Är det inte Gnagar Fjäll som är med?Glory1 skrev:Killen är skön faktiskt![]()
Film- och bildtråden
Re: Film- och bildtråden
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Han må vara gnagare men måste säga att han är otroligt jävla proffsig, påläst och otroligt jävla bra journalist. En av få journalister jag respekterar.Bjurre skrev:Är det inte Gnagar Fjäll som är med?Glory1 skrev:Killen är skön faktiskt![]()
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Håller med.David1891 skrev:Han må vara gnagare men måste säga att han är otroligt jävla proffsig, påläst och otroligt jävla bra journalist. En av få journalister jag respekterar.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Det är inte Hagos du tänker på?Bjurre skrev:Är det inte Gnagar Fjäll som är med?Glory1 skrev:Killen är skön faktiskt![]()
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Nu är det visserligen killen som brukar vara publikvärd, och inte David Fjäll. De har dock väldigt lika ansiktsform.Bjurre skrev:Håller med.David1891 skrev:Han må vara gnagare men måste säga att han är otroligt jävla proffsig, påläst och otroligt jävla bra journalist. En av få journalister jag respekterar.
Expert.
Tänk om vi skulle få samma tryck under Superdjurgår'n som dessa japaner...
http://www.youtube.com/watch?v=Xe8vYjy589s

http://www.youtube.com/watch?v=Xe8vYjy589s
Losing all hope was freedom.
-
Nej, fy fabian. Han är tråkig och efterbliven.Glory1 skrev:Killen är skön faktiskt![]()
"Sean banan" är efterbliven. Punkt.Metal Machine skrev:Nej, fy fabian. Han är tråkig och efterbliven.Glory1 skrev:Killen är skön faktiskt![]()
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Magnutz skrev:"Sean banan" är efterbliven. Punkt.Metal Machine skrev:Nej, fy fabian. Han är tråkig och efterbliven.Glory1 skrev:Killen är skön faktiskt![]()
han spelar väl bara?
Re: Re: Film- och bildtråden
OsäkertMårten_ skrev:Magnutz skrev:"Sean banan" är efterbliven. Punkt.Metal Machine skrev:Nej, fy fabian. Han är tråkig och efterbliven.Glory1 skrev:Killen är skön faktiskt![]()
han spelar väl bara?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Skrev detta först i helt fel tråd...pucko
Finns det ngn som kan lägga upp kempes straff från kvällen match på youtube? sett tre rapporteringar av matchen men ingen visa hans straff.
Finns det ngn som kan lägga upp kempes straff från kvällen match på youtube? sett tre rapporteringar av matchen men ingen visa hans straff.
Elitserienplay brukar lägga upp hela straffläggningar. Bara att vänta tills imorgon och se då.
tackar!Enbom skrev:Elitserienplay brukar lägga upp hela straffläggningar. Bara att vänta tills imorgon och se då.
Jag efterlyser youtube-videon där (jag tror) någon rysk snubbe får nyheten att Zabel tar över rodret och blir så glad att han börjar dansa(?). Har letat som en tok efter den men kommer inte ihåg vem som postade den, i vilken tråd eller när den postades.
Jag är inte arg, och inte besviken.