Brynäs IF - Djurgårdens IF, 18/11 2006

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Dif4ever

Inlägg av Dif4ever »

Jag trodde att matchen var över när dif låg under med 3-0
Användarvisningsbild
Diffe89
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Dif4ever skrev:Jag trodde att matchen var över när dif låg under med 3-0
välkommen i klubben...
golfarn_nr1

Pinsamt

Inlägg av golfarn_nr1 »

Helt sanslöst vilket jävla folk som var på Brynäs matchen! De kastades smällare in i Brynäsklacken och de slogs och bråkades fan hela tiden. Så jävla pinsamt o se!!
Användarvisningsbild
Suz
Kontakt:

Inlägg av Suz »

Ett tag igår så mådde jag illa riktigt j*vla illa. Hade så ont i min DIF själ. Satt och lyssnade på webben och sminkade mig, skulle på 30-års fest. Gick och borsta tänderna och kom tillbaka det stod helt plötsligt 3-1 visste inte om jag vågade lyssna vidare. Är ju en aning skrockfull. Men jag tog fram sminket och började sminka mig. Så gör min hjälte Otto mål!! Nu blev det ju sååååå spännande. Fortsatte att sminka mig. Skulle precis sätta på mig maskaran (förtydligande för er killar maskara är det vi tjejer har på ögonfransarna) så sätter Dragan in kvitteringen. Jag fick maskara i hela ansiktet och skrek så jag blev hes. Jag var just då inte lite finare men himla stolt över att vara Djurgårdare. Tack snälla Säcken, Challe och spelarna för att ni orkade komma igen och vända 3-0 till 3-3. Fortsätt nu så som ni spelade i tredje uppe i Luleå så får vi härliga 3 pinnar borta och ett självförtroende att ta revansch på Malmö. Livet ser hoppfullt ut nu.
ÄLSKA DIF MEST NÄR DE
FÖRTJÄNAR DET MINST!
Djurgår'n Hockey<3

Inlägg av Djurgår'n Hockey<3 »

Suz skrev:Ett tag igår så mådde jag illa riktigt j*vla illa. Hade så ont i min DIF själ. Satt och lyssnade på webben och sminkade mig, skulle på 30-års fest. Gick och borsta tänderna och kom tillbaka det stod helt plötsligt 3-1 visste inte om jag vågade lyssna vidare. Är ju en aning skrockfull. Men jag tog fram sminket och började sminka mig. Så gör min hjälte Otto mål!! Nu blev det ju sååååå spännande. Fortsatte att sminka mig. Skulle precis sätta på mig maskaran (förtydligande för er killar maskara är det vi tjejer har på ögonfransarna) så sätter Dragan in kvitteringen. Jag fick maskara i hela ansiktet och skrek så jag blev hes. Jag var just då inte lite finare men himla stolt över att vara Djurgårdare. Tack snälla Säcken, Challe och spelarna för att ni orkade komma igen och vända 3-0 till 3-3. Fortsätt nu så som ni spelade i tredje uppe i Luleå så får vi härliga 3 pinnar borta och ett självförtroende att ta revansch på Malmö. Livet ser hoppfullt ut nu.
Va? är du tjej? :P
In magical hands I trust.
Användarvisningsbild
Diffe89
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Djurgår'n Hockey<3 skrev:
Suz skrev:Ett tag igår så mådde jag illa riktigt j*vla illa. Hade så ont i min DIF själ. Satt och lyssnade på webben och sminkade mig, skulle på 30-års fest. Gick och borsta tänderna och kom tillbaka det stod helt plötsligt 3-1 visste inte om jag vågade lyssna vidare. Är ju en aning skrockfull. Men jag tog fram sminket och började sminka mig. Så gör min hjälte Otto mål!! Nu blev det ju sååååå spännande. Fortsatte att sminka mig. Skulle precis sätta på mig maskaran (förtydligande för er killar maskara är det vi tjejer har på ögonfransarna) så sätter Dragan in kvitteringen. Jag fick maskara i hela ansiktet och skrek så jag blev hes. Jag var just då inte lite finare men himla stolt över att vara Djurgårdare. Tack snälla Säcken, Challe och spelarna för att ni orkade komma igen och vända 3-0 till 3-3. Fortsätt nu så som ni spelade i tredje uppe i Luleå så får vi härliga 3 pinnar borta och ett självförtroende att ta revansch på Malmö. Livet ser hoppfullt ut nu.
Va? är du tjej? :P
:lol: :lol: :lol:
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

Suz ; Har du bild på dig efter 3-3 målet ;D
Användarvisningsbild
Suz
Kontakt:

Inlägg av Suz »

Crashmash skrev:Suz ; Har du bild på dig efter 3-3 målet ;D
Önskar att jag hade det :lol: :lol:
ÄLSKA DIF MEST NÄR DE
FÖRTJÄNAR DET MINST!
Brynäsaren

Inlägg av Brynäsaren »

Säger bara, Fyfan vilken dålig stil, det är så fruktansvärt dålig stil utav er Djurgårdare. Stöka på matchen och få ca 30 utvisade ur arenan, det är så dålig stil att hålla på så som bortaklack. Bara för ni håller på att förlora så kastar ni smällare och på folk och kastar saker på isen. Stökar runt i övriga arenan och har er.

Skärpning Djurgårdsfans annars lär ni ju inte få speciellt många biljetter till nästa bortmatch i Gävle...

/ Förgrymmat Brynäsfan.
micke_1891

Inlägg av micke_1891 »

Brynäsaren skrev:Skärpning Djurgårdsfans annars lär ni ju inte få speciellt många biljetter till nästa bortmatch i Gävle...

/ Förgrymmat Brynäsfan.

Som om vi fick speciellt många biljetter till denna match? JK ville ha fler så det skulle bli en stor satsning men Brynäs vägrade bl. annat för matchen skulle bli utsåld, vilket vi som var där såg(inte).
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
Brynäsaren

Inlägg av Brynäsaren »

Uhm, 8187 åskådare,så gott som fullsatt JO. Arenan tar inte många personer mer, den är menad att ta 8250 åskådare men en hel hög med stolar har försvunnit pga säkerheten i Arenan.

Men att det var några platser kort försvarar väl inte det ni gjort? kanske var det bara bra att ni inte fick fler platser, eftersom det var tydligt att ni inte kunde sköta de ni gjorde.
Djurgår'n Hockey<3

Inlägg av Djurgår'n Hockey<3 »

Håller med Brynäsaren. Onödigt och dumt.
In magical hands I trust.
Användarvisningsbild
nils_3

Inlägg av nils_3 »

Det var deras klack som ville ha igång något!
Djuuuuuuuuuuuuu
Skriv svar