Skellefteå AIK - Djurgårdens IF, 25/2 2012.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Skellefteå AIK - Djurgårdens IF, 25/2 2012.
Intressant att höra Bombom såga DIF på tisdag. Man får nog ta en del av kritiken med en nypa salt, men han kan nog också ge oss lite ledtrådar om vad som gått åt helvete i år.
Re: Re: Skellefteå AIK - Djurgårdens IF, 25/2 2012.
Morgan Johansson är sämst. Så är det. Borde stängas av.Caveman skrev:Tycker att domaren ska bänkas, han borde bli anmäld till DN.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
? Ska han såga DIF?SkönaDjurgårn skrev:Intressant att höra Bombom såga DIF på tisdag. Man får nog ta en del av kritiken med en nypa salt, men han kan nog också ge oss lite ledtrådar om vad som gått åt helvete i år.
Haha Bom Bom vilket jävla misslyckande.
http://www.difhockey.se/truppen ...en skam för Djurgårdens IF för all framtid!
-
Tycker det är orättvist att vi inte leder. Vi har varit bättre än dem. Horribel utvisning när Ericson kastar sig och filmar och de gör mål på det. Osportsligt! Ericsson borde åkt för diving.
Va?SkönaDjurgårn skrev:Intressant att höra Bombom såga DIF på tisdag. Man får nog ta en del av kritiken med en nypa salt, men han kan nog också ge oss lite ledtrådar om vad som gått åt helvete i år.
+1sensei skrev:Då har man ett nytt hatobjekt.
Jävla kärringjimmy eriksson.
Och domarna, ja vad säger man. Filma på bara är budskapet. Men om en tackling tar lite snett, då ska det granskas i all jävla oändlighet.
Detta är den hockey som förbundet vill att vi ska ha.
Jävla idioter allihop.
DIF gör en fantastisk match, men idioterna ska förstöra som vanligt. Rötägg.
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
- Nummer19
- Säsongskort: Ja
Tycker att Boumedienne är lite väl känslig.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
-
Metal Machine tackar dig för detta inlägg.sensei skrev:Då har man ett nytt hatobjekt.
Jävla kärringjimmy eriksson.
Och domarna, ja vad säger man. Filma på bara är budskapet. Men om en tackling tar lite snett, då ska det granskas i all jävla oändlighet.
Detta är den hockey som förbundet vill att vi ska ha.
Jävla idioter allihop.
DIF gör en fantastisk match, men idioterna ska förstöra som vanligt. Rötägg.
Wesslau sa ju det att vi måste börja filma mer. Jag håller med. Vi ska fitta oss till poäng här.
På tisdag visar Canal+ ett reportage med Bombom där han riktar kritik mot DIF, enligt vad Åström sade.Caveman skrev:Va?SkönaDjurgårn skrev:Intressant att höra Bombom såga DIF på tisdag. Man får nog ta en del av kritiken med en nypa salt, men han kan nog också ge oss lite ledtrådar om vad som gått åt helvete i år.
Jag vet inte, jag höll med honom i det mesta gällande kritiken mot Wikegård och Boork.Sline skrev:Haha Bom Bom vilket jävla misslyckande.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Tycker han hade rätt i mycket, Boork & Wikegård tar sig själva på för stort allvar.Nummer19 skrev:Tycker att Boumedienne är lite väl känslig.
- SkönaDjurgårn
Precis, BomBom-kritik mot DIF på tisdag. Stay tuned.Struten skrev:På tisdag visar Canal+ ett reportage med Bombom där han riktar kritik mot DIF, enligt vad Åström sade.Caveman skrev:Va?SkönaDjurgårn skrev:Intressant att höra Bombom såga DIF på tisdag. Man får nog ta en del av kritiken med en nypa salt, men han kan nog också ge oss lite ledtrådar om vad som gått åt helvete i år.
Holy Holy
Hollywood filming och Holloway mål.
Annars bra bortamatch så här långt.
Hollywood filming och Holloway mål.
Annars bra bortamatch så här långt.
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn