Här får ni inte glömma bort hur jävla kass Honken var i dag, så dålig att man borde dra på honom en smäll.Mäklaren skrev:Nilson är alltid dålig när han försöker ''lira''.tomten skrev:Båda var dåliga, speciellt Mathias. Nilson var riktigt dålig han med.SirDIFalot skrev:Sämst idag var Tjärnqvist.
(Båda två)
Djurgårdens IF - Växjö Lakers HC, 23/2 2012.
Re: Djurgårdens IF - Växjö Lakers HC, 23/2 2012.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Det sant dä!Caveman skrev:Här får ni inte glömma bort hur jävla kass Honken var i dag, så dålig att man borde dra på honom en smäll.Mäklaren skrev:Nilson är alltid dålig när han försöker ''lira''.tomten skrev:Båda var dåliga, speciellt Mathias. Nilson var riktigt dålig han med.SirDIFalot skrev:Sämst idag var Tjärnqvist.
(Båda två)
Expert.
Men det är ingen nyhet. Jag tycker att han är av isens sämsta i nästan alla matcher.Caveman skrev:Här får ni inte glömma bort hur jävla kass Honken var i dag, så dålig att man borde dra på honom en smäll.Mäklaren skrev:Nilson är alltid dålig när han försöker ''lira''.tomten skrev:Båda var dåliga, speciellt Mathias. Nilson var riktigt dålig han med.SirDIFalot skrev:Sämst idag var Tjärnqvist.
(Båda två)
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- Jim Morrison
Fast Stureplan är kvar. Fan.Jim Morrison skrev:Nej. Hardy är inte kvar.Mäklaren skrev:Lugn bara lugn. Snart är han inne i samma spår som Cehlin och co.-daniel- skrev:Alla har förövrigt nämnt den självklara hjälten (Wesslau) men jag måste nämna en som jag vart imponerad över idag. #21, Ludwig Blomstrand. Härlig speed. Går in i alla närkamper. Ser helt orädd ut. Riktigt bra.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jag tycker att Z gör en riktigt bra match idag. Mathias Tjärnqvist gör några bra insatser i boxplay och jag gillar att han får stå framför mål i PP. Denna spelare borde bara spela special teams.
Andreas Holmqvist är sämst på plan idag och utan Wesslau hade frilägena han fixade åt Växjö resulterat i mål.
Andreas Holmqvist är sämst på plan idag och utan Wesslau hade frilägena han fixade åt Växjö resulterat i mål.
Kan man göra något annat än att älska Gustaf Wesslau?
"Är man målvakt i Sveriges finaste förening"
http://svtplay.se/v/2719841/ishockey/di ... pa_slutet_
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Detta var ju kul fick man lite hopp tillbaks... Synd bara att det gör så jädrans ont i hjärtat varje gång hoppet blir taget ifrån en.
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Den där kan man fan spela över bröllopsfilmen med utan att ha dåligt samvete.Stadion skrev:Kan man göra något annat än att älska Gustaf Wesslau?
Jag sa ta reda på var Mackan bor och knackade på och snacka lite med han.
Jag ska förklara för han att han är en powerforward inte en playmaker, undrar om han bryr sig..
Jag ska förklara för han att han är en powerforward inte en playmaker, undrar om han bryr sig..
Det känns nästan patetiskt när han gång på gång tappar pucken i mittzon och vägrar backchecka.Mårten_ skrev:Jag sa ta reda på var Mackan bor och knackade på och snacka lite med han.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Ja, killen stumnar ju direkt han tappar puck. Då åker han OCH BYTER?! kaptenen? Monday Tuesdag W T F...Mäklaren skrev:Det känns nästan patetiskt när han gång på gång tappar pucken i mittzon och vägrar backchecka.Mårten_ skrev:Jag sa ta reda på var Mackan bor och knackade på och snacka lite med han.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Förövrigt så MÅSTE Honken och D Tjärna fortfarande lida av sina skador, ingen av dom var bra idag. Honken vägrar skjuta och är allmänt seg och vek, och Tjärna går inte att känna igen.
- Nummer19
Fy fan vad glad man var när slutsignalen ljöd. Länge sedan
jag var så glad. Det här var vi Djurgårdare fan värda.
Vilken jävla kämpar insats det var från samtliga spelare. Märktes att den här matchen var på liv och död. Fan, till och med Mathias Tjärnqvist kämpade!
Dock får Honken, Kyle (såklart) och DT slipa på defensiven. Herregud, idag var dessa tre herrar inte bra.
Börjar bli riktigt orolig för DT, har varit en hel del matcher nu på slutet då han har gjort en del tveksamma insatser, och idag gjorde han väldigt mycket misstag. Väldigt många fel passar från hans klubba idag.
Men men, tre poäng var det enda viktiga idag.
DIF MOT RUBBET!
VI GER ALDRIG UPP!
jag var så glad. Det här var vi Djurgårdare fan värda.

Vilken jävla kämpar insats det var från samtliga spelare. Märktes att den här matchen var på liv och död. Fan, till och med Mathias Tjärnqvist kämpade!

Dock får Honken, Kyle (såklart) och DT slipa på defensiven. Herregud, idag var dessa tre herrar inte bra.
Börjar bli riktigt orolig för DT, har varit en hel del matcher nu på slutet då han har gjort en del tveksamma insatser, och idag gjorde han väldigt mycket misstag. Väldigt många fel passar från hans klubba idag.
Men men, tre poäng var det enda viktiga idag.
DIF MOT RUBBET!
VI GER ALDRIG UPP!
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Djurgårdens IF - Växjö Lakers HC, 23/2 2012.
Varför kan inte Wesslau få vara kapten?
Han är inte en ungtupp och inte en gammal trött gubbe, han är tung, har helt rätt inställning och pga sin position kan ha likt en 'fältherre' (som är så populärt) se ut över slagfältet och styra sina mannar. Visserligen kan han inte prata med alla jämt pch så men gör Mackan det då?
Om vi hamnar i KS finns det inte en chans att vi åker ut om vi i publiken gör sitt. Det är så solklart att vi behövs för att stärka våra killar och för att sänka skabbet.
Han är inte en ungtupp och inte en gammal trött gubbe, han är tung, har helt rätt inställning och pga sin position kan ha likt en 'fältherre' (som är så populärt) se ut över slagfältet och styra sina mannar. Visserligen kan han inte prata med alla jämt pch så men gör Mackan det då?
Om vi hamnar i KS finns det inte en chans att vi åker ut om vi i publiken gör sitt. Det är så solklart att vi behövs för att stärka våra killar och för att sänka skabbet.
-
Urusel match, killarna gör sitt jobb och tar tre poäng. Vi är fortfarande i mitt tycke klart underdogs mot Lhc. Där har vi ett lag som har kvalité i det mesta. Ska till ett smärre mirakel för att vi ska klara av det här. Är det nu någon jävel som börjar snacka slutspel så kommer jag personligen att skicka 100 hämtpizzor till ditt boende. Håll bara käften!
100% DJURGÅRDSJ***L