Kommer besked imorgon.JohanPez skrev: Hoohoo?
Finns det lediga platser, när vet du säkert?
Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/3 2012.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/3 2012.
DIF!
- -daniel-
Jag har verkligen en obehaglig känsla inför den här matchen. Vi möter ett Timrå som vi haft enkelt för (vilket förvisso alla haft förutom LHC). Vi åker till Sundsvall "för att bara hämta hem tre poäng". Timrå har de senaste matcherna läckt som ett jävla såll - alla bryter sina negativa trender mot Djurgården. Vi är inte längre det "jagande" laget som bara kan tokköra, utan nu har vi något att förlora....
Skulle inte alls förvåna mig om vi plockar max 1 pinne, eller kanske förlorar.
Vilket lag möter du hellre? Du verkar vara skeptisk mot de flesta motståndarna. Någon måste vi möta för att få poäng-daniel- skrev:Jag har verkligen en obehaglig känsla inför den här matchen.

Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Hur många blir vi?
- -daniel-
Jag är inte skeptisk till motståndarna, bara till Djurgården anno 11/12.sensei skrev:Vilket lag möter du hellre? Du verkar vara skeptisk mot de flesta motståndarna. Någon måste vi möta för att få poäng-daniel- skrev:Jag har verkligen en obehaglig känsla inför den här matchen.

Ärligt talat så är det här verkligen en match vi bara skall vinna, och vi alla vet hur fantastiskt bra vårt lag har varit på sådana tidigare.
- Datsyuk_13
Hoppas verkligen att spelarna tar sig an denna match med inställningen att "detta är den svåraste bortamatchen på hela säsongen".
Gör man det så tror jag på 3 poäng.
Gör man det så tror jag på 3 poäng.
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
Sådan här matcher är bland de jobbigaste att se på. Ett lag som Djurgården som har oerhörda problem med att göra mål och som lätt kan sätta sig i skallen. Lite som när Sverige i ett EM-kval möter Malta med en Bagare i kassen och snickare sommittfältsmotor. Förringar Timrå en aning, men det vore jävligt skönt med en bra förstaperiod i detta läget.
- Daniel942
Det finns plats för 3 pers. Vi behöver en förare också eftersom han som skulle köra fått förhinder.Daniel942 skrev:Kommer besked imorgon.JohanPez skrev: Hoohoo?
Den som kör behöver också inte betala någonting.
DIF!
Re: Re: Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/3 2012.
Daniel942 skrev:Det finns plats för 3 pers. Vi behöver en förare också eftersom han som skulle köra fått förhinder.Daniel942 skrev:Kommer besked imorgon.JohanPez skrev: Hoohoo?
Jag tar gärna en av platserna.
Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/3 2012.
Sign me up!Daniel942 skrev:Det finns plats för 3 pers. Vi behöver en förare också eftersom han som skulle köra fått förhinder.Daniel942 skrev:Kommer besked imorgon.JohanPez skrev: Hoohoo?
Jag vet dock inte om det kommer funka att jag kör tur & retur när jag ska upp så tidigt..
Finns det någon som kan dela ansvaret?
Annars tar jag gärna sista passagerarplatsen.
Senast redigerad av JohanPez den 2012-02-29 17:18:35, redigerad totalt 1 gånger.
Jag skulle kunna köra.Daniel942 skrev:Det finns plats för 3 pers. Vi behöver en förare också eftersom han som skulle köra fått förhinder.Daniel942 skrev:Kommer besked imorgon.JohanPez skrev: Hoohoo?
- Lee Harvey Oswald
Glasklart, tar DIF inte 3p här så har man otroligt rättvist kvalificerat sig för en helmysig kvalserie.
Mentalt kanske svåraste matchen på säsongen, alla har redan räknat in 3p här & nån gång typ var 8-9 omgång så vinner faktiskt även TIK.
Mentalt kanske svåraste matchen på säsongen, alla har redan räknat in 3p här & nån gång typ var 8-9 omgång så vinner faktiskt även TIK.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Precis så.Lee Harvey Oswald skrev:Glasklart, tar DIF inte 3p här så har man otroligt rättvist kvalificerat sig för en helmysig kvalserie.
Förlust i denna match och vi förtjänar en kvalserie.
Däremot blir det knappast enkelt. Men går vi in redan från sekund 1 med en jävla inställning och sätter fart lär de vika sig förr eller senare.
Första målet blir speciellt viktigt då Tikarnas självförtroende inte är på topp.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Vet inte ens om jag kommer se matchen. Jag utgår helt enkelt ifrån att DIF vinner detta mot ett Timrå i fritt fall.
Leker med tanken att istället kolla modo-matchen. Mot slutspel! Hoppet är det sista som överger..
Leker med tanken att istället kolla modo-matchen. Mot slutspel! Hoppet är det sista som överger..
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Hur blir det med resan?