Djurgårdens IF - Brynäs IF, 4/2 2012
- super djurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Djurgårdens IF - Brynäs IF, 4/2 2012
Zabel vår frälzare. Bra att zabel inte är nöjd, skulle ha varit skillnad om det var Micke som stod och pratade
Senast redigerad av super djurgårn den 2012-02-04 18:24:55, redigerad totalt 1 gånger.
- Jim Morrison
Tony Zabel. Vilken jävla människa. Fantastisk.
Haha, gillar honom starkt.
Haha, gillar honom starkt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Zabel är för jäääävla härlig!
- Datsyuk_13
Livstidskontrakt för Zabel, tack!
Senast redigerad av Datsyuk_13 den 2012-02-04 18:25:55, redigerad totalt 1 gånger.
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
- Jim Morrison
Zabel är EN AV OSS. Han säger allt vad vi har tänkt under hela säsongen.
Han är DIF.
Han är DIF.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Vad är Järlan?Magnutz skrev:Zabel är DIF.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Tack DIF för en bra kväll
Nu tar jag mig en bira och ler.

Bjurre skrev:Vad är Järlan?Magnutz skrev:Zabel är DIF.
Han e kass
Djurgårdens IF - Brynäs IF, 4/2 2012
Bästa tränarintervjun någonsin (från tränarens sida, dom som intervjuar är lika dåliga som alltid). Härliga zabel
Satan vilket jävla bra snack det var på Zabel i intervjun, Zabel for president!
- Nummer19
- Säsongskort: Ja
Precis! Inte en jävel saknar dom! Hoppas att Zabel har stake nog och vågar bänka dessa tre herrar!SirDIFalot skrev:Snälla ta inte tillbaka Tjärnqvist-Almtorp-Carlsson i laget...
You never change a winning team!
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Sir Tony
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Han är bajsenBjurre skrev:Vad är Järlan?Magnutz skrev:Zabel är DIF.
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
Grym intervju med Zabel, äntligen någon som visar lite jävla vilja och engagemang! Fy fan va skönt med 3 poäng, hoppas Luleå gör sitt jobb också så man kan sova någorlunda inatt.