Djurgårdens IF - Brynäs IF, 4/2 2012
Re: Djurgårdens IF - Brynäs IF, 4/2 2012
Bara njöt av att höra Tony Zabel i intervjun..
Dags att inse och agera på "Almtorp, Carlsson, Tjärna jr" då. De får inte tas in i laget igen, inte alls. Snälla. ?
Edit: Kontrasten mellan Zabel och Hardy .. oj oj.. Jag är så glad över att vi tackade av Hardy. Gamla gubbar ska fan inte coacha Hockey om de inte brinner osedvanligt hett.
Edit: Kontrasten mellan Zabel och Hardy .. oj oj.. Jag är så glad över att vi tackade av Hardy. Gamla gubbar ska fan inte coacha Hockey om de inte brinner osedvanligt hett.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Well spoken! Riktigt grym ar han. Uppriktig, arlig. Allt.Jim Morrison skrev:Zabel är EN AV OSS. Han säger allt vad vi har tänkt under hela säsongen.
Han är DIF.
Jimmie bara värmde upp inför 14 feb,
#tolsa
#tolsa
Blev varm i hjärtat av å höra Zabel. Vilken hjälte.
Alltid oavsett.
- SkönaDjurgårn
Haller med. De ska inte vara med. En halvmiljon per manad i sjon men de kan dra at helvete. Almtorp kan fa sitta pa banken som bast.Magnutz skrev:Dags att inse och agera på "Almtorp, Carlsson, Tjärna jr" då. De får inte tas in i laget igen, inte alls. Snälla. ?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
På sin höjd ett bättre centerval än Weigel, i egen zon. Men ur ett framtidsperspektiv tar jag hellre Weigel.SkönaDjurgårn skrev:Haller med. De ska inte vara med. En halvmiljon per manad i sjon men de kan dra at helvete. Almtorp kan fa sitta pa banken som bast.Magnutz skrev:Dags att inse och agera på "Almtorp, Carlsson, Tjärna jr" då. De får inte tas in i laget igen, inte alls. Snälla. ?
Expert.
Härliga Dif!!!!!! Intervjun med Zabel kommer att bli klassisk. Framåt kämpa.....
Äntligen!!! Detta var grymt skönt och det blev genast lite lättare att andas. Tack DIF!
Vad sades?warrant skrev:Bara njöt av att höra Tony Zabel i intervjun..

-
- Säsongskort: Ja
Intervjun med Zabel var det skönaste jag hört på väldigt, väldigt länge!
Helt underbart med tre poäng! Hade helt glömt hur skön känslan att vinna är. Zabel e kung!
- Jim Morrison
Jag har en bra känsla kring DIF nu igen, för första gången på jävligt länge. Det är Tony Zabels förtjänst. Får vi bara tillbaka Daniel Tjärnqvist tror jag vi kan börja vinna igen.
Känslan och harmonin i laget är äntligen bra igen. Det är ROLIGT att spela ishockey och det är ROLIGT att spela ishockey i Djurgården. Då kommer vinsterna.
Tack Tony.
Känslan och harmonin i laget är äntligen bra igen. Det är ROLIGT att spela ishockey och det är ROLIGT att spela ishockey i Djurgården. Då kommer vinsterna.
Tack Tony.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Lee Harvey Oswald
Kan inte säga att det låg i luften direkt, trodde på allvar inte att detta laget hade ett sånt här jävlar anamma i sig.
6 mål på ett erkänt disciplinerat BIF, detta var säsongens jämnaste insats hittills.
Väldigt många + dag.
Skönt med en vaken time out också när matchen höll på glida oss ur händerna.
Det enda som hamnar på -sidan är vår förmåga att ställa till det för oss själva i egen zon.
Nu blev det så där märkligt att man ändå längtar tills nästa omgång, trots all skit.
Liket lever....ett tag till
BAJS, hv vek ner sig...
6 mål på ett erkänt disciplinerat BIF, detta var säsongens jämnaste insats hittills.
Väldigt många + dag.
Skönt med en vaken time out också när matchen höll på glida oss ur händerna.
Det enda som hamnar på -sidan är vår förmåga att ställa till det för oss själva i egen zon.
Nu blev det så där märkligt att man ändå längtar tills nästa omgång, trots all skit.
Liket lever....ett tag till
BAJS, hv vek ner sig...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan