Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 4320164.ab
Bara att drafta direkt! Producerar säkert mer än almtorp och det andra SSK packet :/
Bara att drafta direkt! Producerar säkert mer än almtorp och det andra SSK packet :/
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Hans Särkijärvi tar över J-20 efter Tony Zabel enligt Hockeysverige:
http://hockeysverige.se/article/1281946 ... rdare-igen
http://hockeysverige.se/article/1281946 ... rdare-igen
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Hm, vart skall Zabel ta vägen nästa säsong nu då när Säcken tagit över efter honom på J20?
Alltid Oavsett.
Challe, Zabel och Bäcklin ska träna A-Laget, står på minst 20 ställen över hela forumet.18DIF91 skrev:Hm, vart skall Zabel ta vägen nästa säsong nu då när Säcken tagit över efter honom på J20?
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Anton Byström vill spela i Djurgården nästa säsong, kanske även hans bror Ludvig.
Bara så alla vet så är Tyler bättre än Wesslau på nhl12. Kanske ska behålla han?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Nej tack.Muppen skrev:Anton Byström vill spela i Djurgården nästa säsong, kanske även hans bror Ludvig.
Vad ska de bidra med som vi inte redan har?
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det vill jag också. Gärna med Printz.Muppen skrev:Anton Byström vill spela i Djurgården nästa säsong, kanske även hans bror Ludvig.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Vem är det?Muppen skrev:Anton Byström vill spela i Djurgården nästa säsong, kanske även hans bror Ludvig.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Vart har du snappat upp det?BOMBOM BOUCHARD skrev:Det vill jag också. Gärna med Printz.Muppen skrev:Anton Byström vill spela i Djurgården nästa säsong, kanske även hans bror Ludvig.
Ludvig är en stor backtalang. En av dom bästa backarna på -94 sidan. Vill han spela i DIF och kan tänka sig att börja i J20 så absolut. Anton, nja.
Född till sportchef.
Fint efternamn har de. Kör hårt!Muppen skrev:Anton Byström vill spela i Djurgården nästa säsong, kanske även hans bror Ludvig.
- Soedergren22
Ryktet om Ludwig Byström och hans brorsa figurerar runt på Modokategorin på hockeysnack.com och på Lumberjacks forum.
Tydligen tycker de sig ha blivit dåligt behandlade (läs: fått för lite istid) och förtjänar mer, och räknar tydligen med att få det under Challes ledning. Om jag nu förstod saken rätt.
Tydligen tycker de sig ha blivit dåligt behandlade (läs: fått för lite istid) och förtjänar mer, och räknar tydligen med att få det under Challes ledning. Om jag nu förstod saken rätt.
Järlan hugger direkt.Soedergren22 skrev:Ryktet om Ludwig Byström och hans brorsa figurerar runt på Modokategorin på hockeysnack.com och på Lumberjacks forum.
Ludvig skulle vara trevligt att få till Djurgården, men Anton? Njääe..
Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
Hyfsad payback för Måns-gate om vi plockar ludwig.
Samtidigt vet jag inte hur mycket speltid dom hade fått. Vi har ju en del unga backar och Arnesson ligger på gränsen också.
Samtidigt vet jag inte hur mycket speltid dom hade fått. Vi har ju en del unga backar och Arnesson ligger på gränsen också.
Född till sportchef.