Fördelen med att det går sämst för DIF är att canal+ väjer DIF matcherna som huvudmatch as ofta nu ;PpPPPp nu har DIF matcher visats typ 5 matcher irad på canal+ sport 1 ;PpPPpp och folk börjar märka det och och klagar som fan ;pPpPp HEHE ;pPpPPP
I morgon ska hela intervjun med Boumedienne visas, den vi fick se klipp från i lördags.
Skulle vara kalas om någon skulle vilja lägga upp den efteråt. Har ingen inspelningsbar box tyvärr..
Ruinex skrev:Fördelen med att det går sämst för DIF är att canal+ väjer DIF matcherna som huvudmatch as ofta nu ;PpPPPp nu har DIF matcher visats typ 5 matcher irad på canal+ sport 1 ;PpPPpp och folk börjar märka det och och klagar som fan ;pPpPp HEHE ;pPpPPP
Fy i helvete... Avgörs om sisodär 18 timmar, kvalspel eller ej. Ångest sedan många dagar tillbaka, viktigaste matchen på oerhört länge och jag förväntar mig tre poäng och stenhårt jobb från varenda en under hela matchen, allt annat är oacceptabelt.
Är riktigt taggad och nervös. Så jäkla viktig match.
Skall sjungas mycket som sist från min del. Man skall ont i halsen, vara svettig och ha huvudvärk när man lämnar för att man tagit i som fan.
You just got Samsunged by tapatalk
Just because I'm paranoid doesn't mean they're not out to get me.
Med tanke på LHCs senaste match så har återigen frågan om vad som händer när två spelare i samma lag gruffar aktualiserats.
Vi vet dock sedan tidigare att det inte blir interference när två spelare i samma lag tacklar varandra, då det sker då och då även i vanliga lag av pg a missförstånd etc. Så finns det något hopp om att vi kan få 3 mot 5-lägen när spelare i LHC bråkar med varandra?
Märligt nog straffar dock elitserien för försök till fighting, vilket vi har sett många gånger när Mackan har tagit av sig hjälmen, och även nu senast med Lee Goren. Däremot straffas mig veterligen inte försök till tripping eller försök till puck out m.m.
sensei skrev:Med tanke på LHCs senaste match så har återigen frågan om vad som händer när två spelare i samma lag gruffar aktualiserats.
Vi vet dock sedan tidigare att det inte blir interference när två spelare i samma lag tacklar varandra, då det sker då och då även i vanliga lag av pg a missförstånd etc. Så finns det något hopp om att vi kan få 3 mot 5-lägen när spelare i LHC bråkar med varandra?
Märligt nog straffar dock elitserien för försök till fighting, vilket vi har sett många gånger när Mackan har tagit av sig hjälmen, och även nu senast med Lee Goren. Däremot straffas mig veterligen inte försök till tripping eller försök till puck out m.m.