Alltså vad i helvete sysslar detta jävla laget med? Är dom NÖJDA med 0-1? Eller varför väntar man ut och ställer upp sig när Timrå har pucken? Jaga för helvete, kämpa, slit och jobba som om det vore det sista ni gjorde. För vet ni vad? Matchen är ganska viktig era jävla fetton.
Men kanske är så att spelarna helt enkelt inte orkar, var väl en tuff bussresa upp och fanns väl inga plusmenyer kvar på McDonalds. Så kan förstå om dom är lite ledsna i ögat.
Herregud, vad fan är fel egentligen? Kan ett gäng människor verkligen vara så här jävla fragila och svaga i sinnet? Idrottsmänniskor, herre-jävla-gud...
Senast redigerad av Jim Morrison den 2012-03-01 20:16:32, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Är det för mycket begärt att DIF åtminstone skall kunna lyckas vaska fram EN målchans innan matchen är över?
Senast redigerad av Datsyuk_13 den 2012-03-01 20:21:35, redigerad totalt 2 gång.
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
Kommer minnas i princip alla spelarna i detta lag som de största losersarna någonsin. De kan dra åt helvete. Fan det värsta jag varit med om! Avgå! Avlid!