Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/3 2012.
Re: Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/3 2012.
Viktigt att få in ett par kassar idag så de känner att målskyttet lossnar inför de viktiga matcherna mot Modo och HV. Den här matchen ska vi bara ro hem.
Jag hejar på DIF!
konstigt nog så har jag en väldigt dålig känsla inför den här matchen.
Aj, aj! Carlsson är tillbaka. När vann vi senast när han var med?
Allsvenskan blir det vi gör den till.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
24 januari. Straffvinst.ozzle skrev:Aj, aj! Carlsson är tillbaka. När vann vi senast när han var med?
Om vi snackar full tid så var det 17 januari.
Expert.
Ja, det var ju ett tag sen.SirDIFalot skrev:24 januari. Straffvinst.ozzle skrev:Aj, aj! Carlsson är tillbaka. När vann vi senast när han var med?
Om vi snackar full tid så var det 17 januari.

Får väl hoppas på att han inte inbringar allt för mycket otur(=oskicklighet).
Allsvenskan blir det vi gör den till.
Kung Jimmie firar 500 ikväll! Gör han 500 mål?
Har Zabel m fl någon fingertoppskänsla står M Carlsson över. Ny-opererad kille utan målform - då måste väl ändå P Åberg gå före?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Lugn bara lugn, Tjärna Jr målade senast, nu är det Carlssons tur.
Jag är inte arg, och inte besviken.
Helt övertygad om att Mathias gör mål idag, han är het nu!
Har väl skrivits tidigare i tråden men, Fredrik Bremberg, Andreas Molinder, Johan ”Bagarn” Andersson, Alexander Larsson och Per Hallin missar definitivt kvällens match.
Yared Hagos är ett frågetecken och långtidsskadade Johan ”Gnagarn” Andersson kan möjligen göra comeback. Räkna med att den sistnämnde åtminstone finns med på bänken.
Har förhoppningar att gå om lhc i målskillnad ikväll, kan bli viktigt.
Yared Hagos är ett frågetecken och långtidsskadade Johan ”Gnagarn” Andersson kan möjligen göra comeback. Räkna med att den sistnämnde åtminstone finns med på bänken.
- Lee Harvey Oswald
Jag hoppas att DIF inte tänker i såna banor överhuvudtaget, då ligger en förlust nära.sthlm19 skrev:Har väl skrivits tidigare i tråden men, Fredrik Bremberg, Andreas Molinder, Johan ”Bagarn” Andersson, Alexander Larsson och Per Hallin missar definitivt kvällens match.
Full fokus på 3p är det enda som gäller här!
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Ja, exakt. Är livrädd för sånt där tänk. Det är 3 pinnar som räknas - inget annat.Lee Harvey Oswald skrev:Jag hoppas att DIF inte tänker i såna banor överhuvudtaget, då ligger en förlust nära.sthlm19 skrev:Har väl skrivits tidigare i tråden men, Fredrik Bremberg, Andreas Molinder, Johan ”Bagarn” Andersson, Alexander Larsson och Per Hallin missar definitivt kvällens match.
Skulle inte alls förvåna mig om vi förlorar den här matchen...eller åtminstone tappar poäng.
Nej, ni har rätt i det ni skriver. Mina förhoppningar ser ju dock annorlunda ut mot mina förväntningar.-daniel- skrev:Ja, exakt. Är livrädd för sånt där tänk. Det är 3 pinnar som räknas - inget annat.Lee Harvey Oswald skrev:Jag hoppas att DIF inte tänker i såna banor överhuvudtaget, då ligger en förlust nära.sthlm19 skrev:Har väl skrivits tidigare i tråden men, Fredrik Bremberg, Andreas Molinder, Johan ”Bagarn” Andersson, Alexander Larsson och Per Hallin missar definitivt kvällens match.
Skulle inte alls förvåna mig om vi förlorar den här matchen...eller åtminstone tappar poäng.
Ibland behövs lite liknelser i bedrövelsen, bedrövelsen=säsongen 2012 tillika glade JJ som värvat en reservmålis.Metal Machine skrev:Jag förstår att många är oroliga över den här matchen - det är jag också - men vi kan inte komma ifrån att Timrå faktiskt är det enda laget i serien som är sämre än DIF på pappret. Timrås problem ligger i att deras trupp helt enkelt är för dåig. Med andra ord: Om vi gör vårt jobb vinner vi.
De sista fyra omgångarna (LHC inräknade) skulle kunna jämföras med ett JVM, där LHC = Schweiz, TIK = Lettland, Modo = Ryssland, Hv = USA och DIF = Sverige. USA och Ryssland är alltid tuffa, Schweiz har förmågan att skrälla i en match eller två, men Lettland ska vi ta alla dagar i veckan. Men även Lettland kan sno oss på poäng om vi inte gör det vi ska i 60 minuter.