Det är ju en lördagsmtach. Har du ingen möjlighet att åka upp till Stockholm.nils_3 skrev:önskar jag bodde i Stockholm så jag kunde vara med och stötta grabbarna ! ska det vara, ursäktar!
Djurgårdens IF - MODO Hockey 25/11 2006
-
- DIFmanglarn
- Säsongskort: Ja
www.resplus.se det går alltid att ta sig ner. Bara att trotsa föräldrarna och skramla ihop lite pengarnils_3 skrev:Tror inte jag har någon möjlighet att åka ner till Stockholm...är bara 13 år

-
-
-
-
Nej, man måste inte vara medlem i JK för att få köpa biljett. Ni som inte köpt biljett gör det i butiken på Jakobsgatan 26 lr i DIF Hockey Concept Store i Globen Shopping. Det går ju fortfarande att köpa 1/3-säsongskortet. :Madferit skrev:Måste man vara medlem i JK för att köpa klackbiljetter i djurgårdsbutiken?
-
Anser att det är en fruktansvärt viktig match imorgon, med tanke på att de kommer komma en stor klack och som det ser ut mycket folk.
Om vi då vinner märker folk att det inte är så jävla trist och jävligt som det ofta beskrivs härinne, så ber till gud att vi vinner matchen imorgon!
Dessutom viktigt att vi hänger med i slutspelskriget, så jag ber även till Gud att Luleå, Skellefteå och Mora tappar poäng!!
Det skulle även vara jävligt skönt för mig personligen också, med tanke på att jag ska gå med min far som är MoDoit!:)
Stå upp för våran sköld nu Djurgårdsbröder och kom till Hovet och stötta vårat lag imorgon!!!
Om vi då vinner märker folk att det inte är så jävla trist och jävligt som det ofta beskrivs härinne, så ber till gud att vi vinner matchen imorgon!
Dessutom viktigt att vi hänger med i slutspelskriget, så jag ber även till Gud att Luleå, Skellefteå och Mora tappar poäng!!
Det skulle även vara jävligt skönt för mig personligen också, med tanke på att jag ska gå med min far som är MoDoit!:)
Stå upp för våran sköld nu Djurgårdsbröder och kom till Hovet och stötta vårat lag imorgon!!!
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem