Djurgårdens IF - Solna Aik IF Hockey , 16/2 2012 Derby 5/5
- Jim Morrison
Re: Djurgårdens IF - Solna Aik IF Hockey , 16/2 2012 Derby 5
SÅ JÄVLA VÄRDELÖST.
JÄVLA HORFITTKUK. SNÄLLA BANNA MIG
JÄVLA HORFITTKUK. SNÄLLA BANNA MIG
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
och det verkar alla här vara helt ok med. Personligen står jag i Djurgårdsklacken oavsett division. Men uppenbarligen gäller det bara mig här.Bjurre skrev:Då får dom iaf se Elitserie hockey.B.I.B.A skrev:Skärp dig själv din jävla tomte!Capcash skrev:SKÄRP DIG!B.I.B.A skrev:Man kan ju tro att det är bajen man håller på när man läser i den här tråden. Pinsamma är ni.
ALLTID, OAVSETT!
Klart som helvete att vi står bakom DIF men detta är inte DIF vi ser.. det är några jävla lallare som inte kan göra ett mål på en 19åring, mot ett AIK som inte lirat så här dåligt sen 1979.
Kolla på skölden på spelarnas bröst. DIF! Oavsett om järlan är inkompetent som satt ihop det här skitlaget så är det laget som representerar skölden jag älskar. Jag tänker inte sitta och skratta åt mitt lag oavsett om de gör bort sig.
Är det på den här nivån ni ska vara så kan ni stå i gnagets klack nästa år.
Avgå Jocke.
Spelarna bajsade på sig fullständigt när gnihet gjorde första målet. Herregud vad kassa jävla muppar det glider runt i vårt lag. HELVETE!
Järlan din jävla tomte. AVGÅ innan 3e för fan.
Värvar som ett jävla arsel.
Värvar som ett jävla arsel.
dags att ringa hem bume
VAD HAR NI GJORT MED FÖRENINGEN ERA ORENA AS? BLIR SÅ JÄVLA ÄCKLAD AV KUKSUGARNA PÅ ISEN
Losing all hope was freedom.
- Jim Morrison
VEM FAN SKA MAN VARA ARG PÅ EGENTLIGEN? ÄR DET HOR-JANNE ELLER ÄR DET DOM VIDRIGA JÄVLA ALIBISPELARNA I DJURGÅRDEN?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
kan man anmäla fittorna till almänna reklamationsnämned då jag anser att produkten jag köpt i form av mitt säs kort inte uppfyller den kvalite jag förväntade mig
Zabel är ansvarig för detta!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HAHA Putte Karlsson sa Djurgården är inget lag. hahahaha
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Det här är fan. Skit. Så fruktansvärt väderlösa.
Hur kan de ens vara möjligt att man kan vara så fruktansvärt ineffektiva. Fattar inte. Ska inte finnas.
3-1 till SAIK och det är så patetiskt att man inte tror att man ska vinna. Inte ens 1 mål skillnad känns i närheten av möjligt. Hur kan det ha blivit såhär?
Hur kan de ens vara möjligt att man kan vara så fruktansvärt ineffektiva. Fattar inte. Ska inte finnas.
3-1 till SAIK och det är så patetiskt att man inte tror att man ska vinna. Inte ens 1 mål skillnad känns i närheten av möjligt. Hur kan det ha blivit såhär?
henka83 skrev:Zabel är ansvarig för detta!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Är väl för fan JJ´s jävla fel att det ser ut som det gör?
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Få avsluta med att dra in en gubbe i vår målis med, allvarligt talar hur länge orkar idioterna där ute bli rövknullade innan någon markerar egentligen, PÅ RIKTIGT!!...Era Jävla pajasar
Äckligt jävla tråkigt och dåligt ishockeylag med älskar asså..
Äckligt jävla tråkigt och dåligt ishockeylag med älskar asså..
Spela fult
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Djurgårdens IF - Solna Aik IF Hockey , 16/2 2012 Derby 5/5
Den där förbannade nr 14 står ensam ansvarig för DIF's ras. Andra matchen i rad. Varenda gång jag ser den där förbannade idioten på isen brinner det till i huvudet på mig. Skicka honom långt upp på läktaren och ner i seriesystemet. Hur i helvete kan Claesson få istid???
-------
En Djurgårdare i förskingring. Sprider Ordet.
-------
En Djurgårdare i förskingring. Sprider Ordet.