Hela C+ är gnagare eller bittra ex-DIF. F-n att de har monopol på ES. Men om vi går till SM-final kommer de allihop hylla Djurgården. Skämmes!Magnutz skrev:Rönnqvist är inkompetent.BOMBOM BOUCHARD skrev:Dåligt försvarsspel.
Bra effektivitet och hyffsat spel.
Zabel uppe i varv under intervjun.
Petter Rönnkvist tyckte han skulle spotta ut tuggummit och Boork ansåg inte intervjun kommenterbar.
Snacka om bittra ex-Djurgårdare.
Träna hårt nu, framförallt försvarsspel och uppspelen.
Sedan får man verkligen hoppas att DT är frisk så att han hinner träna ikapp.
Med detta försvarsspel kommer vi åka på en del baklängesmål. Orkar vi göra 5-6 mål varje match?
Åja, viktiga poäng. Synd bara att Växjö tog 2 p. Bara hoppas på Fuleå ikväll även om jag inte ser LHC som vår räddningsplanka så vore det skönt att slippa kvalplats en stund..
Boork är en jävla pajas. Hans bäst före-datum är 80-tal. Att han får vara med i media är en stor grotesk gåta. Jag avskyr hans framtoning och ifrågasätter skarpt den plats han erbjuds och tar inom Svensk hockey. Fyfan vilken fadäs han är.
Anal + bör se över vad de har i rutan för det är inte njutbart en enda sekund.
Djurgårdens IF - Brynäs IF, 4/2 2012
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Djurgårdens IF - Brynäs IF, 4/2 2012
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Re: Djurgårdens IF - Brynäs IF, 4/2 2012
Jag sekunderar det! Stängde av TV:n innan intervjun kom, och vill gärna se!Kentta skrev:Hojta till när intervjun med Zabel är uppe på tuben!
Var tvungen o göra om den, men den är på G!Enbom skrev:Jag sekunderar det! Stängde av TV:n innan intervjun kom, och vill gärna se!Kentta skrev:Hojta till när intervjun med Zabel är uppe på tuben!
Ruinex skrev:Vill ni vinna pengar idag så betta på brynäs!
Hoppas kvällen gjorde er fattiga.sthlm19 skrev:Vann en åttahunka på hv-matchen, i dag hedgear jag mig på Brynäs. Om man ska vara ledsen kan man åtminstone vara rik.
It's a good thing we won, because we were going to thrash the place if we didn't.
-
Otroligt skön, viktig och välförtjänt seger. Vi var bättre än BIF idag och till skillnad mot HV fick vi utdelning på våra chanser.
Tycker att Holmqvist och Printz visade att de ska ha nytt kontrakt. Printz e stark som ett djur och Holmqvist har fin teknik och passningsskicklighet förutom ett bra skott.
Även Brodin var bra och kämpade hela matchen. Hoppas vi kan rida på detta nu.
Tycker att Holmqvist och Printz visade att de ska ha nytt kontrakt. Printz e stark som ett djur och Holmqvist har fin teknik och passningsskicklighet förutom ett bra skott.
Även Brodin var bra och kämpade hela matchen. Hoppas vi kan rida på detta nu.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
härligt, " liket " lever. DIF skapar massor framåt men är svaga bakåt. DDet här lovar gott.
DIF Småland
DIF Småland
-
Vet inte riktigt varför vi kontrakterat Challe. Kan inte Zabel få fortsätta? Han ställer krav och hymlar inte med att junisarna inte har presterat. Det skulle Hardy eller Micke aldrig vågat säga. Han är inte 100 % nöjd fast vi vinner. Det bådar gott. Länge sen Mackan var så het, snyggt mål och fin framspelning. Lite av hans gamla jag. Dra med sig två motståndare och serverar Sillen öppet mål. Klass!
Mackan har nog fått ett lyft med Hardy borta och kedjekamraten Jimmie tillbaka. Wessslau bra som vanligt, han är väl egentligen den ende som varit bra hela säsongen?
Hoppas nu att vi kan undvika kvalserien!
Mackan har nog fått ett lyft med Hardy borta och kedjekamraten Jimmie tillbaka. Wessslau bra som vanligt, han är väl egentligen den ende som varit bra hela säsongen?
Hoppas nu att vi kan undvika kvalserien!
Vad har Tony sagt?
Som jag trodde, seger.
Skön kväll!!!
Som jag trodde, seger.
Skön kväll!!!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Wow!
Det här var precis vad doktorn hade ordinerat för svältande djurgårdsfans. Vilken insats!
Att brynäs också gjorde en bra match höjer bara DIF -- vi är ändå snäppet bättre än bif på det mesta ikväll och hetast i avsluten med bibehållen skärpa. Vi avslutar även de gruff som bif startar, och är tydliga med vad som är OK att göra på hovet inför en publik som till 100% är med på noterna.
Härligt!
Mackan är mitt val för matchens lirare. Felfri insats. Ölve får också en eloge att han står upp för sig själv och laget och möjliggör tack vare det denna seger. Ingen glömd dock -- alla gör en kanoninstats. Tror få saknade MC och Almtorp ikväll.
Angående "incidenten" så skriver många på avblåsning när Sundqvist och Ölve har en privat uppgörelse. Jag tycker dock att domarna gör helt rätt i att låta det gå så länge det är kramar det handlar om. När det övergår till fajt så skall de naturligtvis dock blåsa av, så att publiken kan ta del av underhållningen.
Tror få som var på plats ikväll kommer missa nästa match!
Det här var precis vad doktorn hade ordinerat för svältande djurgårdsfans. Vilken insats!
Att brynäs också gjorde en bra match höjer bara DIF -- vi är ändå snäppet bättre än bif på det mesta ikväll och hetast i avsluten med bibehållen skärpa. Vi avslutar även de gruff som bif startar, och är tydliga med vad som är OK att göra på hovet inför en publik som till 100% är med på noterna.
Härligt!
Mackan är mitt val för matchens lirare. Felfri insats. Ölve får också en eloge att han står upp för sig själv och laget och möjliggör tack vare det denna seger. Ingen glömd dock -- alla gör en kanoninstats. Tror få saknade MC och Almtorp ikväll.
Angående "incidenten" så skriver många på avblåsning när Sundqvist och Ölve har en privat uppgörelse. Jag tycker dock att domarna gör helt rätt i att låta det gå så länge det är kramar det handlar om. När det övergår till fajt så skall de naturligtvis dock blåsa av, så att publiken kan ta del av underhållningen.
Tror få som var på plats ikväll kommer missa nästa match!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Okay, filmen är nu uppe..
Ber om ursäkt för kvalitén och att den är tvådelad,
Ber om ursäkt för kvalitén och att den är tvådelad,
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Det är väl både Zabel och Challe som är med oss nästa säsong? Men visst Challe kommer vara huvudtränare.Supportern skrev:Vet inte riktigt varför vi kontrakterat Challe. Kan inte Zabel få fortsätta
Avskaffa tre mot tre.
Hovets kapacitet: 8094 platser
Kvällens publiksiffra: 8094 pers
gillas starkt
Kvällens publiksiffra: 8094 pers
gillas starkt
Angående uppgörelsen mellan Jimmie och Sundqvist, inte kan väl disciplinnämnden eller domarna vara så jävla tappade att dom bestämmer att stänga av båda dessa herrar i nästa match?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Haha intervjun var jävligt härlig. Man får ju nästan känslor för killen.
Avskaffa tre mot tre.