Jag är sjuukt nervös. Är inte ett dugg avundsjuk på våra spelare ikväll eller i någon av de andra kvarvarande matcherna... vilken olidlig press de måste leva under nu. Tror jag.Bjurre skrev:Du som INTE var negativ?Magnutz skrev:SJ meddelade att de inte kör vår sträcka längre. Ersättningsbussar till Allsvenskan erbjuds.![]()
Färjestads BK - Djurgårdens IF. 21/2, 2012.
Re: Färjestads BK - Djurgårdens IF. 21/2, 2012.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag pratar om tåget till Ingenmansland...sthlm19 skrev:Verkligen.DIF_Soldier skrev:Sista chansen.
Vi har haft en djävla tur att inte Lhc vunnit mer än vad de gjort, tåget går vilken minut som helst nu.
Säg den glädje som varar
Olika tåg isf. 1 pinne anser inte jag vara ointagligt. Slutspel är borta.Daniel942 skrev:Tåget gick för flera matcher sedan..sthlm19 skrev:Verkligen.DIF_Soldier skrev:Sista chansen.
Vi har haft en djävla tur att inte Lhc vunnit mer än vad de gjort, tåget går vilken minut som helst nu.
Road to NowhereDIF_Soldier skrev:Jag pratar om tåget till Ingenmansland...sthlm19 skrev:Verkligen.DIF_Soldier skrev:Sista chansen.

- Lee Harvey Oswald
Nervös var länge sedan man var.
Den känslan brukar finnas med när man ser möjligheter att vinna nåt
Detta lag har inget att hämta i ES, det har man hunnit bevisa plågsamt många gånger redan.
Den känslan brukar finnas med när man ser möjligheter att vinna nåt
Detta lag har inget att hämta i ES, det har man hunnit bevisa plågsamt många gånger redan.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
- Säsongskort: Ja
Riktigt bra låt iallafall.Kanske har dom lysnat på den hela säsongen.Magnutz skrev:Road to NowhereDIF_Soldier skrev:Jag pratar om tåget till Ingenmansland...sthlm19 skrev:Verkligen.DIF_Soldier skrev:Sista chansen.
-
Vet inte om ni läst dagens aftonblad. Från Mesta Mästare-till förfall. Tragiskt att vi, som är Sveriges anrikaste ishockeyförening skall behöva uppleva förnedring.
Här blir det dyngstryk, 6-0 till Färjestad. Samtliga mål är tabbar av en fladdrande Wesslau.
Avd. hoppet är det sista som överger en!
Avd. hoppet är det sista som överger en!
Tror snarare det är Highway to Hell som varit lagets motivationslåt i omklädningsrummet!spocksbeard skrev:Magnutz skrev:Road to NowhereDIF_Soldier skrev:Jag pratar om tåget till Ingenmansland...sthlm19 skrev:Verkligen.DIF_Soldier skrev:Sista chansen.
*snipp*
Riktigt bra låt iallafall.Kanske har dom lysnat på den hela säsongen.
7-0 blir det nog fan!
Eller "Road to hell"
-
- Säsongskort: Ja
Eller valfri låt med M.A Numinen.
- kronwalled
Jag är nog naiv: Men i dag vänder det!
Alltid, Oavsett
BIF oxo!Daniel942 skrev:LHC gör 1-0.