Djurgårdens IF - Brynäs IF, 4/2 2012
Var: HOVET! 16.00
Biljetter: Klicka här!
LIVERAPPORTERING
http://www.difhockey.se/liverapportering
Inbördes möten förra säsongen:
Brynäs IF - Djurgårdens IF 4-2
Djurgårdens IF - Brynäs IF 4-3
Brynäs IF - Djurgårdens IF 4-3 (sd.)
Djurgårdens IF - Brynäs IF 1-2
Brynäs IF - Djurgårdens IF 2-1
Biljetter: Klicka här!
LIVERAPPORTERING
http://www.difhockey.se/liverapportering
Inbördes möten förra säsongen:
Brynäs IF - Djurgårdens IF 4-2
Djurgårdens IF - Brynäs IF 4-3
Brynäs IF - Djurgårdens IF 4-3 (sd.)
Djurgårdens IF - Brynäs IF 1-2
Brynäs IF - Djurgårdens IF 2-1
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Re: Djurgårdens IF - Brynäs IF, 4/2 2012
Dyngstryk. Järnkrok och de andra kommer spela upp Claesson etc m fl på läktaren.
Tippar:
0-6 (0-1, 0-4, 0-1)
Skott: 9-47
Publik: 2400.
Bitter? Nääee.
Tippar:
0-6 (0-1, 0-4, 0-1)
Skott: 9-47
Publik: 2400.
Bitter? Nääee.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Någon som vet varför det inte går att boka biljetter på Ticnet i dagsläget?
http://www.ticnet.se/event/dif-brynas-b ... r/DIF0204H
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
För att DIF inte förtjänar publik i nuläget?Edin skrev:Någon som vet varför det inte går att boka biljetter på Ticnet i dagsläget?
100% DJURGÅRDSJ***L
DIF på Facebook:

Härligt! Inga medgångare här inte!Jimmie Ölvestad gick för fullt på träningen idag, men det kommer fortfarande att saknas flera nyckelspelare när Brynäs kommer på besök imorgon klockan 16:00. Hovet är nästan slutsåld, men det finns 10 biljetter kvar i klacken, 20 på aktiv sittplats och cirka 250 med skymd sikt - samtliga säljs i vår butik i Globen Shopping. Vi ses på Hovet!

Senast redigerad av Edin den 2012-02-03 18:10:51, redigerad totalt 1 gånger.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Av nån anledning så är det slutsålt, endast skymd sikt och några enstaka klackbiljetter kvar....Edin skrev:Någon som vet varför det inte går att boka biljetter på Ticnet i dagsläget?
Sent from my iPhone using Tapatalk
2014-04-07, vad hände?
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Som sagt, Djurgården som föreningen vet inte hur bra de har det...
- SirDIFalot
DIF skulle behöva en väckarklocka när det kommer till sina publikfrågor. Konstgjord andning nu bara..Edin skrev:DIF på Facebook:
Härligt! Inga medgångare här inte!Jimmie Ölvestad gick för fullt på träningen idag, men det kommer fortfarande att saknas flera nyckelspelare när Brynäs kommer på besök imorgon klockan 16:00. Hovet är nästan slutsåld, men det finns 10 biljetter kvar i klacken, 20 på aktiv sittplats och cirka 250 med skymd sikt - samtliga säljs i vår butik i Globen Shopping. Vi ses på Hovet!
Expert.
Sweet, ny match, ny matchtråd! Let the pre-depping commence!
2-4 drar jag till med då, vi fördubblar målskörden men Wesslan är inte stekhet idag.
Sen ska jag nog dra o kolla matchen på plats så lämnar mina oneliners här, bara och citera dem och posta i rätt läge under matchen på lördag:
"Jävla Claesson, vafan ska han ner i hörnet och låsa pucken om?"
"Allt är ditt jävla fel Järlan, avgå!"
"Ohfasen, vi gjorde mål, härligt Fimpen!!"
"Hysteriskt så jävla dåliga våra backar är, sånt får man ju inte släppa igenom!"
"Skönt med lite fart i laget, synd vi inte vet hur fan man gör mål!"
"Haha, vilket jävla PP vi har, snälla domaren, sluta ta utvisningar till vår fördel!"
"Herregud 5 skott på en hel period, detta håller inte ens i Kvalserien"
"Jaja, torsk var ju väntat men det ser iallafall bättre och bättre ut, skönt med uppehåll för att komma igen mentalt!"
2-4 drar jag till med då, vi fördubblar målskörden men Wesslan är inte stekhet idag.
Sen ska jag nog dra o kolla matchen på plats så lämnar mina oneliners här, bara och citera dem och posta i rätt läge under matchen på lördag:
"Hysteriskt så jävla dåliga våra backar är, sånt får man ju inte släppa igenom!"
"Haha, vilket jävla PP vi har, snälla domaren, sluta ta utvisningar till vår fördel!"
"Jaja, torsk var ju väntat men det ser iallafall bättre och bättre ut, skönt med uppehåll för att komma igen mentalt!"
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Enligt AB är Jimmie Ölvestad och Mika Zibanejad tillbaka, och troligtvis även David Printz.
Otroligt viktigt om det nu är så. Då har vi iallafall en liten chans. Vill gärna inte se laget bli totalt överkörda inför fullsatta läktare.
Otroligt viktigt om det nu är så. Då har vi iallafall en liten chans. Vill gärna inte se laget bli totalt överkörda inför fullsatta läktare.
Avskaffa tre mot tre.
-
Glöm inte:Capcash skrev:Sweet, ny match, ny matchtråd! Let the pre-depping commence!
"Men Cehlin vafan stå upp"
"Claesson, ge fan i att flina din jävla pajasfjolla, det ser ändå förjävligt ut"
"Bra fimpen gör en bensax över målvaktens huvud, jävligt osynligt"
Så nu har jag avreagerat mig ytterligare...
0-10 till Brynäs
100% DJURGÅRDSJ***L
En del små Djurgårdare med föräldrar har biljetter. Gävle har någon satsning och erbjuder biljetter till ett rabatterat pris för att locka "hem" folk.Edin skrev:Någon som vet varför det inte går att boka biljetter på Ticnet i dagsläget?
2.35 i odds på brynäs är ju rätt bra. Hur mycket vågar man sätta så att det ändå är kul om DIF mot all förmodan skulle få med sig en poäng? 

-
Lika troligt som att Järlan skulle kliva upp på jumbotronen och sjunga Fredrik Brembergs Järnkaminerdiffarn1 skrev:2.35 i odds på brynäs är ju rätt bra. Hur mycket vågar man sätta så att det ändå är kul om DIF mot all förmodan skulle få med sig en poäng?
100% DJURGÅRDSJ***L
Imorgon kommer scenen när Difanic sjunker spolas baklänges. Vi vinner helt enkelt matchen på något märkligt sätt. Sedan efter vi backat förbi isberget går det på play igen, och vi kommer alla hoppas att vi missar berget denna gång! time will tell så att säga
2-1
fimpen
random bifare
Otto
2-1
fimpen
random bifare
Otto