Brynäs IF - Djurgårdens IF, 18/11 2006
-
-
Skönt med en upphämtning och en injektion när det handlar om lagmoral, förhoppningsvis har grabbarna med sig det till nästa match, men i vilket fall som helst var det alldeles för dåligt av oss och det handlade mest om tur i slutändan. Vi måste ha mer linjer i vårat spel, det var länge sedan vi hade!
Lassila gjorde en klart godkänd match tycker jag.
Lassila gjorde en klart godkänd match tycker jag.
-
Var där, dif yrade runt i 50 minuter och satt o vilade i utvisningsbåset. Sista tio kämpade dom som fan. Lite mer skärpa från början så ordnar det här sig. Ölvestads matchstraff fattade jag inte, han måste sagt något om dommarnas insats. Dommarna var för övrigt helt odugliga. Dig klacken vart det fart på med i sista... kul att höra

-
JA VA FAN KETHCUP EFFEKT 100%!!
3-3 en poäng, det är ju ganska bra trots allt..
Nöjd för kvällen men i långa loppet Å-N-G-E-S-T!!
alla lag har en bra situation minst en gång per säsong..
Vi hade vårt flyt samtidigt som Skellefteå vann 3-1 mot Timrå!
Slutspel långt borta, en ojämn kvalserie är jämnare oavsett..
PASSIONEN FÖRENAR..
STYRELSEN TA TILLBAKA MÅLET 6:A..
ELLER KÖP IN NÅGRA STJÄRNOR!!
JAG ÄR PESSIMIST SÅ LÄNGE SÄCKEN E KVAR!!

3-3 en poäng, det är ju ganska bra trots allt..
Nöjd för kvällen men i långa loppet Å-N-G-E-S-T!!
alla lag har en bra situation minst en gång per säsong..
Vi hade vårt flyt samtidigt som Skellefteå vann 3-1 mot Timrå!
Slutspel långt borta, en ojämn kvalserie är jämnare oavsett..
PASSIONEN FÖRENAR..
STYRELSEN TA TILLBAKA MÅLET 6:A..
ELLER KÖP IN NÅGRA STJÄRNOR!!
JAG ÄR PESSIMIST SÅ LÄNGE SÄCKEN E KVAR!!

-
- DIFmanglarn
- Säsongskort: Ja
Jag var också där, helt sjuk resa men rolig! Var lite bråkigt också emellanåt men men. Det är så det ska vara på bortaresa!
Jävlar, den känslan av totalt nederlag man kände inför tredje perioden... "snälla, spela av skiten nu så vi får åka hem..." så exploderar laget bara och klacken med! En poäng har nog aldrig känts så bra tror jag
Det som small var smällare, var några i klacken som kastade dem. Det var däremot INTE trevligt. Sluta upp med sånt!
Jävlar, den känslan av totalt nederlag man kände inför tredje perioden... "snälla, spela av skiten nu så vi får åka hem..." så exploderar laget bara och klacken med! En poäng har nog aldrig känts så bra tror jag

Det som small var smällare, var några i klacken som kastade dem. Det var däremot INTE trevligt. Sluta upp med sånt!
-