Film- och bildtråden
Re: Film- och bildtråden
Slängde ihop en video med en massa härliga Djurgårds minnen, från fotbollen och hockeyn.
Enjoy it!
Enjoy it!
Djurgår'n tills jag dör!
Nu går vi in på en 10 dagars uppehåll, sten hård träning för våra lirare, här är lite träningstips för vår suveräna klack.
Ja va fan vi kör lite Zabel.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Tycker du själv att det där var bra?emilin skrev:Ja va fan vi kör lite Zabel.
DIF!
Nej men hoppas på att någon med lite mer kunskaper kan göra en.Daniel942 skrev:Tycker du själv att det där var bra?emilin skrev:Ja va fan vi kör lite Zabel.
Film- och bildtråden
Tycker du själv att det där var sjyst?Daniel942 skrev:Tycker du själv att det där var bra?emilin skrev:Ja va fan vi kör lite Zabel.
- DIF_Soldier
Men lite verklighetsförankring måste grabben ha. Livet är hårt, och det där med filmer bör han undvika för allas trevnad. Sorry grabben.JohanPez skrev:Tycker du själv att det där var sjyst?Daniel942 skrev:Tycker du själv att det där var bra?emilin skrev:Ja va fan vi kör lite Zabel.
Säg den glädje som varar
Någon som vet var jag kan se matchen från igår i efterhand? Det är några situationer jag skulle vilja se ur TV-perspektiv. Jag pallar inte betala 139:- för att se den i efterhand på Csports.
Den sänds klockan 21.50 ikväll på Canal+ Hockey. Annars vettefan.Sjöwall skrev:Någon som vet var jag kan se matchen från igår i efterhand? Det är några situationer jag skulle vilja se ur TV-perspektiv. Jag pallar inte betala 139:- för att se den i efterhand på Csports.
Film- och bildtråden
Spelar ingen roll. Tål inte när folk ska trycka ner andra.DIF_Soldier skrev:Men lite verklighetsförankring måste grabben ha. Livet är hårt, och det där med filmer bör han undvika för allas trevnad. Sorry grabben.JohanPez skrev:Tycker du själv att det där var sjyst?Daniel942 skrev:Tycker du själv att det där var bra?emilin skrev:Ja va fan vi kör lite Zabel.
Han eller någon annan kanske tex skriver en skitbra låt eller gör en assnygg flagga men vågar inte posta för de är rädda att någon ska spotta på deras verk. Kritik kan man ge, positiv som negativ men nog fan gör man det på ett hövligt sätt.
Håller med vill han göra en film så får han det. Avgå Daniel942.JohanPez skrev:Spelar ingen roll. Tål inte när folk ska trycka ner andra.DIF_Soldier skrev:Men lite verklighetsförankring måste grabben ha. Livet är hårt, och det där med filmer bör han undvika för allas trevnad. Sorry grabben.JohanPez skrev:Tycker du själv att det där var sjyst?Daniel942 skrev:Tycker du själv att det där var bra?emilin skrev:Ja va fan vi kör lite Zabel.
Han eller någon annan kanske tex skriver en skitbra låt eller gör en assnygg flagga men vågar inte posta för de är rädda att någon ska spotta på deras verk. Kritik kan man ge, positiv som negativ men nog fan gör man det på ett hövligt sätt.
Senast redigerad av Bjurre den 2012-02-05 22:38:29, redigerad totalt 1 gånger.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- Nummer19
Precis. Emilin har säkert lagt mycket tid på den videon, kanske inte så jätte sjyst att såga den det första ni gör då. Visa lite stil för fan!
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Film- och bildtråden
Erik Gustafsson skulle efter sina första matcher enligt många här lägga grillorna på hyllan och vart är han idag? vart är han om 3 år? Kan vara en ny Ragge for all we know.Nummer19 skrev:Precis. Emilin har säkert lagt mycket tid på den videon, kanske inte så jätte sjyst att såga den det första ni gör då. Visa lite stil för fan!
- Daniel942
What he said.DIF_Soldier skrev:Men lite verklighetsförankring måste grabben ha. Livet är hårt, och det där med filmer bör han undvika för allas trevnad. Sorry grabben.JohanPez skrev:Tycker du själv att det där var sjyst?Daniel942 skrev:Tycker du själv att det där var bra?emilin skrev:Ja va fan vi kör lite Zabel.
DIF!
Fixat.Daniel942 skrev:Du glömde punkten...Bjurre skrev: Håller med vill han göra en film så får han det. Avgå Daniel942
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.