Bautabröl skrev:Sluta hakka på mej och Jojjy nu. Visst vi är obekväma för vi säjer vad vi tycker, men det har vi rätt att göra.
Jag stötter Jojjy och han stöttar mig!
HAHAHA!
Du stöttar jojje men han stöttar absolut inte dig!
Jasså. Jag har skrivit en massa vettiga inlägg och jag har aldrig hackat på någon annan Djurgårdare.oswä0216 skrev:Jo, det ska jag förklara för dig!
Du kan väll inte säga att jojje stöttar dig?
Nä, de kan du inte eftersom han skrivere och du kommer med kommentarer som "jojje e best o han e så grym" eller "Ida vinner vi inte" för att jojje har sagt det, men med kanske ett ganska mer utvecklat språk men det behöver vi inte gå in på!
Jojje fyller aldrig på med kommentarer som du gör därför stöttar han inte dig. Ni kanske har samma åsikter men det är ALDRIG du som för fram dem utan det gör jojje, sen kommer du med kommentarer. Fast jag kom på en sak, jojje kan inte komma med kommetarer till dina inlägg, eftersom inläggen aldrig innehåller någonting vettingt utan bara helt OBETYDLIGA kommentarer!
Tack och hej leverpastej!
Du skriver ju inte heller nått vettikt i sådana fall du hackar bara på vad ja skriver.oswä0216 skrev:HAHAHA. Jag uppskattar en hel del av det du skriver eller rättare sagt av det jojje skriver!
Nagel i ögat. Ser någon dig som ett problem tror du?
Tror du att folk tycker att du är en präcktig man bara för att du har samma åsikt som jojje?
Vad du än tror så tror du lite för mycket!
Du är ingen nagel i ögat med tanke på att man måste använda förstoringsglas om man vill se den lilla text du har lyckats få fram. Tillslut ser man vad det står "Jojje e best han e ingen häst, dif förlorar ida för de ha jojje sagt"
Sant eller falskt?
Svar: Sant!
Bautabröl kommer att leva vidare till och från, men Jojje blev i alla fall glad över att han äntligen fick ett erkännande av någon.Crashmash skrev:Har för mig att Bautabröl i en tråd "erkände" att han bara höll på såhär för att se om någon skulle säga till honom på skarpen eller vad det var. Det var en som gjorde det och då lovade han att sluta hålla på har jag för mig
Hahahahahahahahahahaha... Så patetiskt!Jack Daniel skrev:För min del är jag mer Djurgårdare än många här...