"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Staten skrev:Han kan iaf få kaptensbindeln, eftersom han verkar fylla den funktionen.
Mackan satt ner tyst och läste Aftonbladet. Tror aldrig jag sett en sämre kapten.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Mat-och-sov-klockan har ringt och de överbelastade tallrikarna står på bordet. Erik Gustafsson startar lunchen med att halsa en halvliter mjölk i väntan på sitt sällskap, Fredrik Claesson. Dagens samtalsämnen är allt från tatueringar till Mika Zibanejads nya frisyr, som han själv är ytterst stolt över.
Känns iaf bra att killarna verkar inse allvaret.
Kan tänka mig att andra samtalsämnen var FIFA12, NHL12, samt vilken målgest man skulle göra om man gjorde mål. Säkert nått om Claessons kepsar med.
jensa85 skrev:Mat-och-sov-klockan har ringt och de överbelastade tallrikarna står på bordet. Erik Gustafsson startar lunchen med att halsa en halvliter mjölk i väntan på sitt sällskap, Fredrik Claesson. Dagens samtalsämnen är allt från tatueringar till Mika Zibanejads nya frisyr, som han själv är ytterst stolt över.
Kan tänka mig att andra samtalsämnen var FIFA12, NHL12, samt vilken målgest man skulle göra om man gjorde mål. Säkert nått om Claessons kepsar med.
Sköna rader från Boltenstern idag. De tar tankarna bort från ångesten som råder och det är ett fett + på hennes konto. Idag och framöver behöver DIF Hockey mer undanledande manövrer för att skingra en högst påtaglig miasma av dåliga vibrationer, tankar och ångest.
Mat-och-Sov-klockan - Bamse-tie-in funkade klockers för mig.
Magnutz skrev:Snubben som rattade Titanic när det begav sig var rätt dålig också.
Nja nu är det ju så att styrman "Rattar" en båt under färd. Sen körde dom på ett isberg. Kanske Mackan med ha gjort.
jensa85 skrev:Mat-och-sov-klockan har ringt och de överbelastade tallrikarna står på bordet. Erik Gustafsson startar lunchen med att halsa en halvliter mjölk i väntan på sitt sällskap, Fredrik Claesson. Dagens samtalsämnen är allt från tatueringar till Mika Zibanejads nya frisyr, som han själv är ytterst stolt över.
Sköna rader från Boltenstern idag. De tar tankarna bort från ångesten som råder och det är ett fett + på hennes konto. Idag och framöver behöver DIF Hockey mer undanledande manövrer för att skingra en högst påtaglig miasma av dåliga vibrationer, tankar och ångest.
Mat-och-Sov-klockan - Bamse-tie-in funkade klockers för mig.
Var faktiskt med en ganska stor gnutta ironi jag postade detta.
Kändes bara, vad ska jag säga. Så typiskt på nått sätt.