Djurgårdens IF - Solna Aik IF Hockey , 16/2 2012 Derby 5/5

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Capcash
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Djurgårdens IF - Solna Aik IF Hockey , 16/2 2012 Derby 5

Inlägg av Capcash »

B.I.B.A skrev:
Capcash skrev:
B.I.B.A skrev:Man kan ju tro att det är bajen man håller på när man läser i den här tråden. Pinsamma är ni.

ALLTID, OAVSETT!
SKÄRP DIG!

Klart som helvete att vi står bakom DIF men detta är inte DIF vi ser.. det är några jävla lallare som inte kan göra ett mål på en 19åring, mot ett AIK som inte lirat så här dåligt sen 1979.
Skärp dig själv din jävla tomte!

Kolla på skölden på spelarnas bröst. DIF! Oavsett om järlan är inkompetent som satt ihop det här skitlaget så är det laget som representerar skölden jag älskar. Jag tänker inte sitta och skratta åt mitt lag oavsett om de gör bort sig.

Är det på den här nivån ni ska vara så kan ni stå i gnagets klack nästa år.
Men lägg av för fan, hur i helvete kan du sitta och försvara detta? Är du dum på riktigt?

Det är väl för fan ingen som sagt att vi inte är djurgårdare eller inte står upp för skölden?? Detta vi ser är INTE Djurgården, det är nån jävla halvmesyr och spelare som är helt inkompetenta! Ifrågasätt inte mitt DIF-hjärta, då är du ute på jävligt hal is, men som vi spelar nu är det fan beyond katastrof och det spelar ingen roll hur mycket du tycker om ditt DIF-överkast eller din DIF-ryggsäck!
Användarvisningsbild
David1891
Säsongskort: Ja

Inlägg av David1891 »

Jag vill se halva laget, hela styrelsen, och Monten avgå NU i paus! Järlan körde ner Hammarby i botten och snart har han gjort samma sak med oss. 09/10 var en lyckoträff och det absolut sämsta som kunde hända för DIF Hockey på lång sikt. 05/06, det är tider man saknar alltså...
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

Bryt varje kontrakt till nästa år bygg om allt.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
B.I.B.A

Inlägg av B.I.B.A »

Rabben skrev:kan man anmäla fittorna till almänna reklamationsnämned då jag anser att produkten jag köpt i form av mitt säs kort inte uppfyller den kvalite jag förväntade mig
Det här inlägget säger ju allt om nivån på det här forumet just nu. Besvikelse är en sak. Men det ni håller på med är gnagarfasoner. Tack och adjö.
Avgå Jocke.
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Caveman skrev:Fan vad man skrattar åt Ahlströmbröderna....
Mmh, tänkte just på det.
Klasskillnad i PP & i effektivitet

Inte helt oväntat utveckling ändå, DIF ligger där man ska i tabellen.
aik ställer 5:e målvakten i mål & sover i 2 perioder men leder enkelt med 3-1, kunde varit mer.

Skicka #14 till Nordkorea.
Smart drag att slänga in Znabel i detta helvete, han har inte en aning vad han gett sig in på.
Men alla som skrek på Hardy är väl nöjda nu kan jag tänka, han "visar ju sånt hjärta" i intervjuer
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

B.I.B.A skrev:
Rabben skrev:kan man anmäla fittorna till almänna reklamationsnämned då jag anser att produkten jag köpt i form av mitt säs kort inte uppfyller den kvalite jag förväntade mig
Det här inlägget säger ju allt om nivån på det här forumet just nu. Besvikelse är en sak. Men det ni håller på med är gnagarfasoner. Tack och adjö.
Seriöst, dra åt helvete din jävla tomte
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Mjölner

Inlägg av Mjölner »

Bannad.

Hata Järlan hur mycket ni vill. Men lista inte vilka sätt ni hoppas att han dör på. //SirD
Supportern

Inlägg av Supportern »

Fan vad tråkigt det är att se detta skitgäng förnedra det klubbmärke jag älskat sen födseln. Det ska vara en ära att lira i DIF.

Kedjan Mackan-Ölve-Otto har varit kass. Man måste kunna förvänta sig mer av dom.

Sen har ju målskyttet varit vårat problem hela säsongen . Ingen gör mål som vanligt. Vi har både tre och fyra chanser i början av andra att göra 2-0. Istället eftersom vi inte utnyttjar målchanser så gör de 3 raka. FRUKTANSVÄRT!!!!!!!!

Börjar tro att detta inte var Hardys fel utan att det helt enkelt är ett skitgäng vi har på skridskor.

Tror faktiskt att vi kan få svårt att klara en kvalserie.
Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

Jag sover gott om natten.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
BobTheBlob

Inlägg av BobTheBlob »

Att klaga på zabel är helt enkelt bara idiotiskt.. Hur ska han kunna ändra på ett gäng chipsätande slökorvar såhär i slutet på säsongen??? Totalt omöjligt!!

Åter till matchen... Inga kommentarer....
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

Hata Järlefelt!

Fredrik Claesson är så vidrigt jävla tok-usel. Han borde inte få syssla med fysisk aktivitet ö h t. Jävla sopjävel!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
jensa85

Inlägg av jensa85 »

Stefan Johansson får förnedra pisslaget Djurgården ännu lite till genom att putta in Kyle i Wesslau efter signal. INGEN bryr sig. Han får göra detta helt ostraffat.

Det säger det mesta. Ingen i föreningen bryr sig om att Djurgården kommer få spela kvalserien. Alla är glada. Ingen förstärkning under transferfönstret trots horribelt spel hela säsongen. Däremot gör man sig av med en topp2 back som Josef ändå var.

Nu har man åtta matcher på sig att gå över i "likgiltig-stadiet" än mer innan det börjar. Då har man förhoppningsvis kommit så långt att man inte bryr sig längre när KS börjar.
Det bara känns som att 2012 är året när Djurgården gick under.

Sen kan ni blinda stackare försöka lura er till att detta inte är kört för det ju är "många matcher kvar".
Har man inte avgjort en sån här match som dagens efter 1,5 period så är det TVÄRKÖRT. Så enkelt är det tyvärr.

Orkar inte höra mer bortförklaringar nu. Jag ger fan upp, orkar inte med skiten mer. Kommer bli så deprimerad till slut att jag troligen bara dör snart annars.

Nu är det ju väldigt lätt att vara efterklok. Men det känns inte överdrivet stabilt att laget ska ledas av trion Zabel/Falk/Montén i KS......
Djurgårn
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Djurgårn »

Järlan, get the FUCK OUT!
Användarvisningsbild
Datsyuk_13

Inlägg av Datsyuk_13 »

JJ sitter väl någonstans och myser nu. Antar jag.
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Matchen är inte slut än..........
Säg den glädje som varar
Skriv svar