Skellefteå AIK - Djurgårdens IF, 25/2 2012.
Re: Skellefteå AIK - Djurgårdens IF, 25/2 2012.
Hoppas Cehlin tar vara av den straffen och får megaförtroende på sig själv tills nästa match och sätter minst tre baljor!
Kändes spännande på rätt sätt idag. Glömde för en kort stund bort vart vi befinner oss. Verklighetsflykt kan vara underbart.
Wesslau givetvis, Otto, Erik, Printz och även Almtorp var bra idag. Laget var bra, bara en sån sak.
Ser fram mot resterande matcher nu.
Wesslau givetvis, Otto, Erik, Printz och även Almtorp var bra idag. Laget var bra, bara en sån sak.
Ser fram mot resterande matcher nu.
Holmqvist var också dominant fast åt andra hållet, så fruktansvärt dålig, provocerande dåligt spel från hans sida, IGEN.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Och BRODIN! Exakt såhär ska han spela. Sätta 2-3 fetproppar varje match.
Expert.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tim vågade spela sig ur trängda defensiva lägen i egen zon. På så sätt fick vi tag i pucken och kunde starta anfall. De flesta andra körde mest sarg ut.Caveman skrev:Men han är inte tillräckligt bra i defensiven, Tim, Åberg & Mackan är inte bra i egen zon. dom tre som jag nämnde var helt dominanta.BOMBOM BOUCHARD skrev:Vill lägga till åtminstonde Tim Eriksson. En av få som verkligen vågar hålla i pucken och vara konstruktiv.Caveman skrev:Otto, Printz & Wesslau var bäst i dag.
Bästa offensiva insatsen tillsammans med Otto.
Men, ikväll är det ett angenämt bekymmer att diskutera. Håller med dig i dina tre val.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Helt jävla osannolikt. Vi är med i racet igen grabbar, vi är tillbaka!
Och så leder Frölunda också, så fantastiskt jävla underbart. Synd dock att äckelhv viker ner sig som vanligt mot Modo, annars hade vi varit ikapp dom mer eller mindre.
Och så leder Frölunda också, så fantastiskt jävla underbart. Synd dock att äckelhv viker ner sig som vanligt mot Modo, annars hade vi varit ikapp dom mer eller mindre.
- -daniel-
Bästa bortamatchen sen 09/10.
Ottossons bästa match någonsin enligt mig. Helt galet bra.
Vilken sjuk dag hittils. Kämpa Fisk!
Ottossons bästa match någonsin enligt mig. Helt galet bra.
Vilken sjuk dag hittils. Kämpa Fisk!
Skellefteå AIK - Djurgårdens IF, 25/2 2012.
Sjukt kul med (för ankas sätt) frispel när han trodde att det var MT som hade gjort 2-2 målet. Vägrade nästan inse att det var Holm
efter otaliga repriser.
Skönt med 2p, bara smälta detta och ladda vidare inför magsåret på tisdag! Men spelmässigt ser det bättre ut!
Sent from my iPhone using Tapatalk

Skönt med 2p, bara smälta detta och ladda vidare inför magsåret på tisdag! Men spelmässigt ser det bättre ut!
Sent from my iPhone using Tapatalk
2014-04-07, vad hände?
Det kan vara min sista hemmamatch den här säsongen så jag ska skrika halsen av mig och lite därtill!BOMBOM BOUCHARD skrev:Nu ska hovet fyllas och Lhc ska skrämmas av årets mäktigaste tryck.
Eller?
VI GER ALDRIG UPP DJURGÅRN!
Varför inte? Många som är det i fotboll.SirDIFalot skrev:Oavsett så borde inte målvakter vara kapten.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- SirDIFalot
För de ska fokusera på att stoppa en puck. Inget annat. Ska inte distraheras av något annat.Bjurre skrev:Varför inte? Många som är det i fotboll.SirDIFalot skrev:Oavsett så borde inte målvakter vara kapten.
Han ska inte behöva åka upp till mittlinjen för att diskutera med domaren så fort han vill prata med kaptenerna. Nä, han ska bara stå i mål och fokusera på sin sak.
Expert.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Hoppas grabbarna och Zabel kan rätta till spelet runt egen kasse. Vårt igelkottförsvar där alla kryper tätt intill Wesslau är ingen höjdare att se. Gav också 2-1 målet till Saik.
Förbättrar man det kan vi säkert ge Lhc en jävla match. Men deras spelskickliga forwards lär utnyttja det likt Saik gjorde.
Förbättrar man det kan vi säkert ge Lhc en jävla match. Men deras spelskickliga forwards lär utnyttja det likt Saik gjorde.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Doyle
Varför inte lägga matchen mot Linköping i Globen. Tror faktiskt vi fyller den utan problem..
Extra kulor till DIF
Extra kulor till DIF
3-0 till Fisklunda.
1-1 Växjö - Brynäs oxo, även om det är fucking långsökt.... hur som så kan det bli en bra dag idag! 2p borta är jag fortfarande skitnöjd med, kan leva på den ända fram till tisdagens ångest-attack!