Skulle du gå på matcher vid spel i Allsvenskan?
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Du som både säsongare och lösbiljettsköpare, skulle du gå på matcherna vid spel i Allsvenskan? Just nu känner jag såklart att jag vill kräkas på alla som styr och även dom flesta spelarna men efter en lång sommar vet jag att jag skulle forlänga mitt säsongskort iallafall. Skulle ni det?
Avskaffa tre mot tre.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Självklart! Älskar man Djurgården och ishockey går man förstås och tittar.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- -daniel-
Re: Skulle du gå på matcher vid spel i Allsvenskan?
Inget snack om saken att jag skulle gå, under en enkel förutsättning; att ledningen försvinner och att man gör om uppifrån.
Annars icke.
Annars icke.
Jag skulle föredra att se DIF i en liga med mer marknadsanpassat regelverk.
Kanske en internationell liga?
Men troligtvis ja, jag ser det som ett socialt event också, går med en vän.
Men risken är att jag helt går över till NHL.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Skulle absolut gå men hoppas såklart så inte blir fallet!sensei skrev:Jag skulle föredra att se DIF i en liga med mer marknadsanpassat regelverk.
Men går mycket hellre i allsvenskan en nån jävla plastliga som låtsas-nhl som en europaliga skulle bli!
Jag skulle gå. Jag har inget val. Det här är mitt liv. Mitt tragiska pissliv.
Är det otänkbart att ha högre ambitioner än så för en ny liga?mb81 skrev: Men går mycket hellre i allsvenskan en nån jävla plastliga som låtsas-nhl som en europaliga skulle bli!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- minalman
Vore faktiskt en prestation om vi fyllde Hovet omgång efter omgång, samtidigt som det gapade tomt på gnagets ES-matcher.
- -daniel-
Det där stannar vid en dröm... här har alla skrattat åt gnagets enorma brist på publiktillströmning, vad tror ni själva liksom? Kommer knappast vara över 2-3000 på läktarna i Hockeyallsvenskan.minalman skrev:Vore faktiskt en prestation om vi fyllde Hovet omgång efter omgång, samtidigt som det gapade tomt på gnagets ES-matcher.
- minalman
Som du själv skrev: Det beror på ledningen. Vilket lag den nya ledningen kan ställa på isen. (ledning är alltså inte tränarna, utan folket där bakom). Med ett vinnande lag strömmar Djurgårdare till Hovet, oavsett ES eller HAS.-daniel- skrev:Det där stannar vid en dröm... här har alla skrattat åt gnagets enorma brist på publiktillströmning, vad tror ni själva liksom? Kommer knappast vara över 2-3000 på läktarna i Hockeyallsvenskan.minalman skrev:Vore faktiskt en prestation om vi fyllde Hovet omgång efter omgång, samtidigt som det gapade tomt på gnagets ES-matcher.
- Daniel942
pulverapa skrev:Jag skulle gå. Jag har inget val. Det här är mitt liv. Mitt tragiska pissliv.
DIF!
- DIF_Soldier
Precis så. många typer i hata aik-tråden kommer förmodligen få äta sitt eget skägg.-daniel- skrev:Det där stannar vid en dröm... här har alla skrattat åt gnagets enorma brist på publiktillströmning, vad tror ni själva liksom? Kommer knappast vara över 2-3000 på läktarna i Hockeyallsvenskan.minalman skrev:Vore faktiskt en prestation om vi fyllde Hovet omgång efter omgång, samtidigt som det gapade tomt på gnagets ES-matcher.
Too much 'haha' pretty soon 'buhu'.
Säg den glädje som varar
Hur skulle en ny liga bli då? Några lag från sverige som man iaf har nån anktytning till och sen några finska lag som skulle kunna bli roliga och realista ställen att åka på bortamatch sen tyska och schweiziska lag typ. Nej tack!sensei skrev:Är det otänkbart att ha högre ambitioner än så för en ny liga?mb81 skrev: Men går mycket hellre i allsvenskan en nån jävla plastliga som låtsas-nhl som en europaliga skulle bli!
- SirDIFalot
För mig handlar det om sälkertsfrågan med Abbe och allt skit som styrelsen håller på med. De måste börja behandla sin publik som om de faktiskt vill ha oss där.
Hur vida jag förlänger eller inte har ingenting att göra med om vi åker ut eller inte. Skulle nog förmodligen gå på fler matcher i AS än i ES.
Hur vida jag förlänger eller inte har ingenting att göra med om vi åker ut eller inte. Skulle nog förmodligen gå på fler matcher i AS än i ES.
Expert.
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
Alltid - Oavsett För evigt Djurgården! Räkna med mig oavsett serie!