynliga och Zibbe horribel när han tappar pucken i egen zon. Nära att matchen punkterades där. Om vi inte ens klarar av att slå detta skitgäng som inte har något att spela för undrar jag vad vi har i ES att göra egentligen.
Oerhört besviken och bitter på detta lag som spelar ner klubben jag älskar i allsvenskan.
Rensa rent och bygg helt nytt i allsvenskan.
Sen Zabel, helt ärligt, 6 man med 5 min kvar när vi ligger under med 1-0. KASST!
Tycker att Mackan, Jimmie och Zibbe har varit riktigt dåliga. Mackan och Jimmie helt osynliga och Zibbe horribel när han tappar pucken i egen zon. Nära att matchen punkterades där. Om vi inte ens klarar av att slå detta skitgäng som inte har något att spela för undrar jag vad vi har i ES att göra egentligen.
Oerhört besviken och bitter på detta lag som spelar ner klubben jag älskar i allsvenskan.
Rensa rent och bygg helt nytt i allsvenskan.
Sen Zabel, helt ärligt, 6 man med 5 min kvar när vi ligger under med 1-0. KASST!
-
Låt Wesslau köra själv på plan?!Han är gud, han kan dribbla sig upp och göra några baljor!!
Är det bestämt vilket lag vi kommer möta i kval? leksand eller örebro? vet inte hur tabellen ser ut där
Hur ska detta sluta i Kvalserien?
Tänk er ett TAGGAT Timrå mot våra fnask.
Skicka Byggfällan på DIF Hockey NU!
Tänk er ett TAGGAT Timrå mot våra fnask.
Skicka Byggfällan på DIF Hockey NU!
Vad surrar du om?Ruinex skrev:Är det bestämt vilket lag vi kommer möta i kval? leksand eller örebro? vet inte hur tabellen ser ut där
Finns det ord som ens är i närheten av att beskriva detta förfall av episka proportioner?
Modo tappar poäng.
Men DIF-spelarna BRYR SIG INTE. Jag skiter i om du säger att jag inte kan hockey, Zabel, ser du inte att spelarna skiter i detta så är du fan blind.
Finner knappt ord.
Har vi delat ut EN tackling denna match?
Har vi gått på mål NÅGON gång?
Hur kan en grupp sjunka så här lågt?
INGEN spelare av detta sorgliga skitgäng, förutom Wesslau och Printz vill jag se nästa år i DIF.
Modo tappar poäng.
Men DIF-spelarna BRYR SIG INTE. Jag skiter i om du säger att jag inte kan hockey, Zabel, ser du inte att spelarna skiter i detta så är du fan blind.
Finner knappt ord.
Har vi delat ut EN tackling denna match?
Har vi gått på mål NÅGON gång?
Hur kan en grupp sjunka så här lågt?
INGEN spelare av detta sorgliga skitgäng, förutom Wesslau och Printz vill jag se nästa år i DIF.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
hahaha lol
ok första inlägget.
Vafan ska en jävla time out hjälpa nu?
Vafan ska en jävla time out hjälpa nu?
Hahahahahahah
Vi vänder det här...
KÄMPA
KÄMPA
- Jim Morrison
TACK TACK TACK TACK
ERA JÄVLA SOPOR, TACK
ERA JÄVLA SOPOR, TACK
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
1-1
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.