Vi vet alla att det egentligen borde vara tvärtom.Henkos skrev:Nej vi är inte underdogs, DIF ger ca 2x pengarna medan Växjö ger 3x.
Djurgårdens IF - Växjö Lakers HC, 23/2 2012.
- Datsyuk_13
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Djurgårdens IF - Växjö Lakers HC, 23/2 2012.
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
Det känns verkligen som lugnet före stormen just nu... Förlust och kvalserien är spikad. Fan att man fortfarande har det där lilla hoppet kvar. Kommer vara lika besviken som vanligt om 7 timmar.
Om man inte förväntar sig nått blir man hellre inte besviken.diffarn1 skrev:Det känns verkligen som lugnet före stormen just nu... Förlust och kvalserien är spikad. Fan att man fortfarande har det där lilla hoppet kvar. Kommer vara lika besviken som vanligt om 7 timmar.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Sätt på dig grillorna Due-Boije!
- Lidingö DIF
- Säsongskort: Ja
Vårkänsla i luften, småfåglarna sjunger! Ikväll blir det islossning på Hovet då Sveriges vackraste förening trostar Järlans ambitioner att kursa alla Stockholmsklubbar. DIF-vägverket 4-1. .........och jag slipper papperspåse!
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Nu när Carlsson är borta så kanske det finns en liten chans att vi vinner idag...
Allsvenskan blir det vi gör den till.
- minalman
- Säsongskort: Ja
Djurgårdens IF - Växjö Lakers HC, 23/2 2012.
Jag tycker det finns hopp, bara vi skärper oss i kväll. Modo har Skellefteå, HV, Frölunda och Brynäs innan de kommer till Hovet. Om vi trycker dit Växjö och Timrå, då är vi förbi den 3:e mars.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
Haha asså seriöstozzle skrev:Nu när Carlsson är borta så kanske det finns en liten chans att vi vinner idag...

Carlsson är åtminstone osynlig, de ovanstående förstör enbart med sin lathet och brist på hockeykompetens.
0-7
Fem mål av Kallio
Gör vi mål lovar jag att sätta upp min matchtröja på väggen igen!
100% DJURGÅRDSJ***L
Re: Re: Djurgårdens IF - Växjö Lakers HC, 23/2 2012.
Varför skulle vi slå Timrå? Vi är lika dåliga som dom och senast vi mötte dom på hovet så kunde det lika gärna bli 0-3 i baken..seppuko skrev:Tror det definitiva avgörandet kommer i matchen mellan just linköping och Djurgården. Djurgården möter Timrå samma dag som linköping möter skellefteå. Om linköping tar timrå idag så går den jämnt ut några omgångar senare då Djurgården slår timrå (så klart?).
tyvärr sitter man på hovet ikväll igen och ger sig själv magsår.. 3 gånger pengarna på Växjö, dags att vinna lite pengar.
Vi ses på hovet, sen får vi se hur många som är kvar efter slutsignalen.
Kämpa DIF! (Testa att göra lite mål också)
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
Re: Re: Djurgårdens IF - Växjö Lakers HC, 23/2 2012.
Vi har väl 4 raka på timrå? Men jag vägrar ge upp som vissa andra och vet att det faktiskt finns hockey i grabbarna. Sen kanske man inte ska räkna med att vinna mot topplag eller jagande lag nu när självförtroendet är på topp. Men hoppet om att undvika kvalserie finns och då måste man verkligen vinna mot avsågat motstånd, vinna mot den motståndaren man slåss hårdast mot.Baggso skrev:Varför skulle vi slå Timrå? Vi är lika dåliga som dom och senast vi mötte dom på hovet så kunde det lika gärna bli 0-3 i baken..seppuko skrev:Tror det definitiva avgörandet kommer i matchen mellan just linköping och Djurgården. Djurgården möter Timrå samma dag som linköping möter skellefteå. Om linköping tar timrå idag så går den jämnt ut några omgångar senare då Djurgården slår timrå (så klart?).
tyvärr sitter man på hovet ikväll igen och ger sig själv magsår.. 3 gånger pengarna på Växjö, dags att vinna lite pengar.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Brynäsmatchen hade vi väl hela kedjan med Tjärna-Almtorp-Carlsson borta?ozzle skrev:Nu när Carlsson är borta så kanske det finns en liten chans att vi vinner idag...
Säger inte att det var enbart därför vi vann men jag inbillade mig i alla att hela laget kändes snabbare och intensivare då.
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
Mina känslor är lite "all over the place".
Re: Re: Re: Djurgårdens IF - Växjö Lakers HC, 23/2 2012.
Det har varit måste matcher senaste 10-15 omgångarna, har det syns?seppuko skrev:Vi har väl 4 raka på timrå? Men jag vägrar ge upp som vissa andra och vet att det faktiskt finns hockey i grabbarna. Sen kanske man inte ska räkna med att vinna mot topplag eller jagande lag nu när självförtroendet är på topp. Men hoppet om att undvika kvalserie finns och då måste man verkligen vinna mot avsågat motstånd, vinna mot den motståndaren man slåss hårdast mot.Baggso skrev:Varför skulle vi slå Timrå? Vi är lika dåliga som dom och senast vi mötte dom på hovet så kunde det lika gärna bli 0-3 i baken..seppuko skrev:Tror det definitiva avgörandet kommer i matchen mellan just linköping och Djurgården. Djurgården möter Timrå samma dag som linköping möter skellefteå. Om linköping tar timrå idag så går den jämnt ut några omgångar senare då Djurgården slår timrå (så klart?).
Jag har alltid älskat hockey och Djurgården men helt ärligt, efter denna säsong, man har suttit där på hovet för att bara bli bedrövad.. man vet att alla lag har ups and downs och man tror att det kommer se bättre ut snart, men det blir tamefan sämre!
Det känns som slöseri med fritid att gå till hovet och titta på djurgården, det tar emot som fan att säga det men det är så det känns. Jag vet att jag kommer gå dit i vått och torrt men fan vad det känns bara tråkigt med allt som rör DIF Hockey just nu.. hoppas fotbollen kan väga upp denna säsong, så man slipper ångesten.
Hur som helst.. Vi ses på hovet, det är nu de behöver oss som mest, låt det bära eller brista.
Konkar TIK är vi siiiist i tabellen. Hahahahshshvhyf
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Detta har jag vart med om att ett lag konkar under en säsong. Dock i en annan sport.Magnutz skrev:Konkar TIK är vi siiiist i tabellen. Hahahahshshvhyf
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.