Det där låter som du tror det är fotbollsregler, du är medveten om att man får spela kvalserien även som sist placerad i serien?Mash skrev:Matchens höjdpunkt, helt klart!Mattias_87 skrev:Haha ett gott skratt fick man iallafall.Salas skrev:Kul att många av er andra hakade på SM-GULD ramsan, haha!
I övrigt, riktigt jävla extremt piss dålig säsong. Vi ska vara nöjda om vi får lira i kvalserien, just nu är jag fan rädd att Timrå ska gå om oss, så jävla illa känns det.
Fy fan, illa
Djurgårdens IF - HV71, 2/2 2012.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Djurgårdens IF - HV71, 2/2 2012.
Sjöwall skrev:Lägg därtill att sambon väcker mig mitt i natten för att jag skriker "AVGÅ".

Åh fan? Inte vad jag hörde sist, har dom ändrat det där?-daniel- skrev:Det där låter som du tror det är fotbollsregler, du är medveten om att man får spela kvalserien även som sist placerad i serien?Mash skrev:Matchens höjdpunkt, helt klart!Mattias_87 skrev:Haha ett gott skratt fick man iallafall.Salas skrev:Kul att många av er andra hakade på SM-GULD ramsan, haha!
I övrigt, riktigt jävla extremt piss dålig säsong. Vi ska vara nöjda om vi får lira i kvalserien, just nu är jag fan rädd att Timrå ska gå om oss, så jävla illa känns det.
Fy fan, illa
-
Förvånad att det inte var mer burop än det blev. Finns fortfarande rutinerade herrar som gör misstag en amatör helt enkelt är för smart för att göra. Se Otto, Honken, Claesson osv
Eftersom Fabriken, likt Järlan, är på semester inför fotbollssäsongen så föreslår jag att vi på läktaren gör ett tifo som inte kostar material nästa match. Rätt personer i radsystemen drar ner byxorna och moonar mot isen. Hudfärgen och arslena gör att vi stavar en text i form av "Avå Järlan" eller bara kort och gott "Skit ner dig Järlan"!
Eftersom Fabriken, likt Järlan, är på semester inför fotbollssäsongen så föreslår jag att vi på läktaren gör ett tifo som inte kostar material nästa match. Rätt personer i radsystemen drar ner byxorna och moonar mot isen. Hudfärgen och arslena gör att vi stavar en text i form av "Avå Järlan" eller bara kort och gott "Skit ner dig Järlan"!
100% DJURGÅRDSJ***L
-
Tim förtjänar en eloge (tillsammans med Wesslan) då han bryter mönster och faktiskt ser ut att ha kvar det där självförtroendet som de andra saknar. Han borde matchas mer som fler andra redan påpekat
Vad ska man säga, halva laget borta och vi möter ett tufft motstånd. Juniorerna gör det dem kan medans en del seniorer åker runt på söndagsfika. Tycker faktiskt Mackan har ryckt upp sig en hel del de senaste matcherna, han sätter en hel del tacklingar och spelar tufft. När inte finliret går så tar man till musklerna.
Vi får hoppas vi får tillbaka lite spelare till lördagsmatchen!
Vi får hoppas vi får tillbaka lite spelare till lördagsmatchen!
Ja du, tyvärr har årets säsong raderat ditt minne duktigt. Sedan säsongen 96/97 har seriens uppbyggnad sett likadan ut.Mash skrev:Åh fan? Inte vad jag hörde sist, har dom ändrat det där?-daniel- skrev:Det där låter som du tror det är fotbollsregler, du är medveten om att man får spela kvalserien även som sist placerad i serien?Mash skrev:Matchens höjdpunkt, helt klart!Mattias_87 skrev:Haha ett gott skratt fick man iallafall.Salas skrev:Kul att många av er andra hakade på SM-GULD ramsan, haha!
Fy fan, illa
- diftobbe89
Jag tror fortfarande Växjö kan bli vår räddning, jag måste tro det!! Deras 3 nästkommande matcher är mot lag som Hiv och Skellefteå, för att sen möta LHC, där tappar ju något av lagen poäng!
Med Zabel i båset, och när vi kan mönstra fullt lag igen, låt oss säga efter uppehållet, då tror jag vi får se skillnad, så måste jag tro!! Nu eller aldrig..
Full pott på Lördag och sen uppehåll på det så ser jag ändå ljusglimtar att det här kan gå vägen.
KÄMPA DJURGÅRN
Med Zabel i båset, och när vi kan mönstra fullt lag igen, låt oss säga efter uppehållet, då tror jag vi får se skillnad, så måste jag tro!! Nu eller aldrig..
Full pott på Lördag och sen uppehåll på det så ser jag ändå ljusglimtar att det här kan gå vägen.
KÄMPA DJURGÅRN
Spela fult
Älskar attityden på detta forumcrike skrev: Ja du, tyvärr har årets säsong raderat ditt minne duktigt. Sedan säsongen 96/97 har seriens uppbyggnad sett likadan ut.

Shit happends, jag har inte minne av att 11-12 plats kvalar.
Hur som helst, att vi lirar slutspel finns det inga tecken på. Det blir matcher där vi får kämpa för att överleva, ytterst tveksam om vi lyckas göra det... Vi har allt att förlora, dom har allt att vinna.
Ny matchtråd?
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Det är väl onödigt, det är ju bara att döpa om den här...scenariot, resultat, matchen, spelet kommer vara densamma i vilket fall.snoddas skrev:Ny matchtråd?
Good point-daniel- skrev:Det är väl onödigt, det är ju bara att döpa om den här...scenariot, resultat, matchen, spelet kommer vara densamma i vilket fall.snoddas skrev:Ny matchtråd?