pulverapa skrev:NHL:s regler skiljer sig från Elitserien. Tror inte Elitserien har tillåtit målvakter som lagkaptener på väldigt länge.
Han kan ju få vara det internt annars.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Jag visste att mitt val vid ostdisken skulle ge effekt!
Så jävla skönt. När man inte ens är utspelade utan kan neutralisera ett utav seriens bästa lags spel
och vinna en jämn match då måste självförtroendet infinna sig.
Sa inte Holm i DIF TV att det var dags att göra mål igen?
Åh en sådan härlig dag!
Caveman skrev:Otto, Printz & Wesslau var bäst i dag.
Vill lägga till åtminstonde Tim Eriksson. En av få som verkligen vågar hålla i pucken och vara konstruktiv.
Bästa offensiva insatsen tillsammans med Otto.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Caveman skrev:Otto, Printz & Wesslau var bäst i dag.
Vill lägga till åtminstonde Tim Eriksson. En av få som verkligen vågar hålla i pucken och vara konstruktiv.
Bästa offensiva insatsen tillsammans med Otto.
Men han är inte tillräckligt bra i defensiven, Tim, Åberg & Mackan är inte bra i egen zon. dom tre som jag nämnde var helt dominanta.
Målvakter får inte vara kaptener i NHL heller. Men Luongo fick ett symboliskt C på sin hjälm för att han var inofficiell kapten. Någon spelare fick ta tygmärket.
Oavsett så borde inte målvakter vara kapten. Framför allt inte Wesslau. Är det någonting han inte behöver så är det ännu mer ansvar.