Storsatsning
Har jag någonsin sagt att det är därför de valde den matchen?Jojje skrev:Don t har aldrig haft ett rätt...
Angående valet av match att storsatsa på så tror jag på långnäsan när han säger varför man valde den matchen. Att det sedan är helt patetiska anledningar och att vf hade varit ett betydligt bättre väl är nog de flesta andra överrens om.
Jag ber dig bara att vända på det och se det positiva att JK valde Saik i stället för VF. Fler landsort kommer på lördagen vilket ger mer publik i två matcher i stället för en.
DIF! ALLTID - OAVSETT!
Først er best?
Jeg ser kun ett argument for å velge kampen mot SAIK, og det er at det virker fornuftig å ta den første kampen når to kamper kommer så tett. Jeg tror at det er lettere for dem som kommer, og får en god opplevelse, å komme tilbake i Hovet når den neste kampen bare er to dager unna. Etter Frölunda er det faktisk hele ti dager til neste kamp!Jojje skrev:Angående valet av match att storsatsa på så tror jag på långnäsan när han säger varför man valde den matchen. Att det sedan är helt patetiska anledningar och att vf hade varit ett betydligt bättre väl är nog de flesta andra överrens om.
Men, når det er sagt, tviler jeg på at dette i det hele tatt har vært med i vurderingen.
For oss som kommer langveis fra, kommer nok vi til å se begge kampene uansett, så det betyr lite for oss.
Det er langt fra
Bergen til Hovet
Bergen til Hovet
DIF - SAIK
Det spelar väl ingen roll vilket lag vi möter. Vi ska avsluta vårat 25-års jubileum på ett bra sett sen spelar det ju ingen roll vad motståndet på plan heter.
DJURGÅR'N VI GER ALDRIG UPP!
DJURGÅR'N VI GER ALDRIG UPP!
-
- Kontakt:
-
Det blir väl ingen storsatsning direkt med det kommer bli bra drag på läktaren iaf. Det är lördagsmatch, löning och första matchen på 1/3-säsongskortet. Matchen spelas dessutom på Hovet, vilket kan leda till en mycket bra publiksiffra och bra drag.Forza bremberg skrev:Blir de nån satsning på lördag på mot modo:D
???