Men Skulle villja se djurgården med helt nya femmor alla lag har läst av superkedjan med umicevic ölvestad och ottosson..Hoppas att vi Vinner mot malmö nu och sedan Modo
I LOVE HÖRNQUIST

Lång jävla svacka. Sen slutet på säsongen 04/05 va?smurf02 skrev:Nu har djurgården en formsvacka..men vad beror det på??? Jag vill ha kvar tränarna iallafall!!
Men Skulle villja se djurgården med helt nya femmor alla lag har läst av superkedjan med umicevic ölvestad och ottosson..Hoppas att vi Vinner mot malmö nu och sedan Modo
I LOVE HÖRNQUIST 8)
Ja du älskar honom så mycket att du inte ens kan få hans namn rätt. Det är Hörnqvist.smurf02 skrev:Nu har djurgården en formsvacka..men vad beror det på??? Jag vill ha kvar tränarna iallafall!!
I LOVE HÖRNQUIST
Vad är ditt problem? Bara för att du inte gillar varken Ericsson (villket inte jag heller gör) eller Liwing så behöver du inte hålla på och kalla dem för en massa med saker. Detta gäller inte enbart dig, men jag tycker det är tragiskt att folk ska hoppa på enskilda spelare och fälla en massa omogna kommentarer om dem.Djurgår'n Hockey<3 skrev: Pajasarna Liwing och Ericsson kan dra dit pepparn växer.
Vi är med i med- OCH motgång Remy...Remy Lebeau skrev:Vad är ditt problem? Bara för att du inte gillar varken Ericsson (villket inte jag heller gör) eller Liwing så behöver du inte hålla på och kalla dem för en massa med saker. Detta gäller inte enbart dig, men jag tycker det är tragiskt att folk ska hoppa på enskilda spelare och fälla en massa omogna kommentarer om dem.Djurgår'n Hockey<3 skrev: Pajasarna Liwing och Ericsson kan dra dit pepparn växer.
När sa jag att jag inte var det? Att ni sedan väljer att hoppa på enskilda spelare, som om det enbart är bara dem som gjort att vi ligger där vi ligger så är det bara tragiskt. Varför tar ni inte och sågar Ask, Danielsson eller någon annan som underpresterar för? Tänk om jag känner någon i spelartruppen som inte mår bra, och mår ännu sämre av att ständigt få höra hur usel han är av fansen.Rash skrev:Vi är med i med- OCH motgång Remy...Remy Lebeau skrev:Vad är ditt problem? Bara för att du inte gillar varken Ericsson (villket inte jag heller gör) eller Liwing så behöver du inte hålla på och kalla dem för en massa med saker. Detta gäller inte enbart dig, men jag tycker det är tragiskt att folk ska hoppa på enskilda spelare och fälla en massa omogna kommentarer om dem.Djurgår'n Hockey<3 skrev: Pajasarna Liwing och Ericsson kan dra dit pepparn växer.
Remy Lebeau skrev:
När sa jag att jag inte var det? Att ni sedan väljer att hoppa på enskilda spelare, som om det enbart är bara dem som gjort att vi ligger där vi ligger så är det bara tragiskt. Varför tar ni inte och sågar Ask, Danielsson eller någon annan som underpresterar för? Tänk om jag känner någon i spelartruppen som inte mår bra, och mår ännu sämre av att ständigt få höra hur usel han är av fansen.
Det är i motgång man ska stötta spelarna, inte såga dem. Men det fick du kanske aldrig lära dig. Jag säger inte att man ska älska och tycka att alla spelare är jättebra, klart man får ha en egen åsikt, men det har gått över gränsen när man börjar kalla de egna lagets spelare för både det ena och det andra.
ÄR det sen så svårt att stötta spelarna som representerar och är anställda av DIF Hockey? Ni kan och fortsätta med era småbarnsfasoner när det inte spelar i DIF längre, men ni gör det tame fan bara sämre genom att klaga och hålla på som småbarn.
Kanske var lite otydlig, allt blir så oklart strax innan lunch. Jag syftade på Djurgår'n Hockey<3 inlägg som du citerade, med en viss ironi alltså.Remy Lebeau skrev:När sa jag att jag inte var det? Att ni sedan väljer att hoppa på enskilda spelare, som om det enbart är bara dem som gjort att vi ligger där vi ligger så är det bara tragiskt. Varför tar ni inte och sågar Ask, Danielsson eller någon annan som underpresterar för? Tänk om jag känner någon i spelartruppen som inte mår bra, och mår ännu sämre av att ständigt få höra hur usel han är av fansen.Rash skrev:Vi är med i med- OCH motgång Remy...Remy Lebeau skrev:Vad är ditt problem? Bara för att du inte gillar varken Ericsson (villket inte jag heller gör) eller Liwing så behöver du inte hålla på och kalla dem för en massa med saker. Detta gäller inte enbart dig, men jag tycker det är tragiskt att folk ska hoppa på enskilda spelare och fälla en massa omogna kommentarer om dem.Djurgår'n Hockey<3 skrev: Pajasarna Liwing och Ericsson kan dra dit pepparn växer.
Det är i motgång man ska stötta spelarna, inte såga dem. Men det fick du kanske aldrig lära dig. Jag säger inte att man ska älska och tycka att alla spelare är jättebra, klart man får ha en egen åsikt, men det har gått över gränsen när man börjar kalla de egna lagets spelare för både det ena och det andra.
ÄR det sen så svårt att stötta spelarna som representerar och är anställda av DIF Hockey? Ni kan och fortsätta med era småbarnsfasoner när det inte spelar i DIF längre, men ni gör det tame fan bara sämre genom att klaga och hålla på som småbarn.
Har du missat att vi stod hyfsat nära kanten som ledde till konkurrs om vi hade fortsatt? Visst ska man satsa, men med vilka medel? Vi kanske ska ta och börja att ta oss ur vår taskiga ekonomi, sen kan vi börja snacka att värva etablerade spelare.hardrocker35 skrev:vill man vinna något så måste man våga satsa lite också.Går inte fega sig till framgång.
Så börja värva etablerade spelare tack..
kvalserien lockar inte
Nä, det skulle jag verkligen inte gjort. Men okej. Kanske var fel av mig att kalla dom "pajasar", men som du ser själv håller dom inte måttet? Och det är det nog inte bara jag som tycker.Remy Lebeau skrev:Okey, jag ber om ursäkt Rash. Tolkade det helt på fel sätt.
Och Djurgår'n Hockey<3. Om sedan Ericsson (mot all förmodan) fick sitt stora genombrott, skulle du då stå och sjunga hans namn då? Tala om dubbelmoral.
Jag har tidigare nämt att jag inte är något fan av Ericsson, men eftersom han representerar laget i mitt hjärta är det för mig självklart att stötta honom, istället för att berätta för honom hur dålig han är. Visst, du får tycka väl tycka vad du vill om honom, säger som sagt inget om det, men håll det för dig själv och dina polare, istället för att skriva och kalla honom för en massa saker på DIF:s officiella forum.