Elitserien 2011/2012
Re: Elitserien 2011/2012
Modo är så äckligt bra i anfallszon. Att de ens har i närheten lika lite poäng som oss är ju ett stort skämt. När man ser dem så inser man att Elitserien faktiskt fortfarande kan bjuda på riktigt bra offensiv ishockey. Patetiskt att se DIF:s försöktillbrunkarhockey när man jämför med detta.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Visst, offensiven är bra. Defensiven är öppna landskap emellanåt. Ifall de fått ordning på den tidigare hade de legat topp fem.Mäklaren skrev:Modo är så äckligt bra i anfallszon. Att de ens har i närheten lika lite poäng som oss är ju ett stort skämt. När man ser dem så inser man att Elitserien faktiskt fortfarande kan bjuda på riktigt bra offensiv ishockey. Patetiskt att se DIF:s försöktillbrunkarhockey när man jämför med detta.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Mycket Modo nu, men fan vilken härlig kille han är Foppa. MAN SKA TÄVLA! Inga jävla Stureplansfrillor i hans lag.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Dagens match skulle nästan ha en egen tråd.
Vinner frölunda så kan vi på egen kraft gå till slutspel, givet att inte växjö genomför en mirakelsvit mot elitseriens bästa lag.
Vinner frölunda så kan vi på egen kraft gå till slutspel, givet att inte växjö genomför en mirakelsvit mot elitseriens bästa lag.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Helt rätt. Att vara vek och spela hockey är så jävla fel.Mäklaren skrev:Mycket Modo nu, men fan vilken härlig kille han är Foppa. MAN SKA TÄVLA! Inga jävla Stureplansfrillor i hans lag.
Sen ska Fisk dödas för att de inte spelar i matchen mot modo. Skapligt svinigt att de inte går för vinst. Soplag.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Fiskrenset fortsätter att skänka bort matchen till modo. Domarna gör sitt till också. Vilket skämt ES är.
Sen står ju Hellberg med. Även ett tecken på att man inte vill vinna.Magnutz skrev:Fiskrenset fortsätter att skänka bort matchen till modo. Domarna gör sitt till också. Vilket skämt ES är.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
När man såg att inte Pölsan skulle stå så var det given Modo-vinst...
Tamt.
Tror tyvärr vi kan glömma tanken på slutspel efter det här, det är åtminstone min känsla.
Tamt.
Tror tyvärr vi kan glömma tanken på slutspel efter det här, det är åtminstone min känsla.
Re: Re: Elitserien 2011/2012
Vidriga "Elit"serien. Pajasliga med coca cola zero-lirare - utan någon som helst energi. Hahaha-daniel- skrev:När man såg att inte Pölsan skulle stå så var det given Modo-vinst...
Tamt.
- -daniel-
Jag är oerhört glad att Frölunda gjorde en bra match mot LHC dock, hellre det än tvärtom...
- Datsyuk_13
...och det största "skämtet" i årets ES är varken Frölunda eller domarna, det är Djurgårdens IF.Magnutz skrev:Fiskrenset fortsätter att skänka bort matchen till modo. Domarna gör sitt till också. Vilket skämt ES är.
Man har ENBART sig själva att skylla att läget ser ut som det gör just nu...
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
Tack så jävla mycket för hjälpen vilda västern. 

"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- minalman
Elitserien 2011/2012
Någon borde utdöma böter mot lag som fisklunda och hv som ger bort sex poäng till Modo. Var finns rättvisan när man behöver den?
Edit: Antagligen Foppa som mutat de där s.k. lagen.
"Sent from my Brain XXL (HD)"
Edit: Antagligen Foppa som mutat de där s.k. lagen.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Re: Re: Elitserien 2011/2012
Varför rangordna? Hur du än vrider och vänder på det är ju skräp inget annat än skräp. Att vika ner sig så här är alltid vidrig skphockey.Datsyuk_13 skrev:...och det största "skämtet" i årets ES är varken Frölunda eller domarna, det är Djurgårdens IF.Magnutz skrev:Fiskrenset fortsätter att skänka bort matchen till modo. Domarna gör sitt till också. Vilket skämt ES är.
Man har ENBART sig själva att skylla att läget ser ut som det gör just nu...
- minalman
Elitserien 2011/2012
Enda trösten är att Modo inte fattar vad som händer när de plötsligt möter s-k-a-r-p-t motstånd på lördag.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)