Färjestads BK - Djurgårdens IF. 21/2, 2012.

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
sthlm1891
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Färjestads BK - Djurgårdens IF. 21/2, 2012.

Inlägg av sthlm1891 »

henka83 skrev:
Supportern skrev:Snyggt 3-0 av Färjestad! Och av en gammal Djurgårdare, Patrik Lundh! Man får glädja sig för det lilla. Bra att vi inte gav honom chansen och satsade på firma Almtorp/Carlsson i stället.

Likadant med Nicke D. Bra att inte DIF-ledningen inte gav honom nytt kontrakt. Han ligger bara tvåa i ES poängliga. Det är precis sådana spelare vi saknar, MÅLSKYTTAR!

Ledningen i denna klubb har alldeles för stor tro till slitvargar, typ M Tjärnqvist, men man MÅSTE ha folk som GÖR MÅL!

Usch, ännu jobbig dag på jobbet imorgon där man kommer bli tråkad för ännu en förlust av alla gnagare.
Vi har inget att skämams över, men grabbarna på isen har :lol:

Jag undrar på allvar vad en sådan som Mats Larsson och "Järlan" gör ikväll. Ser dom änns matchen? Och om de gör, vad tänker dem? :roll:
Dem sover i alla fall bra om natten....
Användarvisningsbild
Capcash

Inlägg av Capcash »

Nähe, helt ok match, bara 3-0 i röven.. hade tippat på 7-0 så bättre än väntat! Vi är inte bättre än så här och spelarna har NOLL vilja att ändra på detta!

Ses i Kvalserien, nu ska jag kolla på lite fotboll istället för att bli mentalt våldtagen! Gokväll!
Supportern

Inlägg av Supportern »

HELT ÄRLIGT, Zabel? Sex (6!) förluster och en enda vinst sen han tillträdde. Sparka snarast honom och låt Montén köra själv. Inget kan bli sämre!
Djurgårn
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Djurgårn »

Kommer inte lägga en krona till på denna klubb så länge denna styrelse och järlan sitter kvar. Dra åt helvete med er.
Användarvisningsbild
minalman
Säsongskort: Ja

Färjestads BK - Djurgårdens IF. 21/2, 2012.

Inlägg av minalman »

Sista gången Canal+ väljer en Djurgårdsmatch som huvudmatch. De vill ju visa ishockey.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Ruinex

Inlägg av Ruinex »

kul att pontus wernbloom kvitterade mot real madrid 1-1 med 17 sec kvar iaf :P
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Det här var en av de vidrigaste tillställningarna jag någonsin skådat. Jävla feta uppgivna jävlar som skämmer ut föreningen.
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Utmanar härmed valfri medlem från laget på Beep test. Vilken dag närsomhelst! Försök rädda eran heder, klarar ni av en småtränad amatör?

Fyfan någon som la märke till Brodin innan matchen. De sände från kärringarnas omklädningsrum och då råkade fru Brodin vara utan tröja. Herregud Peter Settman är grovare! Vafan gör ni på försäsongen, käkar ostbågar och lyssnar på Ranelid?
Senast redigerad av Jockmaniac den 2012-02-21 21:15:58, redigerad totalt 1 gånger.
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

Ny nolla trevligt.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

sensei skrev:Herregud
Nollade igen. Ett sämre lag än detta har jag inte sett. Vi ska inte spela ES. Allsvenskan.. sure. i och för sig borde jag anat oråd när vi inte lyckades dyrka upp Oskarshamn i början av augusti 2011. Samma spel har hållit i sig genom hela säsongen.

Detta är så jävla dåligt så jag skrattar.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

jahapp, det var den matchen.

bajen-janne efter matchen:

"Att efter 49 omgångar börja diskutera kvalspel finns inte på kartan. Det är 6 matcher kvar och vårt mål är slutspel, dit ska vi nå. Den här truppen är för bra för den poängskörd vi fått ihop hittills. Vårt mål nu är att få ut mer av den här truppen och det är något som tränarna jobbar med, säger Djurgården Hockeys sportchef Janne Järlefelt."
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
McKuma

Inlägg av McKuma »

Nu är hoppet ute. Ser inte att vi med detta spel ska kunna ta en enda poäng till. Till varje match så hoppas man på energi och fart men denna match är nog den sämsta jag sett denna säsong. Knappt en passning som går rätt, mottagningarna är hafsiga, anfallsspelet är mera som hopslagningar och lite grötande i sarg hörnen.

Det är inte roligt att kolla på Djurgården just nu och att känna att när FBK gör 1-0 så är det kört.

Varför?
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Inlägg av SkönaDjurgårn »

Ruinex skrev:kul att pontus wernbloom kvitterade mot real madrid 1-1 med 17 sec kvar iaf :P
Jag hade bettat på Real Madrid och satt och tittade. Vrålade rakt ut, vilket jävla skämt! Tror inte de hade ett skott på mål de sista 25 min jag kikade - helt sjukt!
Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

Jim Morrison skrev:jahapp, det var den matchen.

bajen-janne efter matchen:

"Att efter 49 omgångar börja diskutera kvalspel finns inte på kartan. Det är 6 matcher kvar och vårt mål är slutspel, dit ska vi nå. Den här truppen är för bra för den poängskörd vi fått ihop hittills. Vårt mål nu är att få ut mer av den här truppen och det är något som tränarna jobbar med, säger Djurgården Hockeys sportchef Janne Järlefelt."
HAHAHAHAHAHAHAHA.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

Jockmaniac skrev:Vafan gör ni på försäsongen, käkar ostbågar och lyssnar på Ranelid?
Stureplan på onsdagar, fredagar och lördagar.
FIFA/NHL-kväll med öl och lantchips hos Kempe måndagar, tisdagar, torsdagar och söndagar.

Så laddar våra juniorer inför varje säsong.
Skriv svar