Hata aik
Re: Hata aik
Topplista i på varor hos aik hockey:
AIK Godispuck Lakrits Hårda
AIK Godispuck Mint Tuggisar
AIK Godispuck Frukt Hårda
AIK Godispuck Frukt Tuggisar
Avd: Tjock-nisse är i farten.
AIK Godispuck Lakrits Hårda
AIK Godispuck Mint Tuggisar
AIK Godispuck Frukt Hårda
AIK Godispuck Frukt Tuggisar
Avd: Tjock-nisse är i farten.
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
Re: Re: Hata aik
Han är hjälteförklarad hos solna-sunket. Skabbig sorkjävel är vad hon är.JohanPez skrev:Jag hatar Fredrik Svensson. Har aldrig vart så förbannad som jag vart på det där jävla psykfallet.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Det har gått och gnagt (hehe) i mig så jag kontaktade Gozzi i går.Magnutz skrev:Han är hjälteförklarad hos solna-sunket. Skabbig sorkjävel är vad hon är.JohanPez skrev:Jag hatar Fredrik Svensson. Har aldrig vart så förbannad som jag vart på det där jävla psykfallet.
Han svarade i dag att vad Fredrik gjorde självklart inte var okej och att de skulle snacka med honom
och väntade eventuella förlängda straff som jag verkligen hoppas att han får.
har ju inget emot rena fajter, tvärtom. Ibland (inte varje jävla match nu då) är det rejält med krydda i en tajt match om två man går en rond med knytnävarna.JohanPez skrev:Det har gått och gnagt (hehe) i mig så jag kontaktade Gozzi i går.Magnutz skrev:Han är hjälteförklarad hos solna-sunket. Skabbig sorkjävel är vad hon är.JohanPez skrev:Jag hatar Fredrik Svensson. Har aldrig vart så förbannad som jag vart på det där jävla psykfallet.
Han svarade i dag att vad Fredrik gjorde självklart inte var okej och att de skulle snacka med honom

Svensson matade slag mot Jimmie som låg ner. Det är så jävla krogfyllo-varning att det är komiskt.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hata aik
Dessutom har Jimmie nyligen haft hjärnskakning. Svensson borde vara avstängd till i höst.Magnutz skrev:har ju inget emot rena fajter, tvärtom. Ibland (inte varje jävla match nu då) är det rejält med krydda i en tajt match om två man går en rond med knytnävarna.JohanPez skrev:Det har gått och gnagt (hehe) i mig så jag kontaktade Gozzi i går.Magnutz skrev:Han är hjälteförklarad hos solna-sunket. Skabbig sorkjävel är vad hon är.JohanPez skrev:Jag hatar Fredrik Svensson. Har aldrig vart så förbannad som jag vart på det där jävla psykfallet.
Svensson matade slag mot Jimmie som låg ner. Det är så jävla krogfyllo-varning att det är komiskt.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Det är tyvärr sorgligt att se vilken skithockey vi bjuds på i ES. Fan vad dåliga både Aik och cluben är. Domarna också.
- Lee Harvey Oswald
... & sedan kommer DIF strax därefterMagnutz skrev:Det är tyvärr sorgligt att se vilken skithockey vi bjuds på i ES.
Fan vad dåliga både Aik och cluben är. Domarna också.
Annars kom det lite kräks i munnen när jag kom på mig själv att le vid aik:s 2-2 mål, vilken sjuk värld vi lever i
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Lee Harvey Oswald
nu kom det en skvätt till...Lee Harvey Oswald skrev:... & sedan kommer DIF strax därefterMagnutz skrev:Det är tyvärr sorgligt att se vilken skithockey vi bjuds på i ES.
Fan vad dåliga både Aik och cluben är. Domarna också.
Annars kom det lite kräks i munnen när jag kom på mig själv att le vid aik:s 2-2 mål, vilken sjuk värld vi lever i
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Nu såg jag inte första perren men Helvete vad nedtryckta Lhc är.