-daniel- skrev:Jag vet inte vad jag skall säga längre, bra att DIF skriver något men alldeles för sent och sen är det också helt uppenbart att det hela är en panikåtgärdad. De tar inget ansvar. Stöttar inte sina supportrar. Försöker mest linda in allt och få det att låta som Djurgården Hockey verkligen bryr sig.
DIF sitter lite i en rävsax som man själva försatt sig i. Jag är mest less och uppgiven.
Djurgården Hockeys styrelse måste bort. Det finns inga mellanvägar. Framförallt pga de urusla sportsliga resultaten och hur man hanterat alla frågor runt det, men sen måste det till en annan attityd mot sina supportrar. Annars är jag rädd att det där sjunkande skeppet blir verklighet inom kort...
Nu känns det som att det är fel på allting, oavsett vad som görs. Tycker att du överdriver.
Vi vet innerst inne att det har vart stökigt, det finns "element" som passar på att leva rövare under derbyn. Det har haglat in klagomål över detta, och vi kan inte ha livrädda barnfamiljer som springer ut ur arenan. Polis och vakter har vart för osynliga då. Den som inte inser detta lever i förnekelse.
Nu senast gick istället polisen för långt. Det är lika fel det, om inte mer. Enligt artikeln på hemsidan så har polisen tagit till sig detta, efter synpunter från DIF Hockey.
Sanningen ligger någonstans mitt emellan. På alla matcher förutom derbyn ser man knappt en polis, och de som finns där står artigt i något hörn och ligger lågt.
Att fortsätta att koka denna kanin ger enligt mig mest uttryck för ett oerhört skört ego och långsinthet. Anmäl de enskilda poliser som har gjort fel och gå vidare.