Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrigt

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Difiale

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Difiale »

Inte en jävel i klacken. Hoppas alla fattar det nu! En för alla, alla för en! DIFgrabbar har blivit kränkte alltså har alla blivit det. Stå upp för varandra och genomför detta nu.

Ni som tänker gå pissar på supporterkulturen och bidrar till att ingen effekt uppnås och att trakasserierna kan fortsätta.
Användarvisningsbild
Challen
Säsongskort: Ja

Inlägg av Challen »

Förmodligen blir det en full klack i vilket fall.
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Stockholmskalle

Inlägg av Stockholmskalle »

Bra start "Är det här vi ser övervåld"

Så börjar han harkla och "öööh"
Användarvisningsbild
Stockholmare

Inlägg av Stockholmare »

Mats larsson väljer att inte försvara supportrarna för ett öre i Debatt på SVT. Inget säsongskort för mig nästa år. Over and out.
SELECT * FROM Users WHERE clue > 0
0 rows affected
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

Difiale skrev:Inte en jävel i klacken. Hoppas alla fattar det nu! En för alla, alla för en! DIFgrabbar har blivit kränkte alltså har alla blivit det. Stå upp för varandra och genomför detta nu.

Ni som tänker gå pissar på supporterkulturen och bidrar till att ingen effekt uppnås och att trakasserierna kan fortsätta.
Lägg av med det där snacket nu. Sverige är ett fritt land, dom som vill gå går, dom som vill bojkotta eller avgå, gör det inte.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Användarvisningsbild
Challen

Inlägg av Challen »

Stockholmare skrev:Mats larsson väljer att inte försvara supportrarna för ett öre i Debatt på SVT. Inget säsongskort för mig nästa år. Over and out.
La märke till det jag med.

Blir inget här heller. Fyfan vilket SKIT från DIFHockey.
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Användarvisningsbild
Challen

Inlägg av Challen »

sensei skrev:
Difiale skrev:Inte en jävel i klacken. Hoppas alla fattar det nu! En för alla, alla för en! DIFgrabbar har blivit kränkte alltså har alla blivit det. Stå upp för varandra och genomför detta nu.

Lägg av med det där snacket nu. Sverige är ett fritt land, dom som vill gå går, dom som vill bojkotta eller avgå, gör det inte.

Tänkte faktiskt skita i bojkotten och gå ändå eftersom jag inte har någon annan biljett. Men nu vet jag inte om jag vågar längre.
Användarvisningsbild
JohanPez
Medlem: Ja, vanlig medlem

Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av JohanPez »

Stockholmare skrev:Mats larsson väljer att inte försvara supportrarna för ett öre i Debatt på SVT. Inget säsongskort för mig nästa år. Over and out.
Eller..!
Så ser du och andra som är missnöjda till att engagera er för att få bort de personer i styrelsen till vilka ni hyser missnöje.
Antingen älskar man sin klubb och gör vad man kan för att föreningen ska må så bra som möjligt eller så hittar man skäl att vända ryggen till.
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

Varför tittar jag på debatt? De få gånger jag gör det så blir jag lika förbannad varje gång, men kvällens program tar ju fan priset.

"Publiken på långsidan applåderar polisen agerande".

Dra åt helvete.

Blomberg skötte sig dock exemplariskt!
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Användarvisningsbild
sthlm1891

Inlägg av sthlm1891 »

Edin skrev:Varför tittar jag på debatt? De få gånger jag gör det så blir jag lika förbannad varje gång, men kvällens program tar ju fan priset.

Dra åt helvete.

Ja eller hur. vad i helsike var det för snack om att hela långsidorna applåderade polisen :S
Gneblon

Inlägg av Gneblon »

Tycker både Dan och Polisen gjorde bra ifrån sig. Mats Larsson svarade sakligt på frågan han fick till sig.

Det jag undrar över är det faktum att man tog 10 urinprover? Det var iaf siffran enligt Polisen.

Tycker Dan framförde på ett vettigt sätt hur folk känner sig och var även saklig. Han kom även med en hel del vettiga argument. Från sin sida.

Polisen kom även han med en del vettiga åsikter.

Framförallt förde han fram det faktum att sättet att lösa det här är genom dialog.

On a side note så bekräftade Polisen även det jag påpekat här och i mail till Dan allt snack som folk framfört här om ACAB, banderollen med ACAB samt att "ni skulle hålla undan polisen från läktaren med våld" att det fick PRECIS motsatt effekt.
Det är värt att fundera på.

Sen tycker jag absolut att polisen använde fel taktik på läktaren.
Bakom läktaren kan jag inte svara på men det verkar ju inte ha varit bra. Jag glatt gick upp till övre och tog en öl :)
Gneblon

Inlägg av Gneblon »

Edin skrev:Varför tittar jag på debatt? De få gånger jag gör det så blir jag lika förbannad varje gång, men kvällens program tar ju fan priset.

Dra åt helvete.

Det är dock inte skitsnack... Det applåderades när det lugnat ner sig på läktaren och samtidigt som klacken gick ut. Frågan är ju dock om dom applåderade åt polisen eller åt fansen. Och med tanke på hur opinionen ser ut på långsidan skulle jag nog misstänka att det var åt polisen.
Användarvisningsbild
JohanPez

Inlägg av JohanPez »

Stockholmskalle skrev:
JohanPez skrev: Eller..!
Så ser du och andra som är missnöjda till att engagera er för att få bort de personer i styrelsen till vilka ni hyser missnöje.
Antingen älskar man sin klubb och gör vad man kan för att föreningen ska må så bra som möjligt eller så hittar man skäl att vända ryggen till.
Skottpengar på Mats Larsson.

Fy fan vad snuten bara öste på med uppenbara lögner. Bojkott var nog inte rätt väg att gå.
Hade man inte gått ut med bojkott hade det nog inte blivit någon debatt om detta. Det är jag övertygad om.
Blomberg är ansiktet och rösten man vill att allmänheten ska länka med supportrar och givetvis gjorde han ett bra framträdande. Hade vart skönt om Dan hade fått några minuter till på sig att knyta ihop säcken men man kan inte få allt..
Ragge1

Inlägg av Ragge1 »

Han missar ju att det var gnagare på sittplats i så fall, det är väl inte särskilt förvånande att de applåderar när polisen attackerar oss.

Mats Larsson hade chansen här att verkligen stå upp för oss supportrar. Dan gjorde ett grymt jobb, tänk bara tanken att Mats hade varit en andra röst för oss också, som också kritiserat polisen. Då hade ifrågasättandet av polisen varit totalt. Men tyvärr...
Bäst i stan!
Användarvisningsbild
JohanPez

Inlägg av JohanPez »

Att vi väntar på att en person som trivs med sitt arbete som han dessutom säkerligen får bra pröjs för ska avgå är lika intelligent som att Järlefält väntar på att spelare som inte presterar på eget bevåg ska hitta andra klubbar.
Det är till syven och sist vi medlemmar som har makten över vem som ska sitta på stolarna så det är ju bara att hitta bra kandidater och rösta fram dem.
Skriv svar