Djurgårdens IF - Växjö Lakers HC, 23/2 2012.
Re: Djurgårdens IF - Växjö Lakers HC, 23/2 2012.
Vågar man kolla 3:e perioden? Ser inte ljust ut iaf..
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Here we go again...
1:a perioden: Bra
2:a perioden: Medioker
3:a perioden: Well, you know....
1:a perioden: Bra
2:a perioden: Medioker
3:a perioden: Well, you know....
Expert.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tjärnqvistarna kan vara det sämsta och mest idiotiska jag sett i en DIF-tröja sen urminnes tider. Tycker ni fortfarande att Daniel är "skicklig"? Fyfan, Agda 75 är en bättre skridskoåkare. Jag se ungar nere på ankdammen som inte är lika katastrofala i åkningen. Tekniken sen då? Herregud vad har hänt. Claesson ligger fan i lä! Lennhammer istället, tack!
Mathias behöver jag inte ens snacka om... Dra åt helvete din feta norrlänning!
100% DJURGÅRDSJ***L
Vi håller spelet BRA till 2 tredjedelar. Försvar/mittzon. I anfallet är det fortfarande kvicksand och bajsnödighet. Inga mål. Förutom det där som Kima gjorde som var så mycket tur att jag inte vill tänka påd et. Att det är den där liiilla petningen med "slangbellan" som fortfarande ger oss 3p om vi kans hålla tätt bakåt (vilket jag håller för omöjligt). 1-1 och straffar tippar jag.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Håller med om Daniel men Matthias har faktiskt varit bra tycker jag. I denna match vill säga.Jockmaniac skrev:Tjärnqvistarna kan vara det sämsta och mest idiotiska jag sett i en DIF-tröja sen urminnes tider. Tycker ni fortfarande att Daniel är "skicklig"? Fyfan, Agda 75 är en bättre skridskoåkare. Jag se ungar nere på ankdammen som inte är lika katastrofala i åkningen. Tekniken sen då? Herregud vad har hänt. Claesson ligger fan i lä! Lennhammer istället, tack!
- kurre thulin
Synd att LB:s skott inte gick stolpe in istället för ut.
Timrå är så fruktansvärt ursämst, den matchen är stängd...
- Lee Harvey Oswald
Jaah! som DIF ungefär...sthlm19 skrev:Timrå är så fruktansvärt ursämst, den matchen är stängd...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Modo håller även på att vända mot Saik.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Och växsjö håller på att vända mot DIF naturligtvis!Bjurre skrev:Modo håller även på att vända mot Saik.
- Jim Morrison
Vi möter båda strax. Det handlar om att vinna båda dom matcherna.Bjurre skrev:Modo håller även på att vända mot Saik.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- super djurgårn
5 raka vinster nu, dags för formtopp 

Sen ska man fan inte behöva vara i behov av att andra lag vinner för att möjligen undvika KS. Då har man gjort sig förtjänt av att hamna där.sthlm19 skrev:Timrå är så fruktansvärt ursämst, den matchen är stängd...
MEN, om vi såg snacket inför matchen på C+ så satt Jan "Den allsmäktige" Järlefeldt och snackade lite hockey på Hovets läktare.
Och hör och häpna. Men det är inget fiasko om DIF hamnar i kvalserien, det är bara ett ord som "ni" (antar att han menar media) använder. Däremot är det "inte bra" att hamna där.
Tänk vad skönt att våran sportchef är medveten om att det "inte är bra" att få spela Kvalserie som Elitserielag.
Herregud, är han på riktigt? Hela Sverige sitter nog och skrattar åt våran förening.
- super djurgårn
16:52 kommer 1-1, om inte nu
Varsågod...