Nu slåss vi för vår överlevnad i ES och slippa ev. kval och "God knows when to return up"-spel i Allsvenskan. Som sagt, inte detta jag förväntade mig av året men idag var pulsen lika hög som om det vore en SM-final, och då har vi ändå bara haft en "vanlig" match mot LHC i botten på tabellen!

Laget gör en jävligt bra insats idag (om vi totalt bortser från period 1 och låtsas att den aldrig spelats), alla kämpar och det är så sjukt jäkla skönt att det ger resultat! Ok att vi inte tar 3p men det är faktiskt skitsamma, 2 eller 3 poäng ger exakt samma förutsättning för resterande 3 matcher, vi har avgörandet i egna händer och that's it!
Stort plus som vanligt till Wesslau, absolut ingen dirt på Tellan men idag är jag jävligt glad vi fick Wesslau istället. Också stort plus för Tim, Zibbe, Norman och mr DIF himself Otto! Det är egentligen ingen som gör en dålig match idag och tom Tjärna spräcker ju sin 5-månaders nolla!
Grymt skön dag, även om det är i botten vi fuckar omkring! Håll detta spelet så slipper vi KS och kan ladda om ordentligt inför nästa säsong!
Sova!