Hahahaa.Jockmaniac skrev:Bodde inte du i Luleå?Enbom skrev:Hej, hur mår renen?Jojjan skrev:Hej allesammans! Vill passa på att tacka för att ni tröck dit Brynäs igår, själv fick vi ju 3 sköna poäng mot Linköping så får njuta under uppehållet.
Samtidigt vill jag säga att jag till viss del lider med er, vet själv hur hemskt det känns då man ligger vid strecken. Var ju nåt år sen bara som mitt kära Luleå undvek kvalserien på målskillnad men 2 måls marginal.
Tror ni ordnar detta, givetvis ser man hellre att ni stannar kvar istället för antingen Växjö eller Linköping. Som det känns för egen del så är matcherna mot er höjdpunkterna under säsongen, efter förra årets kvartsfinal så fick man en liten extra "hatkärlek" mot erat gäng.![]()
Grejja nu detta så kanske vi syns i en kvartsfinal igen!
Vänliga hälsningar // En Luleå supporter
Djurgårdens IF - Brynäs IF, 4/2 2012
Re: Djurgårdens IF - Brynäs IF, 4/2 2012
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Nja, Nacka, största delen av mitt liv. Hade några år där uppe dock. Twas hell.Jockmaniac skrev:Bodde inte du i Luleå?Enbom skrev:Hej, hur mår renen?Jojjan skrev:Hej allesammans! Vill passa på att tacka för att ni tröck dit Brynäs igår, själv fick vi ju 3 sköna poäng mot Linköping så får njuta under uppehållet.
Samtidigt vill jag säga att jag till viss del lider med er, vet själv hur hemskt det känns då man ligger vid strecken. Var ju nåt år sen bara som mitt kära Luleå undvek kvalserien på målskillnad men 2 måls marginal.
Tror ni ordnar detta, givetvis ser man hellre att ni stannar kvar istället för antingen Växjö eller Linköping. Som det känns för egen del så är matcherna mot er höjdpunkterna under säsongen, efter förra årets kvartsfinal så fick man en liten extra "hatkärlek" mot erat gäng.![]()
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jaa flytta dit är väl inget man gör frivilligt direktEnbom skrev: Nja, Nacka, största delen av mitt liv. Hade några år där uppe dock. Twas hell.

100% DJURGÅRDSJ***L
- Lee Harvey Oswald
Jockmaniac skrev:Jaa flytta dit är väl inget man gör frivilligt direktEnbom skrev: Nja, Nacka, största delen av mitt liv. Hade några år där uppe dock. Twas hell.
Ptss, löjligt.
Samma som Nyköping, fast kallare & bättre på hockey
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Nyköping är den sämsta staden i Sveriges historia. Horribelt dålig. Helt anonym på kartan, tar dumma kommunala beslut och producerar endast skrikiga ungar.Lee Harvey Oswald skrev:Jockmaniac skrev:Jaa flytta dit är väl inget man gör frivilligt direktEnbom skrev: Nja, Nacka, största delen av mitt liv. Hade några år där uppe dock. Twas hell.
Ptss, löjligt.
Nej hade Sverige haft någon stake i sig så hade man sparkat ut Nyköping.
Varför tog man inte in Köpenhamn när man hade chansen. Jävla G.Vasa. Nuvarande ledning får dras med hans idiotiska beslut.
Född till sportchef.
Svårt att se om du menar allvar med ditt inlägg. Kanske har kylan fryst min ironi/inte-ironi-översättare.android skrev:Nyköping är den sämsta staden i Sveriges historia. Horribelt dålig. Helt anonym på kartan, tar dumma kommunala beslut och producerar endast skrikiga ungar.Lee Harvey Oswald skrev:Jockmaniac skrev:Jaa flytta dit är väl inget man gör frivilligt direktEnbom skrev: Nja, Nacka, största delen av mitt liv. Hade några år där uppe dock. Twas hell.
Ptss, löjligt.
Varför tog man inte in Köpenhamn när man hade chansen. Jävla G.Vasa. Nuvarande ledning får dras med hans idiotiska beslut.
Jag bor i Nyköping sedan flera år efter en relativt rejäl flyttkarusell genom livet med start i Stockholm. Har erfarenhet av Storstad Stad och mindre stad. Nyköping är inga sätt den sämsta staden i Sveriges historia. Inte bra, men långt ifrån sämst. Bra hockey just nu.
Annars skulle det vara skönt om det var den 14 redan idag. Momentum gillar jag och det skall vara riktat framåt! I och för sig bra för Zabel och grabbarna att jobba med defensiven och spelet i mittzonen ett tag.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Ursäkta. Var väl ett dåligt morgonskämt att försöka likna ett jockmaniac inlägg om vårat kära lag och vissa spelare.Magnutz skrev:Svårt att se om du menar allvar med ditt inlägg. Kanske har kylan fryst min ironi/inte-ironi-översättare.android skrev:Nyköping är den sämsta staden i Sveriges historia. Horribelt dålig. Helt anonym på kartan, tar dumma kommunala beslut och producerar endast skrikiga ungar.Lee Harvey Oswald skrev:Jockmaniac skrev:Jaa flytta dit är väl inget man gör frivilligt direktEnbom skrev: Nja, Nacka, största delen av mitt liv. Hade några år där uppe dock. Twas hell.
Ptss, löjligt.
Jag bor i Nyköping sedan flera år efter en relativt rejäl flyttkarusell genom livet med start i Stockholm. Har erfarenhet av Storstad Stad och mindre stad. Nyköping är inga sätt den sämsta staden i Sveriges historia. Inte bra, men långt ifrån sämst. Bra hockey just nu.
Annars skulle det vara skönt om det var den 14 redan idag. Momentum gillar jag och det skall vara riktat framåt! I och för sig bra för Zabel och grabbarna att jobba med defensiven och spelet i mittzonen ett tag.
Alla -Köping bor, Linköping, enköping, nyköping etc, ni behöver inte bli upprivna.
Jag trodde dock att min Vasa referens skulle vara tydlig nog.
Född till sportchef.
Avgå Vasa!
Senast redigerad av Mäklaren den 2012-02-06 09:32:23, redigerad totalt 1 gånger.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Gustav Vasas järnkaminer!
- starvin_marwin
- Säsongskort: Ja
ANNAN DEL AV KÖPING! (tro mig jag vet, är själv från en av ..köping städerna)
Född Stockholmare, född Djurgårdare. Avgå Vasa!
Skyller på fryst cerebral cortex och kaffe-abstinens. Missade din Vasa-kärve.
Skyller på fryst cerebral cortex och kaffe-abstinens. Missade din Vasa-kärve.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
Nyköping är inte dumt på sommaren, fin hamnstad. Sen hade de åtminstone ett jävla ösigt Olearys
Men i övrigt, inget stort fan av den här staden!
Skrikiga ungar?

Skrikiga ungar?

100% DJURGÅRDSJ***L
- DIF_Soldier
Det här jävla forumet ger mig hjärnblödning.
EN MATCH, för helvete!
EN MATCH, för helvete!
Säg den glädje som varar
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Tack!!Jojjan skrev:Hej allesammans! Vill passa på att tacka för att ni tröck dit Brynäs igår, själv fick vi ju 3 sköna poäng mot Linköping så får njuta under uppehållet.
Hoppas också att vi möts i slutspelet.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Matchtråd mot ajk kan väl kastas upp nu?
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66