"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Fy fan vad jag är förnedrad av detta lag. herre jävla gud vad risigt jävla dåligt detta lag är. nu, har jag tappat allt. jag hade några få procent kvar av tålamod. de är borta nu. fyfan vilken skit detta är. USCH.
Lika jävla bra att vi åker ur, har aldrig sett ett lag spela så dåligt i Elitserien. Seriöst, divison 3 lag skulle bjuda på bättre motstånd. Helt jävla sanslöst hur man kan vara så här dåliga. Gå och häng er, jävla fjantar.
Acke83 skrev:Man skulle ju fattat att det skulle bli sahar nar Anrell tippade oss pa forsta plats i hostas...
Det var väl Boork..?
Kul läsning som jag sparade i början av säsongen, snacka om kontraindikator.
"Vinnare som lagkapten", HAHAHAHAHA. Exakt vad har han vunnit? Sämst. Både Ros och Nilson.
Rätt sjukt då Nilson verkligen är den eviga tvåan. Har förlorat i alla finaler han ställt upp i.
Ja exakt. Jag trodde det var vida känt. Speciellt bland HOCKEYJOURNALISTERNA... Menmen, Ros är ungefär lika duktig på hockey som jag är på hästhoppning.
Inte en krona från mig mer förrän det hänt grejer i denna förening. kan man lyfta lön någonstans i föreningen när det ser ut så här? styrelse? talangfabriken? hahahaha.
Men vadå gör vi inte mål idag heller? Vad konstigt med tanke på att vi inte har en enda jävel som är utpräglad poängplockare, vem hade kunnat förutse detta inför säsongen?
Snyggt 3-0 av Färjestad! Och av en gammal Djurgårdare, Patrik Lundh! Man får glädja sig för det lilla. Bra att vi inte gav honom chansen och satsade på firma Almtorp/Carlsson i stället.
Likadant med Nicke D. Bra att inte DIF-ledningen inte gav honom nytt kontrakt. Han ligger bara tvåa i ES poängliga. Det är precis sådana spelare vi saknar, MÅLSKYTTAR!
Ledningen i denna klubb har alldeles för stor tro till slitvargar, typ M Tjärnqvist, men man MÅSTE ha folk som GÖR MÅL!
Usch, ännu jobbig dag på jobbet imorgon där man kommer bli tråkad för ännu en förlust av alla gnagare.