Men lägg av för fan, hur i helvete kan du sitta och försvara detta? Är du dum på riktigt?B.I.B.A skrev:Skärp dig själv din jävla tomte!Capcash skrev:SKÄRP DIG!B.I.B.A skrev:Man kan ju tro att det är bajen man håller på när man läser i den här tråden. Pinsamma är ni.
ALLTID, OAVSETT!
Klart som helvete att vi står bakom DIF men detta är inte DIF vi ser.. det är några jävla lallare som inte kan göra ett mål på en 19åring, mot ett AIK som inte lirat så här dåligt sen 1979.
Kolla på skölden på spelarnas bröst. DIF! Oavsett om järlan är inkompetent som satt ihop det här skitlaget så är det laget som representerar skölden jag älskar. Jag tänker inte sitta och skratta åt mitt lag oavsett om de gör bort sig.
Är det på den här nivån ni ska vara så kan ni stå i gnagets klack nästa år.
Det är väl för fan ingen som sagt att vi inte är djurgårdare eller inte står upp för skölden?? Detta vi ser är INTE Djurgården, det är nån jävla halvmesyr och spelare som är helt inkompetenta! Ifrågasätt inte mitt DIF-hjärta, då är du ute på jävligt hal is, men som vi spelar nu är det fan beyond katastrof och det spelar ingen roll hur mycket du tycker om ditt DIF-överkast eller din DIF-ryggsäck!