Min röst går nog till äcklet christian berglund hos kaffesumparna... fast å andra sidan så är alla kaffesumpar äckel - speciellt greger (kommer aldrig smälta att DIF inte vann SM-guld -98 efter den totala dominasen i SD i globen!!!)
De som hittills är nämnda var också med på min lista. Intressant att alla kommer från FBK. Jag måste också nämna Sheldon Suray. Det går bra att vara kaxig och vifta med handskarna i ES, i NHL är det en annan femma.
Sheldon Souray är ingen främling för slagsmål även i NHL heller. Började sin karriär som en tufft spelande back där slagsmål tillhörde vardagen. Först på senare år som han har börjat producerar framåt också.
Jermuk skrev:Ej aktiva spelare: Anders Broström
Nu aktivaspelare : Per Ledin.
Äh, såna killar är ju underbara, d v s de fegar ju inte. Minns när Bros åkte fram till apberget efter en match mot Gnaget och gav dem fingret....underbart!!
För egen del så är det alla som spelar i Leksand!!
Aktiv: Pelle Prestberg (Motivering känns överflödig.)
Ej aktiv: Mats Lusth/Björn Ahlström (Lusth för att var allmänt vidrig på isen samt för att han slet av masken på Tellan så han fick pucken i skallen. Ahlström för att han tog sats från mittzon och satte en armbåge i huvudet på Micke Johansson nere vid kortsargen.)
Vasastan skrev:Aktiv: Pelle Prestberg (Motivering känns överflödig.)
Ej aktiv: Mats Lusth/Björn Ahlström (Lusth för att var allmänt vidrig på isen samt för att han slet av masken på Tellan så han fick pucken i skallen. Ahlström för att han tog sats från mittzon och satte en armbåge i huvudet på Micke Johansson nere vid kortsargen.)
Ja, Lusth var fan en riktig gris men fan va kul det var med Challes och hans bataljer där de, brett leende, ruffade på varandra matcherna igenom.