Nej nej, hur tänker du nu??? Han lirar ju i Ottawa då!
Lagkapten där då?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Jag tycker synd som fan om Zibanejad, han skulle fått chansen i NHL. För att prestera i ett lag som tappat all självfötroende och till och med kämparinstinkten är fan inte en bra utvecklingsmiljö för en lovande spelare.
jokohanho skrev:Jag tycker synd som fan om Zibanejad, han skulle fått chansen i NHL. För att prestera i ett lag som tappat all självfötroende och till och med kämparinstinkten är fan inte en bra utvecklingsmiljö för en lovande spelare.
Lagkapten där då?
Jaa.. han har ju kvaliteterna för en kapten iallafall... jag menar, jag kan ju bara jämföra med vår kära Mackan och emellan dem är ju inte skillnaden så stor?
jokohanho skrev:Jag tycker synd som fan om Zibanejad, han skulle fått chansen i NHL. För att prestera i ett lag som tappat all självfötroende och till och med kämparinstinkten är fan inte en bra utvecklingsmiljö för en lovande spelare.
Redan glömt Bremberg?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Han är värdelös även han.
Han har mycket kvar, ja. Det är vissa situationer man önskar han hade varit något förnuftigare. Men jag tror på honom, men dock inte om han ska stanna kvar i DIF.
Lagkapten där då?
Jaa.. han har ju kvaliteterna för en kapten iallafall... jag menar, jag kan ju bara jämföra med vår kära Mackan och emellan dem är ju inte skillnaden så stor?
Mackan är väl inte mytoman som keps Fredde?
Precis som Boork nyss sa i eftersnacket så tror jag inte riktigt att Tony Zabel är medveten om vilken situation han och föreningen Djurgården befinner sig i.
Det tror jag iofs inte att någon inom hela organisationen är medveten om.
Tror ni att dom inser det i omgång 10 av KS inför bortamötet med Leksand och vi är fyra poäng bakom tvåan i serien?? 50/50 på den.
- "Djurgården mår bra, och vi har fullt fokus på denna matchen nu" /Mats Larsson/Järlan
- Men ni är ju klara för Allsvenskan!? /Leif Boork
- "Det är visserligen fyra poäng vi behöver ta in på denna matchen men vi har fullt förtroende för våra spelare och tränare. Tillsammans ska vi vända detta" /Janne Järlefeldt
-"Jag njuter fortfarande av mitt jobb. Tar med oss detta på bussen hem" /Zabel efter Leksandsmatchen.
"Nu drar vi till stureplan. SEMESTER!!!!!" /Samtliga spelare födda -90 eller tidigare.
Lagkapten där då?
Mackan är väl inte mytoman som keps Fredde?
Sant... Mackan är stum! Inte lätt o ljuga om man inte kan öppna käften! :/
Capcash skrev:Sant... Mackan är stum! Inte lätt o ljuga om man inte kan öppna käften! :/
Hahahaha.
jensa85 skrev:Precis som Boork nyss sa i eftersnacket så tror jag inte riktigt att Tony Zabel är medveten om vilken situation han och föreningen Djurgården befinner sig i.
Det tror jag iofs inte att någon inom hela organisationen är medveten om.
Tror ni att dom inser det i omgång 10 av KS inför bortamötet med Leksand och vi är fyra poäng bakom tvåan i serien?? 50/50 på den.
- "Djurgården mår bra, och vi har fullt fokus på denna matchen nu" /Mats Larsson/Järlan
- Men ni är ju klara för Allsvenskan!? /Leif Boork
- "Det är visserligen fyra poäng vi behöver ta in på denna matchen men vi har fullt förtroende för våra spelare och tränare. Tillsammans ska vi vända detta" /Janne Järlefeldt
-"Jag njuter fortfarande av mitt jobb. Tar med oss detta på bussen hem" /Zabel efter Leksandsmatchen.
"Nu drar vi till stureplan. SEMESTER!!!!!" /Samtliga spelare födda -90 eller tidigare.
Känner just nu känslan av en kvalserie där allt avgörs i sista matchen mellan DIF-Timrå, matchen slutar 0-1 till Timrå efter mål av Fredrik "Linkan" Bremberg i 3e perioden 19:59.